Kopp kopp
Sisse: kostus seest vastus.
Läksime siis sisse.
D: Mis mureks?
Õ: Juhtus see, et üks õpilane lõi teist näkku. Mind siis kohal veel ei olnud, aga kui tulin, siis oli näha, et midagi on juhtunud.
D: Kes siis lõi?
Õ: Jennifer Foster.
D: Ja tema (osutas minu poole) on see, keda löödi?
Õ: Jah.
D: Rääkige, kuidas see juhtus.
Ma hakkasin siis rääkima. Kuigi Jennifer üritas segada vahele, sain ma kogu loo ära rääkida.
Tundus, et direktor uskus mind.
D: Sina Ariana, mine tagasi tundi ja teie ka härra Michaelson. Jennifer, sina jääd siia.
M: Head aega.
D: Head aega.
Kõndisime õpetajaga klassi poole.
Õ:On väga valus?
M:Ei.
Õ:Näita.
Võtsin salvrätiku eest. Siis ta vaatas mind ja puudutas huult käega. Ta käed olid nii pehmed.
M:Peaksime klassi minema.
Õ:Jajah.
Läksime tagasi.
Tund kestis veel mõnda aega. Kui see läbi sai, siis läksime järgmisesse. Selleks oli geo.
Sisenesime Suzaniga klassi ja ütlesime tere. Õpetaja teretas vastu.
Varsti algas tund. Tunni alguses korjas ta need esseed kokku.
Tunni ajal ta natukene vaatas neid.
Kui tund hakkas lõppema, siis ta ütles:Preili Gilbert, kas te tuleksite peale tunde siia?
Noogutasin talle.
Suzan oli sama üllatunud kui mina.Peale tunde
Kõndisin geo klassi. Koputasin uksele ja sisenesin.
M:Ma olen kohal.
Siis ta tuli ukse juurde ja pani selle lukku.
Õ:Et keegi ei segaks.
Nii. Ma lugesin su essee läbi. See üllatas mind. Varem sa nii hästi ei kirjutanud. Kes kirjutas selle?
M:Mina.
Õ:Kellelt sa maha kirjutasid?
M:Mitte kelleltki. Vaatasin erinevatest raamatutest infot.
Õ:Valetad.
M:Ei.
Õ:Siis tõesta seda.
M:Mida?
Siis ta tuli mulle lähemale ning suudles mind. Üritasin teda eemale tõugata, aga asjatult. Ta võttis mu sülle ja pani mu lauale. Ta hakkas mult riideid seljast võtma.
Õ:Ära mõtlegi karjuda.
Ta võttis mult pluusi ja seeliku seljast. Ka sukkpüksid rebis jalast. Siis võttis ta endalt riided seljast. Ta hakkas mind suudlema igalt poolt. See oli rõve. Siis võttis ta nult aluskad jalast ja siis ka endalt. Ta tuli mulle peale a hakkas sisenema. Ma tahtsin karjuda. Ma olin nagu nukk tema all. Kui ta lõpetas, siis ta ütles:Ma usun sind. Sellest ei tohi sa mitte kellelegi rääkida, muidu saad teada, kes ma olen.
Ma panin ruttu riidesse ja võtsin koti. Lahkusin klassist ning jooksin välja. Ma isegi ei märganud härra Michaelsoni. Jooksin autosse. Panin asjad kõrvale. Ma nutsin. Ikka täiega. Märkasin, et mul pole sukkpükse jalas. Need olid kotis, kuna need olid katki.
Siis sõitsin koju. Kedagi polnud kodus.
Läksin kohe dušši alla. Kui lõpetasin, siis panin dressipüksid jalga ja topi ni.g pusa selga. Läksin alla ja tegin teed. Siis läksin õue. Istusin kiigul ja jõin teed. Muidugi ka nutsin. Siis kuulsin, kuidas keegi hüüdis mu nime. Tõusin kiigelt ja nägin, et mind hüüdis Harry, kes oli teiselpool aeda.Loodan, et meeldis see osa. Vote/ comment :)
YOU ARE READING
Keelatud armastus
Teen FictionArmastust ei saa sundida. Seda lihtsalt on või ei ole. Aga mis siis, kui see on vale. Tere! Olen Ariana. Täitsa tavaline tüdruk, kes õpib 10-s klassis. Olen 16-ne aastane. Mu parim sõbranna on Suzan. Mis saab siis, kui kooli tuleb uus õpetaja. Ja p...