5 bölüm ~KURTULUŞ~

119 8 6
                                    

Gözlerimi açtığımda her yerim acıyordu ve bunun sebebi adamın kollarımı yakmasıydı. Kafamı kaldırıp çağlaya baktığımda uyuyordu. Ben ne zamandır yatıyordum ve çağla neden uyumuştu.

Bade.Çağla.

Bade. Çağla uyan.

Çağla gözlerini açtı ve kafasını kaldırıp bana baktı.

Çağla.Uyanmışsın iyi misin?

Bade. Her yerim ağırıyor.

Çağla. Dayan az kaldı çınarlar bizi bulacaktır.

Bade. Ya bulamazlarsa.

Çağla. Bulurlar bizi bu adamın eline bırakmazlar.

Bade. Umarım.

Aradan ne kadar zaman geçti bilmiyorum ama adam tekrar gelmişti. Bizim fotoğrafımızı çekip odadan çıkmıştı.

Savaşlar nerede kalmıştı keşke gelip bizi kurtarsalar. Kollarım çok ağırıyordu ve küçük bir çocuk gibi hüngür hüngür ağlamak istiyordum. Acaba şuan savaş ne yapıyordu.

Çağla. Kollarını bir şeyle kapatlamalısın intihaplana bilir.

Bade. Nasıl kapata bilirim ki elimiz bağlı.

Çağla. O da var.

☆☆☆

Artık gözlerim kapanmamak için direniyordu. Çağla bir şeyler diyor ama anlayamıyordum.

Dışarıdan silah sesleri geliyordu belkide savaşlar gelmişti.

Çağla.. Bade dayan geldiker lütfen dayan.

Adam kolumu yakmakla kalmamıştı kolumu derinden de kesmişti bunu sonradan fark ettmiştim. Galiba ben bayıldığımda yapmıştı.

Kapının sertçe açıldığını işittim ve onun sesini duydum. Savaşın sesini duydum...

Biri ipleri çözdü ve kimin olduğuna baktığımda savaşı gördüm. Son gördüğüm şeyde oydu zaten.

Savaş.

Badeyi o halde görünce deli olmuştum. İplerini çözüp onu kucağıma alacaken kucağıma bayıldı ve hemen kucağıma alıp oradan çıktım.

Denize arabanın yanında durması gerektiğini söylememe ramen durmamıştı. Badeyi arabaya bindirdim ve çağla ile denizlerin gelmesini bekledim.

Yaklaşık 5 dakika sonra geldiler ama denizin yanında başka bir kız vardı. Buna şuan kafa yoracak değildim aklım badedeydi ve hemen onu hastaneye götürmek istiyordum.

Hepimiz arabaya bindik ve koruma arabayı hastaneye doğru sürmeye başladı. Badenin kafası omzuma düşmüştü.

Pislik cengiz kollarını yakmıştı ve canının çok yandığına emindim. Biraz daha kollarına bakınca derin bir şekilde kesildiğini gördüm.

Çağla. Dünden beri bu halde ve o adam onu muayine etmedi.

Deniz. Kertenkele kılıklı sence o muayine eder mi?

Çağla. Kertenkele mi o ne alaka?

Deniz. Kertenkeleye benziyor dikkat etmedin mi?

Çağla. Off deniz ya.

Badenin saçı ile oynuyordum. Dün eve geldiğimde onu bulamayınca deliye dönmüştüm. Onu kaybettim sanmıştım ve en korktuğum şeyde onu kaybetmek ona canı bile verirdim.

KARA BELAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin