Bölüm 2.2

2 0 0
                                    

"Öyle mi? Neyse, ben suçlu değilim." Adam tartışmaya başlayacakken, Ara hemen ekledi. "Ama sen bir insan değilsin, değil mi?"

“…” Adam karşılık vermedi. Kadının bazı noktalarda haklı olduğu noktalar var.

“Ceza Kanunu’nun 319. maddesi. İlk cümleden itibaren açıkça şöyle diyor: ‘bir kişinin ikametgahı’, bla bla bla.”

Bu sefer sözlü bir karşılık yerine, adamın keskin bakışları ona doğru yöneldi. "Seni bu kadar korkusuz yapan ne?"

Adam şüphe dolu bir ifadeyle sordu.

"Bugün bu kadar korkusuz olduğumu öğrendim." Ara omuz silkti. Gerçeklik eksikliği ona adamdan daha belirgin görünüyordu. Bunun bir rüya olması daha ikna ediciydi.

“Seni kim gönderdi?”

"Beni kimse göndermedi. Tek başıma buraya geldim."

“Neden buraya geldin?”

"Şey... Burada saklanırsam insanların beni bulamayacaklarını düşündüm."

"Saklamak?"

"Şey, utanç verici ama kaçtım. Birdenbire büyük bir borçla baş başa kaldım."

Ara dürtüsel bir şekilde itiraf etti ve sonra hatasını anladı. İnsanlardan kaçmak için dağların derinliklerine saklanmıştı, sadece durumunu kolayca ortaya çıkarmak için.

Yine de, gerçekten bir goblin olduğunu varsayarsak, ki bu saçma ama doğru görünüyor, muhtemelen o korkunç tefecilere gidip onu ihbar etmezdi... değil mi?

Tam bu düşünceye daldığı sırada adam beklenmedik bir şekilde öne doğru eğilip omuzlarından tuttu.

"Dur, bırak, konuşalım... konuşalım!" Ara bir anda bembeyaz kesildi ve iki eliyle adamın kolunu kavradı.

Onu itmek için verdiği çaresiz çabalara rağmen, adam bir santim bile kıpırdamadı. Gerekirse, onu hayati bir noktadan tekmelemesi ve koşması gerekiyordu, ancak zorlu yürüyüşten bitkin düşen bacakları itaat etmeyi reddetti.

Ne yapmalıyım? Gerçekten burada ölecek miyim?

Büyükanne, üzgünüm. Burasının lanetli olduğunu söylediğinde seni dinlemeliydim...

"Ah!"

Birdenbire omzuna iğne batmış gibi bir his geldi.

Ara, adamın tuttuğu omza baktı ve gözlerine inanamadı.

Uzun, sağlam parmaklarının arasında göz kamaştırıcı bir yüzük parlıyordu. Altın bir bant ve büyük bir yeşil zümrütle işlenmiş yüzük, sanki kendisi bir ışık kaynağıymış gibi parıldıyordu. Yüzüğün merkezinden gizemli karakterler akıyordu.

Karakterler, Ara'nın göğsünü hızla delerek ve ardından hemen ışığını kaybeden ringe geri çekilerek, kesin bir çizgi oluşturdular.

“N-bu ne…?”

Ara kekeledi, büyülü anı düşünerek. İğne gibi acı tamamen kaybolmuştu.

Adam cevap vermek yerine ellerini silkeledi ve doğruldu. Sağ elini sıktığında yüzük sanki hiç olmamış gibi kayboldu.

"Sen gerçekten sadece bir insansın."

Sesinde sanki az önce olup biteni kavrayamamış gibi bir hayal kırıklığı vardı.

Ara da aynı şekilde şaşkındı, olup bitenlere bir anlam veremiyordu.

"Aşağı in."

Ara'nın sonraki sözlerini kavraması daha da zordu.

"Ne?"

"Bir hata yaptım. Sen içeri alınmaya değmeyen sıradan bir insansın."

…Hata mı? Getirmeye değmez mi?

Ara, hayal kırıklığıyla dudağını ısırdı. Goblinin her kelimesi çileden çıkarıcıydı, ama bu artık ikinci plandaydı.

"Geri döndüğünde Labirent Bahçesi'nin kapısını kapatacağım, böylece uzun süre kaybolmayacaksın."

"Labirent Bahçesi mi? O ne... Hayır, konu bu değil. Goblin adam, bekle."

"Benimle tanıştığını saklamazsan sorun değil. Herkes bunun çılgınca bir konuşma olduğunu düşünecek zaten."

"Hayır, buradan aşağı inmeyi düşünüyordum."

"Ah. Aşağı inerken dikkatli ol. Ne yazık ki dağ canavarları benim umurumda değil."

Adam, Ara'nın itirazlarını duymamış gibi konuştu. Sadece bu da değil, bir parmak şıklatmasıyla etrafa dağılmış eşyaları topladı ve Ara'nın kollarına fırlattı.

"Peki o zaman, hoşça kalın."

Bunun üzerine hiç tereddüt etmeden uzaklaştı.

Ara'nın düşünmeye vakti yoktu. Adamın uzattığı çantayı yere fırlattı ve bunun yerine sürünerek adamın pantolonunun paçasını yakaladı.

"Buradan aşağı inemem."

Adam, kadının çaresiz yalvarışından bitkin düşerek içini çekti.

"Bırak."

"Bacaklarım ağrıyor, çok geç, düşersem ölürüm."

"Anlıyorum. Bu talihsiz. Ama bunun benimle ne alakası var?"

"Vay canına, seni dinle. Gerçekten kalpsizsin."

"Aşağıya inerken bana küfür etmeyi bitirebilirsin. Şimdi bırak. Ellerini kendim çekmemi ister misin?"

Adam, güçlerini kullanarak onun tutuşunu kırmaya hazır bir şekilde parmaklarını hafifçe oynattı.

Ara hızla taktik değiştirdi. Dramatik bir şekilde pantolon paçasını açtı ve kollarını kavuşturarak yere çöktü.

"Hey. Bu çok fazla değil mi? Gecenin bir vakti çaresiz bir kadını kim kovar?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 18 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ayna AynaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin