Olanlardan sonra tamı tamına bir hafta geçmişti. Ve ben bu bir hafta içerisinde Çakır'ı hiç görmemiştim. Görsem bile yüzüne bakamazdım ki. Ne salaktım ama adama konuşmayalım deyip az kala namusumuz elden gidiyordu. Evet sevişmek çok doğal ve ayıp olmayan bir eylemdi. Fakat karşınızda ki eğer abiniz arkadaşıysa ve ona karşı benim gibiyseniz utanmak normaldi.Neyse olan olmuştu artık. Telefonuma gelen bildirim sesiyle düşüncelerimden sıyrıldım. Telefonu alıp kimin mesaj attığına baktım. Çakırdı.
Çakır abi: Beni yarım bırakmak hoşuna mı gidiyor ?
Çakır abi: Lan en son lisede yaptığım şeyi bana tekrardan yaptırıyorsun.
Çakır abi: Yarım bırakacaksan beni hiç yükseltme.
Nehfa: Yarım bırakmayacağım günlerde gelir Çakır abiciğim.
Çakır abi: Ulan hâlâ abi diyorsun ya ; sana abi kelimesini unutturana kadar sikmek istiyorum.
Nehfa: Sana geldiler gine terbiyrsizleşmeye başlıyosun yapma.
Çakır abi: Niye yapmayayım etkileniyor musun ?
Çakır abi: Düşünsene o küçük deliğinin parmaklarımı sarmaladığını;
Çakır abi: Adımı haykırdığını daha da hızlan dediğini;
Çakır abi: Seni çıldırtmak için erkekliğimi amına sürttüğümü ve içine girdiğimi;
Çakır abi: Düşünsene be yavrum.
Nehfa: Çk psliksn kndme dknmamı istyrsn fkt bn dha öncsnde hç rhatlamdm (Çok pisliksin kendime dokunmamı istiyorsun fakat ben daha öncesinde hiç rahatlamadım)
Çakır abi: Siktir lan siktir.
Çakır abi: Sakın dokunma kendine ben sana sahip olana kadar sakın dokunma.
Çakır abi: Git ve sadece soğuk bir duş al iyi gelir.
BÖLÜM SONUU
HELELELELELELE 👅👅👅
ay canimlar dilimde bir uyuşukluluk var
ÖÜWPQŞSPIWİRĞEIWİAPWKEİ
şaka şaka çok terbiyesizleştik
👁👅👁Siz yorum ve oy attıkça bemimde bölüm atasım geldi.
Eğer beğeniyorsanız lütfen ama lütfen oy ve yorum atın öpüyorum sizii en kısa sürefe görüşenziii bayysss 💋💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEHFA(+18)
Teen FictionÇakır abi: Eğer biraz daha o dolgun kalçalarını kıvırırsan herkesi siktir edip ; Çakır abi: Şuracıkta içine girerim. Nehfa: Bende icraat derim abicim Çakır abi: Abicini siksinler Nehfa.