·Bahar tatili·
Son okul çıkışı (16.23)
Arkadaşlarımla birlikte bahar tatiline girdik, tüm güne planlarımız vardı, hava çok güzeldi ve neyseki dönem başından beri para biriktirmiştik. Hergün gezip eğlenmeyi ve okul stresini atmayı istiyorduk.
"y/n?" dedi Will, ona döndüm ve kaşımı kaldırıp "hm" dedim. "Dalmış gözüküyorsun yorgun musun?" dedi. Kafamı hayır anlamında salladım ve birlikte yürümeye devam ettik, eve gitmek istiyordum. Eve geldiğimizde Will ile birlikte anneme selam verip odama çıktık ve gece için aldığımız atıştırmalık poşetini bir kenara koydum, yatağıma uzandım ve güzelce kestirdim. Ha tabi Will izin vermedi. "Hey hadi ama y/n cidden sıkılıyorum ben" İç çektim ve gözlerimi açıp başımda dikilen çocuğa baktım. "Will tanrı aşkına biraz dinlenicem sadece, akşama full seninim zaten" Will'in hoşuna gitmemişti "bu yetmez".
Yatakta doğruldum ve ona bakmaya başladım, izin vermicekti anlaşıldı, "of! sen Mike'ı falan arasana?" Will kaşlarını çattı ve yanımdaki yastıkla bana vurdu, "ben ona küsüm bikere" Garip garip baktım "nasıl yani küssünüz" dedim. Will'de ağzından birşeyler geveledi ama duymadım bile, tek anladığım şey Will'in Mike'a ona istediği şekeri almadı diye triplenmesiydi.
"çok çocuksun cidden Will, yarın ölse şeker için yine mi trip atıcaksın?" Tabi ben böyle diyince Will'in telefonu eline alması bir oldu. Odamdan çıktı ve Mike'la konuşup buluşma ayarladı, ve bir türlü telefonu kapatamadı.
Benimde işime geldi zaten🤷🏻♀️İki saat uyuduğumu farkettim... Tam iki saat, vücudum çok güzel dinlenmişti, birkaç dakika sonra dışsrı bahçeye çıktım ve Will ile Mike'ı yiyişirken buldum, kucak kucağa oturmuş sevgi paylaşıyorlardı "ugh" dedim kendi kendime. Dilleriyle utanmadan birbirilerini yiyor, birbirilerini sıkıyorlardı. "ehm" dedim. Zaten ayrılıp hemen bana döndüler.
"aa y/n, naber?" Gülümsedim "seni sormalı Mike" "Benim keyfim yerimde" kucağında oturan çocuğa baktı. Will de utanıyordu. "film gecesi yapıcaz dimi y/n" Başımı evet anlamında salladım. İçeri geçip biraz kedim cookie ile oynadım ve o arada gözüme bir şey çarptı.
Oturma odasında oturuyordu y/n, cama çıktığında ise odasından da gözüken siyah dökük eve baktı, o ev çok ürkütücüydü, hem oturma odasından hemde yatak odasından görüyordu. O evde kimsenin yaşamadığını sanıyordu ama kapının önünde biri ölmüş çiçekleri suluyordu, Y/n hemen dışarı çıktı, daha yakından bakmak için. Kapıyı öyle bir hızla açmıştı ki Will ve Mike'ı da korkutmuştu. Y/n yanılmamıştı, birisi gerçektende ölü çiçek suluyordu...
"Tanrı aşkına y/n ödümüzü kopardın!" Mike korkudan az kalsın Will'i kucağından düşürüyordu, "sevişmeyi kesin ve şuna bakın" dedim. İki çocuk da ayaklanıp yanıma geldi ve karşı evdeki çocuğu izlemeye başladık. "Ne ucube ama" dedi Mike. Ona dönüp deme öyle bakışı attım. O da ellerini kaldırıp ben bilmem dermişcesine hareketler yaptı. Will'in çok rahatsız olduğunu anlamıştım, ki bende oldum! Tanrım, çok tuhaf bi görüntü şuan bu izlediğim... Kim neden ölü çiçekleri sular ki? Hem de sadece aynı yeri.. Psikopat!
