İçimde kopan fırtınalara eşlik ediyordu benim çiseleyen yaşlarım. Bugün günlerden pişmanlık... Bu dünyaya gelmenin belkide. Nedensizce ışıklara sığınmak, kendime inat yaşamaya özen göstermek... Garip duyguların pranga olduğu bileklerim sızlıyor.
Sokak lambasından sızan o cılız sarı ışık içime dahi işlemezken ilerliyordum. Elimde valizim, içinde geçmişim... Ayaklarım nereye misafir olursa oranın yolcusuyum. Issız bir kalbin içinde kaybolmaktansa o hislerime benzin döker kendi elimle yakarım. Bulduğum bir kaldırıma çökerken hava yavaş yavaş aydınlanmaya yüz tutmuştu.
_ kadınlar sevmeyi beceremez ki Sinan onlar gitmeyi iyi becerir.
Konuştu içimdeki şeytan yine... Sorsana beni dünyaya getiren yine bir kadın değil mi? Başımı kaldırıma doğru uzatarak uzandım. İçini dolduracak ailem yoktu ben buna yıkılmadım ki olmayan eve üzüleyim.
Yüzüme çarpan suyun serinliği sıçratmıştı beni bir anda daldığım uykudan. Doğrulup gözlerimi ovduğumda farkettim ki bu bok Çetin'di.
_ okul kaldırımlarında sabahlamak yasak sana! Birdaha görürsem...
_ git karına sor bakalım evini alınca bu oğlan nerede yatacaktı diye.
Çantamı sırtıma doğru alarak doğruldum.
_ serseri!
_ çok ayıp suratıma dememen lazımdı ben senin suratına pezevenk olduğunu vuruyor muyum?
Tam sinirle üzerime yürümüşken dudağımın kenarıyla güldüm.
_ dokunamıyorsun bok herif anla! Dokunda bütün bokların dökülsün meydanlara.
O anda omzuma dokunan elin ardından döndüm ardımı.
_ ne o sabah sabah ne bu hararet?
Mira gelmişti yanımıza. Bir eli omzuma asılı şekilde dikildi babasının karşısına.
_ anlatayım ister misin? Kızında biliyor mu yaptığın bokları?
_ birdaha ki hatanda görürsün gününü Sinan efendi.
_ hıhı evet evet!
Kaldırıma doğru çöküp montumun cebinden çıkardığım şişeyi diktim başıma. Tam o anda yanıma çöktü Mira.
_ bana da ver!
Omzumu kaldırarak içmeye devam etmiştim ki bir anda çekti elimden ve kendi başına dikti.
_ ya git baban alsın sana! Ben evsiz barksızım kızım para yok bende.
_ harbi ne bu valiz?
_ evin yeni sahipleri akşama yerleşiyorlar.
_ babanda mı kalacaksın?
_ babam yaşıyor mudur?
_ annende babama yerleşti sana gel desem de gelmezsin.
_ okul da tahammülüm yok birde aynı eve girmek!
_ şey ya daha çok eline koz geçer bak demesi benden. Tehdit edeceğin birsürü konu yakalarsın.
Ona bakıp sırıtmıştım ki karşıda Mina'yı görmüştüm.
_ hadi görüşürüz üvey kardeşim şişe sende kalsın.
Hızla ayaklanmıştım ki arkamdan bağırmıştı Mira.
_ nereye ya!
Mina'ya yaklaştığımda arkası bana dönüktü.
_ sen geç kalır mıydın ya?
Hızla bana doğru dönerken afallamıştı bir anda. Kahküllerini kenara iterek baktı yüzüme.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OKUL DOLUSU AŞK
Художественная проза_ Şeytanla evlenilmez Bira! _ şeytandan korkma onu bu hale getirende bizler değil miyiz? İçimizdeki kötülük şeytana gaz vermezse üzerimizde bir itibarı kalır mı? _ Sinan... _ şeytanla yaşayacağım bir ömür var önümde! Siz kendinizi insan zannetmeye d...