A Kisaragi Station egy japán városi legenda, amely a 2channel üzenőfalon indult 2004-ben, és egy titokzatos vasútállomás körül forog valahol Shizuoka prefektúrában. Anekdotaként megosztva a „Post About Strange Occurrens Around You: Thread 26” című szálban a mese elmesélte, hogyan ébredt fel a névtelen felhasználó – akit később „Hasumiként” azonosítottak – a vonaton, miközben az összes többi utas aludt. Miközben Hasumi megpróbálta kitalálni, mi történt, posztolt a furcsa eseményről a 2channel-en, tanácsot kapott a chanel többi felhasználójától. Az utazást az Enshū vasútvonalon dolgozó tipikus munkába járásnak szánta, de a vonat ismeretlen irányba haladt, sofőrje és kalauza pedig teljesen elérhetetlen volt, így Hasumi nem tudta kitalálni, hová tart.
Egy óra múlva a vonat megállt a Kisaragi állomáson, késő este. Hasumi elhagyta a vonatot, és az állomást kihaltnak találta. Megkérdezte a felhasználókat a 2channel thread-en, hogy mit tegyen, és mindenki sürgette, hogy meneküljön, de Hasumi úgy döntött, hogy az állomáson marad. Az állomás helyiségeiben kóborolva Hasumi megpróbált taxit találni, de sikertelenül. Ezután megkeresett egy telefonfülkét, tárcsázta a szüleit, és kérte, hogy vigyék el, de nem tudták meghatározni a helyét – a Kisaragi állomás nem jelent meg a térképeken. Szülei felszólították, hogy hívja a segélyszolgálatot, és tájékoztassa őket arról, hogy eltévedt, de amikor megtette, a hatóságok azt feltételezték, hogy tréfahívás volt.
Hirtelen megváltozott az állomás környezete. Az állomáson vészjóslóan harangozni kezdett, hangos dobszó hallatszott, és még a táj fizikai tulajdonságai is változni kezdtek. Hasumi lemászott a sínekre, hogy elmeneküljön, de megzavarta egy magányos hang, amely azt kiáltotta: "Hé! Ne sétálj a síneken, az veszélyes!" Hasumi arra számított, hogy egy ott dolozó megtalálta, és megfordult, majd meglátott egy férfit, akinek csak egy lába volt, aki azonnal eltűnt. Hasumi rémülten futott be a sínek mentén egy alagútba, de megbotlott és megsérült.
Hamarosan elérte az alagút végét, és egy barátságos férfi fogadta, aki felajánlotta, hogy biztonságba szállítja – ami szokatlan ebben az órában és ilyen helyen is. Mivel nem maradt más választási lehetősége, Hasumi visszatért az állomásra a férfival, és felszállt egy másik vonatra. Ez a vonat azonban továbbhaladt a vonalon, egyre mélyebbre a Japán Alpok egy távoli területére , és az egykor barátságos férfi teljesen elhallgatott, és nem ismerte el Hasumi jelenlétét.
Hasumi utolsó bejegyzése a 2channel thread-en a következő volt: "Majdnem lemerült az akkumulátorom. A dolgok kezdenek furcsák lenni, úgyhogy azt hiszem, meg fogom próbálni. Már egy ideje bizarr dolgokról beszél magában. Hogy készüljek fel rá, hogy ez lesz az utolsó bejegyzésem." Ezt követően nyomtalanul eltűnt.
أنت تقرأ
Japán legendák
رعبHa szereted Japánt akkor tudod, hogy nem csak cuki és animés dolgok vannak ott. Japánnak van egy sötét oldala, amiről nem szeretnek beszélni az emberek, de ebbe a könyvbe meg próbálom meg ismertetni veletek, hogy tudjátok, hogy nem minden olyan cuki...