~4~

6 2 3
                                    

"Yok daha neler amk"

Lamba'dan çıkan duman belirginleşince Hyunjin belinden aşağısı olmayan çocuğu süzer. Sarı saçları ince beli ve beyaz teni ile insanlardan tek farkı bacakları yerine beyaz duman olan çocuk yeni kendine gelmiş gibi duruyordu.Hyunjin konuşmaya başladı.

"Dün olsa drama queen'lik yapardım ama artık konuşan mağara, sihirli sozler soyleyip mağaranın kapısinı acan adam gormus biri olarak bu mûmkün değil. E nesin sen?"

Susup sadece Hyunjin'i dinleyen sarışın son soruyla konuştu.

"Insan?"

"Lambadan çıkan bir insan mı? Hem bacakların yok."

"Şaka mı yapıyorsun -bacaklarına bakmak için başı aşağı eğer- amk bacaklarım yokk"

Bacaklarının yerine beyaz duman gören sarışın heyecanla konuşur.

"Ben nasıl yürüyeceğim şimdi. Nerde benim canım bacaklarım. Neyim ben lan. Bacaksız insan mı olurr?"

Son sözlerinde Hyunjine yaklaşıp onun yakasını kavrayıp onu duvara yaslayan çocuk yeniden konuşur.

"Ne yaptın lan bana? Nerde benim bacaklarîm? Bacaklarımı geri ver piç"

Yakasına yapışan çocukla afallayan Hyunjin buraya geldiği için kendine içinden sovmeyi ihmal etmez, çocuğun ellerini tutar ve yerlerini değişir ve sarışını duvara yaslar.

"Lambadan çıkman sorun degil de bacakların mı sorun ? Hem ben ne bileyim nerede bacaklarîn?"

Sarışın Hyunjini iter. Ve lambaya yaklaşır. Lambanı eline alır ve incelemeye başlar.

"Ben nasıl bunun icine girmişim ki. Bir fare buraya zor sığar"

Uzerinde minik harflerle yazan yazını fark edince yazını okuyup okumamak arasında kalır bir an. Nede olsa ne olacağı belli degildi.

"Lama bey"

Seslenme şekli yüzünden Hyunjin şaşırır ve sorar.

"Bana mı dedin?"

"Senden başka lama mı var burada? Neyse . Burada birşeyler yazıyor, okumalımıyım?"

"Ben ne bileyim?"

"Okuyorum"

"Dur dur" Hyunjin hemen Felixden uzaklaşır. "Ne olacağı belli değil . Ölmek için çok yakışıklı ve çok gencim."

Söyledikelerinden sonra Hyunjine göz deviren sarışın alçak bir ses tonunda yazılanları okur. Okuyup bitirince vicudundan enerjinin çekildiğini hiss eden sarışın ayakta duramaz ve yere yığılır. Ardından hemen sonra beyaz dumanın yerine gelen bacakları ile öylece yerde yığılı duruyordur.

Bir sure olanları anlamaya çalışan Hyunjin kendine gelince koşarak sarışın'ın yanına gitti. Ne yapacağını bilmiyordu şu an. Yerde çıplak yatan çocuk kimdi? Ve neler oluyordu?

***

Evettt ybbb

Tam 7 ay sonra (1 yil tamamlicaktim tuhh)

335 kelime (gayet ideal)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 21 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Don't Trap Me In The Dark ~Hyunlix~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin