4

153 6 1
                                    

Før Liam gikk, fortalte han meg at Niall kom til å få vite det før uansett. Fordi paparazzi, og fansen hadde sett tweeten før den hadde blitt slettet. Så han kommer til å finne det ut.

Den nye jobben min er på mandag, altså to dager til. Siden managementet til 5 SOS fikk meg til å flytte hit, kjøpte dem leiligheten til oss. Det er en skikkelig luksus leilighet!

Jeg vandret tilbake. Ned til leilighetsbygget. Så tok jeg heisa opp til 8 etasje.

Tanya satt med en gutt i stua. Babyene sov i krybba som var i stua. 

"Hei, Avelyn!", sa Tanya og smilte nervøst mot meg. Jeg bare smile usikkert tilbake. "Hvem er det?" , spurte jeg forsiktig. 

"Åh, øh... Det er Cameron!", nikket hun ivrig til. Han bare smilte mot meg. 

Han hadde brunt hår, solbrun hud, og et hvitt smil. Øynene var sjokoladebrune, og han virket trent. Den type menn som Tanya velger som oftest.

"Jeg skal bare sette på plass varene", mumla jeg beklagende, og tasset inn på kjøkkenet.

" Tanya? Hvor er Elida?" Ropte jeg i fra kjøkkenet når jeg tok ut varene. Jeg hakket opp en vannmelon, og gikk mot Elida sitt rom.

Jeg banket på, og hun sa jeg kunne komme inn. Når jeg gikk inn ble jeg overrasket. (ROMMET HENNES ER DET SOM ER PÅ SIDEN/OPPE)

"Så fint du har fått det vennen!" , sa jeg for å få henne på bedre tanker. Hun gidde meg et lite smil tilbake.

Jeg satt meg ned på sengekanten. " Hva er det som plager deg, vennen?" Spurte jeg og snudde meg mot henne.

Øynene ble fulle i tårer, og hun begynte å hulke. " jeg vet ikke, mamma!" Gråt hun.

" Hva du tenker på?" , spurte jeg med en vennelig stemme. Øynene våre møttest.

" Jeg vet faktisk ikke hva. Men jeg føler at jeg ikke fortjener å være her med dere. Og jeg føler at jeg ikke fortjener noe" , fortalde hun meg. Jeg ble helt knust innvendig.

" Er det noen som fortjener å være her, er det deg. Vi tok deg med på grunn av det moren gjorde mot deg. Og du er en viktig del av hele familien. En familie trenger ikke være A4. Jeg og Tanya foreksempel, vi er bestevenner, ikke kjærester. Og vi har tre barn, og du er en stor del av familien!" Forklarte jeg henne.

"Takk mamma, jeg elsker deg!" Sa hun og klemte meg fra siden " Jeg elsker deg og, vil du bli med på jobb mandag ? Siden du ikke begynner på skole om 3 måneder!" Spurte jeg henne med en glad tone.

Hun nikket. Men jeg har noe viktigere i morgen å gjøre først..

You & I 2 N.hWhere stories live. Discover now