TakuRan

42 4 0
                                    

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Postacie: Shindou Takuto × Kirino Ranmaru (eng. Riccardo Di Rigo × Gabriel Garcia)

Seria: GO

☆☆☆

Audrey: No to co, tym razem bierzemy na tapetę ship z GO.

Morgan: Wspaniały ship z GO. Zdecydowanie mój ulubiony ship z tej serii.

Audrey: Oj tak. Kiedy pierwszy raz oglądałam GO, TakuRan był moim ukochanym shipem, i wcale się to nie zmieniło.

Morgan: Jak zwykle się zgodzę. Mają wspaniałą dynamikę, przypominają mi o HiroMido, które kocham.

Audrey: Wiele osób twierdzi, że shipem będącym odpowiednikiem HiroMido w GO jest RanMasa (głównie przez to, że pierwsza z par to zasadniczo rodzice Kariyi), ale te paringi mają bardzo rozbieżne dynamiki. Za to TakuRan... Shindou i Kirino to przede wszystkim przyjaciele, a jak powszechnie wiadomo, friends to lovers to nasz ukochany motyw.

Morgan: Dokładnie! Chyba tylko jeden nasz ship odbiega od tego motywu, ale o nim kiedy indziej. W samej serii widzimy wiele przeuroczych interakcji między tymi bohaterami.

Audrey: Zaczynając od początku - już w trzecim odcinku widzimy silną więź między tą dwójką, kiedy Kirino siedzi przy Shindou w oddziale szpitalnym. W kolejnych wielu odcinkach troska Kirino o przyjaciela przejawia się wielokrotnie: odwiedza go w domu, gdy ten jest w psychicznie kiepskim stanie, spędza z nim czas w szkole, stara się siedzieć jak najbliżej niego, są nawet specjalne ujęcia pokazujące to, jak po prostu na niego patrzy. Ale zakładanie, że ta relacja jest jednostronna, to bardzo częsty i wielki błąd.

Morgan: Otóż to. Bohaterowie mają wspaniałą więź, okraszoną sporą ilością wspólnych scen.

Audrey: Żeby udowodnić poprzednie słowa: troska Shindou o Kirino jest bardzo, bardzo ważnym elementem wątku Kirino w Chrono Stone, powiedziałabym nawet, że kluczowym. Ranmaru był w stanie wydobyć Avatara i użyć Mixi-Max dzięki Shindou. Okej, na samym początku tego arcu było pokazane, jak bardzo zazdrosny o przyjaciela jest Kirino, ale zostało to przepięknie rozwiązane. Krótko mówiąc, mają specjalną, piękną więź, i rozgrzewają mi seruszko.

Morgan: Ogólnie rzecz biorąc, moim zdaniem bardzo dobry ship, ale może wynikać to z tego, że kocham motyw friends to lovers, a TakuRan daje mi ogromny vibe HiroMido.

Audrey: Mówiąc wprost, kocham ich interakcje, i są najzwyczajniej w świecie przeuroczy.

☆☆☆

Podsumowanie:

Ocena:
-Morgan: 9,5/10
-Audrey: 9/10

Status:
-Fanon

Popularność:
-Średnia

Pieczątka:

Pieczątka:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Oceniamy shipy z Inazumy ElevenOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz