25. osa

537 36 0
                                    

Söök sai valmis. Hakkasin sööma.

Õhtu

Olin oma toas, kui vanemad koju jõudsid. Läksin alla.
M:Ema, isa?
E:Jah.
M:Kas ma võin see nädalavahetus Suzani juures olla? Homme lähen ja pühapäeva lõunal tulen.
E:No võid ikka.
I:Jah. Võid.
M:Aitäh.
Kallistasin neid.
Siis läksin oma tuppa ja hakkasin kotti pakkima. Võtsin spordikoti. Sinna panin 2 lühkat, 2 paari dressipükse, 2 paari teksaseid, 2 öösärki, 3 pluusi ja pesu. Panin ka make upi. Lõpuks sain valmis.

Hommik

Kui üles ärkasin, siis olin elevil. Tulin ruttu üles. Kahju, et on kool ka veel. Käisin pesus ning siis läksin kapi juurde. Valisin sealt must-valge triibulused püksid, musta värvi pluusi ja musta jaki. (Pildil.)
Tegin ka endale meigi. Siis läksin alla. Ema oli juba söögi valmis teinud. Sõin ruttu ära. Kui kell oli 7.45, siis hakkasin minema. Võtsin auto võtmed ja lahkusin majast. Varsti jõudsingi kooli. Esimene tund oli geograafia. Nägin Suzanit. Me kallistasime ning läksime klassi. Kedagi polnud veel kohal. Astusime klassi ja ütlesime tere.
Õ:Tere.
Ta vaatas mind. Istusime oma kohtadele. Siis tuli mulle sõnum. Võtsin telo ja lugesin.

Sa oled nii ilus. Ma ei jõua ära oodata tänast õhtut. Musi.

Harry.

Muigasin selle peale. Kirjtasin vastu.
Mina ka mitte. Aga ootama pead ikkagi. Musi.

Ari.

Siis tulid juba teised klassi ning varsti algas tund.

Loodan, et meeldis.

Keelatud armastusWhere stories live. Discover now