Yatağımda oturmuş düşünüyordum,regulusla konuşmamın üzerinden iki hafta gecmişdi,Tom bende bir gariplik olduğunu hisetmeye başlamışdı,sürekli neyim olduğunu soruyordu.
Tom yine ortalıkda yokdu, büyük ihtimale ihtiyaç odasında toplantı yapıyordular,tahmini toplantıları 1 saat sürüyordu,Tom toplantıdan cıkdığında kulanılmayan kızlar tuvaletine gidiyordu yani sırlar odasına. bu gece onu takip edicekdim.
***
İhtiyaç odasının önünde toplantının bitmesini bekliyordum,herkesin yavaş yavaş çıkmasıyla toplantının bitiğini anladım, en son Tom cıkdı, Lucius'la birşeyler konuşuyordu,konuşmaları biti ve Tom kızlar tuvaletine doğru ilerledi.
Sesizce onu takip ediyordum, Tom etrafda biri varmı diye sonkez bakdı ve içeri girdi,jamesin görünmezlik pelerinini ödünç almışdım onunla takip edicekdim.
Ah tamam calmış ola bilirim,ama kimin umrunda burda ölüm kalım şavaşı veriyoruz değilmi.
Pelerinle kendimi gizleyerek içeri girdim, Tom üzerinde yılan sinmgesi olan bir musluğun önünde duruyordu,catalca birşeyler söyledi,bir fısıltı gibiydi.
Lavabo dört parçaya bölündü ve gizli bir delik oraya cıkdı,Tom teredüt etmeden delikden içeri atladı,atlayıp atlamamak konusunda teredütlüydüm,sonra cesaretimi toplayarak atladım.
Tam anlamıyla suratımın üzerine yere yapışdım.
Pelerini kaybetmişdim düşerken yok olmuşdu.
Ayağımın altında bir sürü kemikler vardı,her adımımda catırdıyordular,ilerde büyük yuvarlak bir giriş vardı.
Gördüğüm şeyle cığlık atmamak için dudaklarımı elimle kapatdım,yerde kocaman bir yılan derisi vardı,Tom sanki normal miş gibi yanından geçip giti,
üzerinde yedi tane yılan olan bir kapının önünde durdu,yine catalca birşeyeler söyledi ve kapı acıldı,o içeri girince kapı yavaş yavaş kapanmaya başladı,aralık kapıdan hızla içeri girdim.
Gözlerime inanamadım,her yer yeşildi,içeride bır sürü yılan heykeleri bulunan, en sonunda ise Salazar Slytherin'in heykeli olan bir yerdi.
işde sonunda burdaydım sırlar odasında.
İlerlediğimde tomu gözden kaybetmişdim, birden Salazar'ın heykelin'in ağzı acıldı ve içinde sarı gözler göründü, bu sarı gözlerin kime ayit olduğunu anlamam kısa sürmüşdü.
Bu basilik'salazarın varisine itat etmesi için bırakdığı dev yılandı.
Üzerime doğru geldiğinde cığlık atarak gözlerimi kapatdım,gözlerine bakmamam gerekdi.
Tom'un gülüşünü duymamla gözlerimi acdım, karanlıkdan cıkarak bana doğru geldi.
"Sırlar odasına hoşgeldiniz leydim"