Ayy Antalya maçı çok iyi momentler aldikk ama adam evli suçlu da hissediyorum birazz
Elimden geleni yapmaya çalışıcam bu sefer tek başıma yazıyorum bok da çıkabilir dikkat edin :')
Zaman atlaması: 2 hafta sonra
S'
Yeni matematik öğretmeni geldiğinden bu yana 2 hafta geçmişti. Aslında kötü bir hoca değildi ama çok ciddi ve sertti.Koşa koşa Kenanın sırtına atladım
"Herkese merabe"
"Ney?"
"Merhaba oğlum.."
Arda beni tamamlayınca gülmüştük.
Yavaştan okula ilerledik ve sınıflara dağıldık. Ders matematikti
Yerlerimize oturup bekledik
Sonunda Ciro hoca sınıfa girmişti. Bu sefer lacivert bir takım elbise giymişti ve gözleriyle tamamlıyordu. Peçete ile alnını ve ensesini silip derse başladı.
Gözlerimi alamamıştım bu kez. Nedenini bilmiyordum ama gözlerim hep üstündeydi.
O da dersi çoğunlukla bana bakarak anlatıyordu
Tüm öğrencilere karşı böyledir diye düşündüm ve takmadım.
"Semih, gel çöz bakalım."
İsmimi duyunca başımı kaldırdım ardından bana sırıtarak bakan arkadaşlarımla karşılaştım.
Az önce sıra onlara gelmesin diye gotleri tutuşuyordu ikisinin de. Tabii hoca beni çağırınca zevkten gebereceklerdi.
"B-ben mi?"
"Başka Semih göremiyorum? Evet sen"
Gülmüştü. Başımı sallayıp kalktım
Tahtadaki soruya korkuyla bakıyordum üstüme üstüme geliyordu şuan.
Yavaş adımlarla yaklaştım ciro hoca kalemi uzattı ben de aldım. Alırken biraz ellerimiz değmişti ama sorun yoktu sonuçta sadece öğretmen.
"Bakmaya devam mı edeceksin öyle hm?"
"Şey..."
"Yardım ister misin?"
"Olur.."
Normalde yardımı sınıftan birisinden alıyorduk. Tam arkama dönecekken ciro hoca dibimde bitmişti.
"Ben yardım edeyim, daha iyi anlamış olursun."
Başımı salladım.
Kalem olan elimi elinin içine alıp elini yönlendirerek yazmaya başladı. Ben donup kalmıştım hatta konuyu bile dinlemiyordum tek duyduğum şey kendi kalp atışlarımdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘛𝘦𝘢𝘤𝘩𝘦𝘳'𝘴 𝘚𝘱𝘦𝘤𝘪𝘢𝘭 𝘚𝘵𝘶𝘥𝘦𝘯𝘵 ★[ᴄɪꜱᴇᴍ]★
Fanfiction𝐂𝐢𝐫𝐨 İ𝐦𝐦𝐨𝐛𝐢𝐥𝐞 𝐱 𝐒𝐞𝐦𝐢𝐡 𝐊ı𝐥ıç𝐬𝐨𝐲 𝙱𝚒𝚛 öğ𝚛𝚎𝚝𝚖𝚎𝚗, 𝚔𝚎𝚗𝚍𝚒𝚜𝚒 𝚐𝚒𝚋𝚒 𝚜𝚊𝚛ışı𝚗 𝚘𝚕𝚊𝚗 öğ𝚛𝚎𝚗𝚌𝚒𝚜𝚒𝚗𝚎 𝚗𝚊𝚜ı𝚕 𝚍𝚊𝚟𝚛𝚊𝚗𝚖𝚊𝚕ı𝚢𝚍ı?