4. bölüm "cehennemin dibindeki deli"

2.6K 90 67
                                    

iyi okumalar🌸
🚨dikkat cinsel içerikli bölüm🚨

"sen burada ne arıyorsun?"

"parti olduğunu duydum, geldim. evdeki yaş ortalaması fazla yüksekti." dedi defne. gergindim çünkü bizi görüp görmediğini tam olarak bilmiyordum. "soruma cevap verecek misin?"

"onunla yattığımı sana düşündürten ne oldu?" profesyonel bir yalancı gibi davranmam gereken bir noktadaydım. "yine neyin peşindesin sen?"

"ikinizde aynı yerden arka arkaya geldiniz ve üzerin..." üstümü inceledi. "fazla dağınık."

"aynı yerden gelmiş olmamız da onunla yattığım fikrine mi itti seni? buradaki kaç insanla aynı yerlere gidip geliyorum farkında mısın sen?"

"üstün neden dağınık peki?"

"sırf o çeneni kapat diye bir kez söyleyeceğim. onunla yatmıyorum, öyle olsa bile neden gizleme ihtiyacı duyayım?" kendi yalanıma kendimi bile inandıracaktım neredeyse.

"haklısın," yanımdan eğilip arkamdaki bir noktaya baktı. "onunla sevişmiş olsam..." derin bir nefes aldı. "ben de saklamazdım. senin adına üzüldüm, ne oldu yüz mü vermedi yoksa?"

kolunu sertçe tuttum ve onu kendime çektim. "bana bak," tırnaklarımı koluna geçirmemek için zor duruyordum. "benim sabrımı sınama, bu gecelik sana olan kotamı çoktan doldurdum."

"sanırım yarana bastım," dedi gülerek. "üzülme canım sana erkek mi yok? yeryüzünde reddedilen ilk kadın sen değilsin sonuçta."

alaz tarafından reddedildiğini sanması umrumda değildi. kolundan tutup kendime bir kez daha çektiğimde saçları omuzlarıma çarptı. "şimdi buradan gidiyorsun. duydun mu beni?"

"kuduruyorsun değil mi sinirden?" kafasını kaldırıp bana baktı. benden kısa olduğu için ona yukardan bakmak zorunda kalıyordum. "baban bizimle diye," kolundaki elimi serbest bıraktım. "bizimle mutlu diye kıskançlığından ölüyorsun."

"bence şansını zorlama," dağılmaya başlayan kalabalığı gösterdim. "gece bittiğinde geriye sadece benim sahip olduklarım kalır. benim istediklerim, benim izin verdiklerim." yüzündeki keyifli ifade soldu. "burada olmanı istemiyorum ve izin de vermiyorum."

"izin?" tek kaşını kaldırdı. "senden mi izin alacağım?"

"benim ortamıma gireceksen alacaksın. ayağındaki ayakkabıdan tut taktığın küpeye kadar her şeyin parasını benim paramla alıyorsun, arkamda gördüğün herkes..." ellerimi yana açtım. "benim iki lafıma bakıyor, bu yüzden şansını zorlama."

"reddedilmek seni gerçekten hırslandırmış, bir de biz deneyelim bakalım." yanımdan geçip yürümeye başladı. mertle beraber yalnız başına oturan alaz'a doğru ilerliyordu.

"defne!" telefonumu çıkardım. ona durumu söylemem gerekiyordu.

asi cevher: yanına gelen kız benimle ilgili bir şey söylerse çok umursamıyormuş gibi davran ve sana yürümeye çalışırsa biraz yüz ver (01.38)

bunu yaptığıma inanamıyordum, onları flörtleşirken görürsem bileklerimi keserdim. masanın üzerindeki telefonunun ışığı yandığında eline aldı ve mesajımı çatık kaşlarla okudu. hızla cevap yazmaya başladı.

alaz soysalan: ne diyorsun? yine bir şey mi içtin sen? (01.39)
alaz soysalan: ne kızı ayrıca bir de bana kız mı ayarladın şakaysa komik değil (01.39)
asi cevher: kız falan ayarlamadım saçmalama sadece sıkıntılı bir durumu toparlamaya çalışıyorum, idare etsene (01.39)

yaz sonu müzikaliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin