Siis nägin enda vastas härra Michaelsoni. Ta istus terassil ja luges raamatut. Ta naeratas mulle. Ma naeratasin vastu. Istusin toolile. Mul polnud aiad väga kõrged ning terassi põrandad olid meil mõlemal maapinnast natuke kõrgemal.
Seetõttu nägi härra Michaelson mind. Ma võtsin päikest. Hakkasin kreemi panema. Võtsin päikest umbes kaks tundi. Kui lõpetasin, siis märkasin, et ta on ikka veel seal terassil. Läksin oma tuppa ja võtsin bikiinid seljast. Panin riidesse ning läksin alla sööma.
E:Mis te arvate, kui kutsuks härra Michaelsoni täna õhtust sööma?
I:Olgu. Ma lähen kutsun. Kuna sul söök valmis saab?
E:Umbes 45 minuti pärast.
I:Olgu.
Ning ta pani jalanõud jalga ning läks.
Mina ohkasin. Poole tunni pärast tuli isa koos härra Michaelsoniga meie juurde.
H.M:Tere.
E ja M:Tere.
E:Istuge lauda.
Mina juba olin. Isa istus laua äärde. Meie emaga istusime vastakuti. Härra Michaelson isus minu kõrvale. Emal sai söök valmis ning tõi lauda. Ta oli teinud keedukartult maksakastmega. Joogiks oli apelsini mahl.
I:Sa kolisid just siia. Kas da elasid enne mujal?
H.M:Jah. Elasin siin kõrval linnas, aga siis tuli kutse, et siin vajatakse õpetajat ja seal on neid niigigi, siis otsustasin siia tulla.
I:Aa.
Siis tundsin, enda jalal midagi. Vaatasin jalale. Märkasin, et härra Michaelson puudutab oma käega mu jalga. Ma ei hakanud karjuma. Tundsin tema kätt enda jalal. See oli nii soe. Ma peaaegu värisesin, sest ülekeha käis läbi elekter. Siis ta võttis käe ära. Hakkasin seda igatsema. See oli minust väga rumal nii mõelda. Sõime veel mingi mõni minut. Siis läksid nad elutuppa edasi rääkima.
M:Ma lähen oma tuppa.
E:Aga...
M:Ma pean homseks õppima.
I:Sul veel õppimata. Mine kohe õppima ha olgu see viimane kord, et sul veel õppimata on sellisel ajal.
M:Jah isa.
Läksin oma tuppa. Tegelikult ma valetasin, et ma lähen õppima, sest mul polnudki midagi õppida homseks. Vist. Võtsin läpaka ning läksin ekooli. Seal ei olnud midagi. Ma pidin valetama, sest nad käseks mul seal olla, kuna külaline on. Ma teadsin, et härra Michaelson teab, et mul pole kodutöid. Ma lootsin, et ta mind sisse ei räägi. Panin homseks koti valmis. Poole tunni aja pärast ta lahkus. Kell oli juba 8. Läksin face. Varsti tuli mulle sõbrakutse.Kellelt see oli? Saate teada järgmises osas. Seni ikka votege ja commige. :)
YOU ARE READING
Keelatud armastus
Teen FictionArmastust ei saa sundida. Seda lihtsalt on või ei ole. Aga mis siis, kui see on vale. Tere! Olen Ariana. Täitsa tavaline tüdruk, kes õpib 10-s klassis. Olen 16-ne aastane. Mu parim sõbranna on Suzan. Mis saab siis, kui kooli tuleb uus õpetaja. Ja p...