Selamm canlarımm nasılsınız umarım iyisinizdir😊
Neler oluyordu hiç bir fikrim yok ama şuan çok korkuyordum. çağlaya döndüğümde elleri ile kulaklarını kapatmıştı.. Sanırım yüksek sesten korkuyordu.
Bade. Ne oluyor dışarda.
Çağla. Bilmiyorum ama kalkma.
Dedi ve ellerini kulaklarına daha çok bastırdı. O an aklıma savaş geldi acaba iyimiydi. Yaklaşık yirmi dakika sonra silah sesleri kesildi ve çağla ellerini kulaklarından çekip bana baktı.
Çağla. İyi misin?
Bade. Evet, sen?
Çağla. Bende iyim.
Çağla tam kapıyı açıp dışarıya çıkıcaktı ki açılmadı. Aras kitlemişti. Küçük bir küfür savurup yanıma geri oturdu.
Çağla. Çınarları aramamız gerek.
Bade. Neden.
Çağla. Az önce gelenler tekrar gelirse bu sefer ucuz kurtulamayız bade.
Bade. Az önce gelenler kimdi?
Çağla. Çınarların düşmanları.
Dediği anda kapı açıldı ve içeriye savaş ile çınar girdi. çağla hemen ayağa kalkıp çınara sarıldı. savaş beni görünce ilk derin bir nefes ve hemen yanıma gelir bana sıkıca sarıldı. Bende sarılmasına karşılık verdim.
Kafasını boynuma gömüp kokumu içine çekti. Küçük küçük öpücükler de konduruyordu boynuma.
Savaş. İyi misin bir şeyin yok değil mi?
Bade. Iyim.
Dedim ve bana daha çok sarıldı. Çağla ile çınarın odadan çıktığını gördüm.
Bade. Sen iyi misin?
Savaş. Bende iyim güzelim.
Dedi ve geri çekilip dudağıma buse kondurdu.
Bade. O kişiler neden geldi.
Savaş. Boşver.
Bade. Ama savaş...
Savaş. Boşver dedim.
Söylemesi için zorlamayı bıraktım çünkü biliyorum söylemeyecek ti. Savaş duşa girmişti ve yirmi dakika sonra çıkmıştı. Belinde sadece havlı vardı ve tam ayağa kalkıp odadan çıkıcaken onun dediği ile olduğum yere geri oturdum.
Savaş. Olduğun yere geri otur ve sakın kalkmaya çalışma.
Bir şey demedim ve geri oturdum. Savaş dolabından kıyafet çıkartıp kenara koydu. Giyineceğini anladığım da gözlerimi kapattım.
Savaş. İzleye bilirsin sevgilim.
Bade. Savaş!
Savaş. Efendim bebeğim.
Dedi. Sırıtığı sesinden beli oluyordu. Önümde bir ağırlık his edince karşıma oturduğunu anladım. Gözlerimi açtığımda sırıtarak bana bakıyordu.
Savaş. Aç mısın?
Bade. Biraz.
Savaş. O halde hadi yemeye.
Beni kucağına alıp aşa indik ve mutfağa girdik. Mutfağa girdiğimizde beni sandalyeye oturup tost hazırlamaya başladı. On dakika sonra tostları getirdi ve birini bana uzatı birini de kendisine aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA BELAM
Mystery / ThrillerSEVDİĞİ ADAMIN TEHLİKELİ BİR MAFYA OLDUĞUNU ÖĞRENEN BADE'NIN BAŞINA NELER GELECEK? Bade eskisi gibi erkek arkadaşını sevip ona eskisi gibi davrana bilir mi? Peki erkek arkadaşı kız bunları öğrendikten sonra ona normal mi davranacak yoksa farklımı...