Mike çocuğun bize bakmaya başladığını görünce bizi eve doğru çekiştirdi, Will hemen önüne dönmüşken ben göz temasını kesmedim, uzaktan çok görünmüyordu ama sanırım çocuk bana gülmüştü, ama hiçte hoş bir gülüş değildi. Yani umarım öyledir ama pek sanmıyorum. Akşama doğru Mike'ın eve gitmesini istemedik, özellikle Will korktuğu için izin vermedi. Birlikte film izlmeye başladık. Tabii ki Will ve Mike sevgili olduğu için Will ne kadar korkarsa Mike onu o kadar öpüyordu, çok kıskanıyorum bazen ama sabretmek önemli derler, kim bilir? Belki hastanın, delinin teki gelicek, yada çok tuhaf bir şekilde sağlıklı ve bir sorunu olmayan bir insan ha?
Neyse boşverin kendimden ümitli değilim de
Film bitti ve bizde bittik tabi "isterseniz size odamı vereyim? Çift kişilik rahat yatarsınız" Will lafa atladı "ben koltuk seviyorum ama y/n:(" dedi. "peki sen mike?" "Sevgilim koltuk istedi, bana da uymak düşer" Gülümsedim ve büyük koltuğu açtım, aslında ne kadar söylesem de yatakta yatmalarını cidden istemedim çünkü bugünden sonra bir daha koltukta yatabilir miyim bilmiyorum... O görüntü çok rahatsız ediciydi, elveda oturma odası...
"Buyrunn" dedim ve güldüm, sırtları ağrımasın diye altlarına güzel güzel battaniye serdim ve çok tatlı kalpli yorgan takımımı koydum, birkaç tane mum yaktım "uyku ilaçlı" yanlış anlamayın, hemen uyusunlar diye çünkü gece bunların seslerini duymak istemiyorum... "iyi geceler bebişlerim" dedim, "iyi geceler y/n öpüyoruz" dediler ve yattılar. Herneyse odama çıkıp biraz soğuk su içtim ve yatağıma girdim, perdeyi kapatmayı unuttum ve keşke yataktan kalkmasaydım, camdan dışarı baktığım anda karşı evdeki çocuğu yine gördüm, çatıya çıkmış sigara içiyordu, yalnız başına... Bir nevi üzüldüm ama yine de korkunç gelmişti, bir kaç dakika öylece onu izledim, kırmızı kazağı ve siyah pantolonu vardı, saçları baya kıvırcıktı, tatlı duruyor gibiydi. İnce ve uzun boylu tuhaf bir tipti ama çekiciydi hafiften.
Tanrım bunları düşünürken çok dalmışım, nasıl kendime geldim tahmin edin? Karşı evdeki çocuk bana el sallıyordu! El! Çok panik yapınca mala bağladım ve korkudan perdeyi de kapatamadan yere oturdum, sırtımı duvara yasladım ve kafama vurmaya başladım. 2 dakika sonra ayaklanınca camdan dışarı baktım ve çocuk çatıda öylece ayakta dikiliyordu. Ne bir hareket... ne bir el sallama ve ne de bir belirti vardı.. Sadece öyle duruyordu. Ruhuma bakar gibi.
Camı açıp ellerimi dışarı çıkardım ve çaresiz bir şekilde konuşmaya başladım. "Bayım kusura bakmayın (ellerimi birleştirdim🙏🏻) rahatsız ettim evet amacım o değildi, lütfen devam edin sigaranızın tadını çıkarın" dedim ve aniden camı perdeyi kapattım. Çocuk hiçbir şey dememişti. Bende hızlıca yatağıma koştum, titreyerek yatıyordum resmen... Sabahın olmasını ve arkadaşlarımla gezmeyi diledim ve uyku hapı içtim. Hemem uyumak istiyordum çünkü...
···♣️···
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psychopath (Miles and You)
FanfictionSakin bir hayat yaşıyan y/n arkadaşları ile buluşmasından sonra eve ilerlerken maskeli adamlar tarafından kaçırılır. Kendini bilmediği ormanlık alanda bir evde bulunca, ondan 3 yaş büyük tanımadığı tuhaf bir çocukla zorla hayatta kalmaya çalışır. On...