Obsessed

43 3 36
                                    

Sunoo

Derin nefes alıp jake baktım.Jake sinirle küfürler savuruyordu.Çünkü dün hakketten de sunghoon jake'i becermişti.Jake bir anda sinirle salona doğru bağırdı.

"ULAN İGUANA KILIKLI PİÇ!SANA BECER DEDİK AYI GİBİ SIK DEMEDİK" diyince jake'in omzunu sıvazladım.

"Sakin ol..onu gaza getirin de senmişsin..." dediğimde dolaptan kepçe çıkardı."beni sinirlendirme o kıçına bunu sokarım!Niki sokamaz sonra sikini"

Utanarak omzuna vurdum."Jake!" Jake gülerek kepçeyi yerine koydu.Jay aptal gülümseyle mutfağa girdi.Jay'e baktım

"Jay sen cidden jungwon'dan vaz mı geçtin?"

Diye sorduğumda sırıttı.Bardak alıp su doldururken konuştu."tabi ki de hayır..Sadece tepkisini ölçmek istedim..Unutma ben vazgeçmem istediğimi elde etmeden vaz geçmem.." diyip göz kırptı.

Hafifçe gülümseyip onayladım.Dolaptan soğuk su aldım.Suyu içerken Jake konuştu,"sunoo benimle o kadar dalga geçtin ama sende Niki'yle yattın" diyince su boğazımda kaldı.

Öksürüp Jake baktım.Jay kaşlarını çatıp bana döndü."Ne?!sunoo sen onlardan hani uzak duruyordun?" diye sorunca yutkundum.Ne diyeceğimi bilemedim.

"Jay..özür dilerim..ben-" Jay lafımı böldü "peki sunoo..tamam sus kendini açıklama istemiyorum." diyerek salona geri gitti.

Sinirle jake'in omzuna vurdum."niye jay'in yanında söylüyorsun?!" Jake göz devirip omzunu ovuşturdu."nerden bileyim ben sinirlenceğini!" gözlerimi devirdim.

Heeseung mutfağa girdi."kesin sıçtık..Jay'i polise veya akıl Hastanesi'ne vermek istiyorum.." Dediğinde ona baktık."ne?ne diyorsun heeseung ne oldu?"

Heeseung derin nefes aldı."Jay..Jungwon ve niki'yi takip ediyor...ve onları bulduğu anda Niki'yi öldürcek..Ama jungwon'un gözlerinin önünde"

Nefesim kesildi.Heeseung'a baktım."Ama jungwon'un kalbinde acı olucak...ve bu acı zor geçecek"

heeseung onayladı "evet ama Jay'in umurunda değil..sadece jungwon'u istiyor.Dün gece gözlerinden yaşlar aktı ama tepki vermedi"

Derin nefes alıp onayladım.Kapının kapanma sesi duyuldu."Ya sunghoon odunu geldi ya da  Jay gitti" dedi Jake.Jay gitmişti.Yutkunup Jay'i düşündüm..Ona üzülüyordum...

Jungwon

Niki ile beraber kafede oturup sohbet ederek kahve içiyorduk.Jay'in girdiğini görünce ona bakmamaya çalıştım.Niki ile kafeden ayrıldık.

Niki evine gitti.Bende evime gitmek için yürümeye başladım.Bir anda belime sarılan kol ile duvara yapıştım.

Jay'di.Ama o benden vazgeçmişti..Jay iki kolunuda belime sardı.Yüzünü boynuma gömdü.Boğuk gibi çıkan sesiyle konuştu.

"Jungwon..lütfen niki'den vazgeç.Niki sunoo'yu becerdi...Sana dokunmaktan korkuyordu piç...Sunoo'yu kullandı..Niki sana göre değil..Aptal takıntılı manyak olabilirim ama..seni görünce mutluluk hormonlarım geri geliyor..sen yokken gidiyor"

Boynuma minik öpücük kondurdu..Jay'in tek gözyaşının boynuma değdiğini hissettim..

"Jungwon..sen yokken hep sinirliyim..Ama seni görünce daha da mutluyum.." Jay'in omzuna ellerimi koydum.

Jay kafasını kaldırdı.Bana tepkisiz yüzüyle baktı ama gözleri doluydu.Gözlerinden akan yaşları silmeye başladım."Jay...sen neden babamı öldürdün o gün?" dediğimde Jay gülümsedi.

"Çünkü o piç kendi isteğiyle bir sürü insana senin bedenini kirlettirdi ve izin verdi sırf para için."

Dediğinde mutlu hissettim.Jay'e baktım."Bana zarar veren bir kişiyi öldürcek kadar mı değer veriyorsun bana?"

Jay onayladı.Jay'in boynuna sarıldım.Jay kıçımı kavrayıp havaya kaldırdı.Bacaklarımı beline doladım.Jay boynuma yüzünü gömdü

Minik öpücükler bıraktı."Çok temiz boynun var.." ses tonundaki haylaztıktan dolayı yanaklarım kızardı.

Jay sırıttı."utanma wonie~" dedi alayla.Gözlerimi devirdim ama istemsizce güldüm

(Bölüm ismi biraz saçma sanki)

Sex partners-SunkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin