Why...

39 3 26
                                    

Sunoo

Kendimi yatağa attım.Düşünmeye başladım.Jay neden öyle davranmıştı?Jungwon'u hala seviyordu.Ama jungwon bu sefer fazla üstüne gitti...

Derin soluk verip ayağa kalktım.Odamdaki çalışma masasına yürüyüp telefonumu alıp instagram da gezinmeye başladim.Bir anda mesaj geldi.Mesaja tıklayıp baktım.

Sunghoon
Sunoo bakarmısın?
Müsaitsen?

Sunoo
Tabi noldu?

Sunghoon
Heeseung seni eve çağırıyor
Ama önemli olduğu için...

Sunoo
Tabi hemen geliyom

Yazdıktan sonra hemen odamdan fırlayıp kapıya yürüdüm.Ayakkabımı giyip evden çıktım.Hemen evlerine gittim.Heeseung belimden nazikçe tutup oturmamı istedi.Yavaşça koltuğa oturdum..Ne olduğunu bilmiyordum.Heeseung'a baktım.

Heeseung bana üzülmüşçe baktı..Derin nefes alıp konuşmaya başladı.

"sunoo niki seni kullanmak istedi" bir anda ona baktım.Yüzüm ciddi ifade aldı."ne..ne kullanması?" heeseung bana bakmadı.Elleriyle oynayıp yere baktı."Niki seni aptal olarak gördü hep..Ve seni kullandı." son cümlesiyle kalbimde ağrı oluştu.Yutkunamadım.

Gözlerim yavaşça yanma hissiyatı vermesiyle ağlayacağımı anladım.Yavaşça ayağa kalktım.Gözlerimdeki yaşlar akmaya başladı.Onların evinden ayrıldım..Dışarda hava kapalıydı.

Saat akşamdı eve gece gitsem annem kızmaz..zaten beni döven babam da yok..

Derin nefes aldım.Yağmur atıştırmaya başlamıştı.Havadaki dolunaya baktım.Dolunayın olduğu,sağanak yağmurun olduğu günleri severdim..Ama babam yüzünden sevemedim..Bir keresinde en büyük hayalimi gerçekleştirdim...Yağmurun altında koşmak..ama hasta olduğumda babam beni ölesiye dövdü..

Aklımda düşündüler çoktu...Niki jungwon'dan hoşlanıyorsa neden beni fuck body gibi becerdi?Jungwon jay'in üstüne neden gitti..Jungwon'un babasını öldürmekte haklıydı Jay...

Derin nefes verdim.Bir duvar sahil gördüm.Oraya yürüdüm.Denizin tam önüne oturdum.Derin nefes verip Niki'yi düşündüm.Neden beni becerdi?Neden beni kullandı?niye....?

Derin nefes aldım tekrar dizlerimi kendime çektim.Niki dünyada gördüğüm en iğrenç insan olabilirdi şuan benim için.

Kolumdaki tutuş ile zorla ayağa kaldırıldım.Niki'ydi.Beni zorla götürüyordu.Nereye..?

Niki beni bir duvara sabitledi.Tek dizini bacaklarımın arasına sokup bana baktı.Bileklerimi duvara sabitlediği için kurtulamıyordum.Niki bileklerimi bıraktı.Tam ona vurcağım sıra belime sarıldı.Bana sorgulayan bakışlar attı."Neden Jay ile beraber geziyorsun?İkimizi(jungwon ve Niki) öldürmek için ona yardım mı ediyorsun!" dediğinde bağırdım."Niki!ne alakası var bunun?!Jay ile eskiden arkadaştık tekrar başladık!"

Dediğimde kaşları iyice çatıldı.Bana yaklaştı.Kulağıma sıcak nefesini verdiğinde omurgamdan aşağı bir ürperti hissettim.Parmaklarını belime batırdı.Fısıldadı..

"Ya Jay seni,beni öldürmek için yol aramak için kullanıyorsa?"

Diye sorduğunda buz gibi kesildim.Niki'in kollarına tutundum."sunoo hasta olacaksın yağmur yağıyor" dedi istemsizce "benim evime gel..hasta olmana izin verecek kadar nankör değilim.." diyip belime iyice sarılıp beni götürdü

*(Araları bozuldu mu bozulmadı sorgulamsyın ben bile anlamadım)*

Sex partners-SunkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin