Çakırla olan sohbetten çıkıp telefonu yatağın üzerine fırlattım. Bana karşı bir şeyler hissetiğinin bende farkındaydım ama bir türlü konduramıyorumdum. Aramızda 8 yaş vardı benim için yaşın pekte bir önemi yoktu. Ama abim yaşındaki birinin bana karşı bir şeyler hissetmesini anlayamıyordum.
Düşüncelerimden sıyrılıp duşa girme fikriyle banyoya girdim. Kıyafetlerimi çıkarıp kısa ama keyifli bir duş aldım. Bornozumu üzerime geçirip dolabımın önüne geldiğimde gri saten bir gecelik ve alt iç çamaşırı çıkarıp giydim. Havalar çok sıcak olduğundan ve sütyeni sevmediğimden geceleri sütyen giymiyordum.
Saçlarımı tarayıp bakım yağlarımı sürecekken annemin alt kattan "Nehfa" diye seslenmesiyle
"Efendim anne" diye bağırdım. Fakat her zaman ki gibi annemden ses yoktu tekrar "efendim" diye bağırdığımda yine sesini çıkarmadı. Ama ben artık bıkmıştım yani sizin anneleriniz de böyle miydi benimkisi böyleydi işte ama seviyordum. Her şeyden çok. Elimdeki argan yağını masama bırakıp alt kata annemin yanına indim."Ya anne 2 saattir bağırıyorum neden cevap vermiyorsun" dediğimde yine her zaman ki bahanesini söylüyordu.
"Ay duymamışım yavrum" dedi.
Sesli bir nefes verip; "Tamam anne ne için çağırdın beni"
"Heh, kızım sana zahmet şu keki Çakır'a götür yesin Leyla teyzen iştedir şimdi yazık açtır oğluşum" oflayıp kafa salladım.
Üzerimi değiştirmeye üşendiğimden gecelikle çıkacaktım. Ayaklarıma terlik geçirip anahtarı yanıma aldığımda asansörün düğmesine bastım. Asansörün kapısı açıldığında içeri girip 4. kata çıktım. Leyla teyzelerin yani Çakır'ın evinin kapısına geldiğimde zile bastım. Leyla teyze bu saatte işte olduğundan annem Çakır'ın aç kalmasını istemiyordu. Çakır'ı abimden ayırmayıp kendi oğlu gibi görüyordu. Her neyse niye açmıyordu bu öküz. Tekrar zile bastığımda yine ses yoktu.
E anne bok yesin senin oğluşun açmıyor ki kapıyı. Arkama dönüp gidecekken birden kapı açıldı. Açılmaz olaydı altında sadece beline bağladığı havlu ve ıslak, dalgalı saçlarıyla karşımda duran adam yutkunmama sebep oldu. Kaslarından akıp giden su damlacıkları ile fazlasıyla ateşli görünüyordu. Bu adi köpek herkese böyle mi açıyordu kapıyı. Eğer hep böyleyse öldürecektim onu.
En sonunda aramızdaki ölüm sessizliğini bozan Çakır oldu. "İncelemen bittiyse niye burdasın söyler misin Nehfa" ay niye olacak kek getirdim aç kalma diye gerizekalı uyuz. Elimdeki kek tabağını Çakır'ın ellerine tutuşturarak konuştum;
"Kek için gelmiştim" sadece gözlerine bakıyordum. Eğer aşağıya baksam kendimi tutamayacağımı da biliyordum. Ve tutamadım da Çakır'ı yavaşça ittirip eve girmemi sağladım. Ayağımla kapıyı kapatıp kek tabağını komidinin üzerine bıraktım. Bana beni anlamayan gözlerle bakan Çakır'ı umursamayıp dudaklarını dudaklarımla buluşturdum. Çakır ilk afallasada öpüşüme karşılık vermeye başlamıştı.
Öpüşlerimiz hızlanırken elim erkekliğine gitti. Havlunun üzerinden sertleşmiş erkekliğini okşayıp sıktım. Bunu yapmamla Çakır inleyip kalçalarımı sıkarken ağzının içine inledim.
Nefes almak için ayrıldığımızda elleri geceliğin askılığına gitti benden izin alıyormuşçasına gözlerime baktığında onay istiyordu. Kafa salladığımda yüzündeki sırıtışla geceliğin askılığını indirdi. Sütyen giymediğimden çıplak kalan göğüslerimde gözlerini gezdirdi. Dudaklarını ısırıp ; "O kadar güzel ve büyükler ki amına koyayım ölüyorum bitiyorum memelerine" dediğiyle utanırken birden göğüslerimi avuçladı. Hissetiğim hazla inlerken sağ göğsümün ucunu ağzına aldı.
Göğüs ucumu emip ısırmasıyla ağzımdan bir inleme kaçtı. "Ahh...Çakır"
Sol göğsümede aynı şeyi yapıp; "İnle yavrum adımı inle" dedi.
Dudakları göğsümden boynuma çıktığında ilk kokladı ardından emdi moraracağına emindim.
"Kokun,kokun beni deli ediyor Nehfa'm" bu hayatta ki en sevdiğim iltifat güzel kokmamdı. Gülümseyip ellerimi vücudunda gezdirirken eğilerek baklavalarında dilimi gezdirdim. Bunu yapmamla Çakır derin bir nefes vererek kafasını duvara yasladı.Gözlerini kapatmış ne yapacağımı beklerken geceliğimin askılığını düzeltip kapıyı açtım. "Afiyet olsun Çakır abi" abiyi özellikle bastıra bastıra demiştim. Ardından yüzene bile bakmayarak kapıdan çıktım. Hızlıca asansöre binip deli gibi atan kalbimin üzerine elimi koydum. Aman Allah'ım ben neler yapmıştım. Ne yaptıysam yaptım pişman değildim.
Eve geldiğimde hemen odama çıktım annemin bir şeyler dediğini duysamda aldırış etmedim. Uf ne gerizekalıydım adama konuşmayalım deyip az kala sevişiyordum...
BÖLÜM SONUUUU
helelelelelelel 👅👅💋💋
Ayhh ne ateşli bir bölümdü öyle 🔥🥵
hamile kalmazsak iyidir(daha sevişmedik bile aşsğwıejaosjeldo benim olayları abartma seviyem)Neyse aşkımlar hikayeyi beğeniyor musunuz eğer beğeniyorsanız bol bol oy ve yorum yapar mısınız böyle yaparak beni çok mutlu etmiş olursunuzz bayssss 🫶🏻🫶🏻
İlk defa böyle bölüm yazıyorum
Bi dk bn ck utndm 👉🏿👈🏿🤭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEHFA(+18)
Teen FictionÇakır abi: Eğer biraz daha o dolgun kalçalarını kıvırırsan herkesi siktir edip ; Çakır abi: Şuracıkta içine girerim. Nehfa: Bende icraat derim abicim Çakır abi: Abicini siksinler Nehfa.