Kameranın flaşının yüzümde patlamasıyla elimle yüzümü kapatım.
”james saçma sapan anlarda fotoraf çekmeyi bırak,senin yüzünden kör oldum”
elimle gözlerimi ovarken konuşdum.Fakat onun pek dinlediği söylenemezdi.
“Bence bir albüm yapalım,cekdiğimiz tüm fotorafları oraya yerleşdirelim,böylece isdediğimiz an baka biliriz”
“montoklo”Peter ağzında ki tatlıları yutmaya calışırken konuşdu
“dün doğum günü hediyelerini arasında boş bir albüm bulmuşdum,hemen gidip getiriyorum”koşarak slytherin salonuna doğru ilerledim.
Fakat ayağım takıldı ve önümdeki kişinin üzerine düşdüm.”ah! lavinia kücücük birşeysin nasıl bu kadar ağır ola biliyorsun? kemiklerim kırıldı”
Konuşan kişiyle altımdakinin lucius olduğunu anladım“cok konuşma, cakarım avada yı görürsün” onun cevap vermesini beklemeden odama doğru ilerledim.
Odamdan albümü alarak hızla bahçeye döndüm.
Remusun yanındaki yerime oturarak albümü yere bırakdım.”albümün kapağı cok sade birşeyeler cizelimi?” Hevesle herkes kafasını saladı.
“ne çizelim?”lily nin sorusuyla düşünmeye başladık
“Bence hepimiz animagus hayvanımızı çizelim” Remus.
(Kücük bir duyuru:kitabın başlarında animagus hayvanımızın beyaz kaplandı.fakay artık yılan,hayal etmenizi kolaylaşdırmak için naginiyi hayalede bilirsiniz)
Ben yılan ,James geyik,Sirius köpek,Remus kurt,Peter fare,lily dişi geyik
“Mükemmel olduuu” hepsi kafalarını saladılar"bencede mükemel hadi şimdi resimleri yerleşdirelim”
resimleri yerleşdirdik ve biraz sohbet etdikden sonra ortak salona gitik.
Onlar Gryffindor masasına giderken ben Slytherin masasına doğru ilerledim.
tom’un yanına oturdum.Yanına oturmamla yanağıma sert bir öpücük bırakdı ve yemeğine döndü.
Tomun beni öpdüğünü gören sirius’un yüzünde garip bir ifade gecdi,ona bakdığımı farketiğinde kafasını tabağına çevirdi.
Cissy'le sohbet ederek yemeğimi yedim.hava karardığı için herkes odalarına dağıldı.
Odamda oturuyordum,uykum olmadığı için Tom’un odasına gitmeye karar verdim, kapısını çalmadan içeri girdim,beni gördüğunde şaşırmadı odasına sadece benim böyle giriceğimi biliyordu.
Yanına ilerledim,ders calışıyordu,kucağına oturdum,yüzümün heryerini öpmeye başladı.gülerek ona sarıldım,sarılışıma karşılık verdi.
“Neden uyumadın tom?”
“sensiz uyuyamıyorum”yeşilerine uzun uzun bakdım,çok güzel di
Ben kucağındayken yatağa ilerledi,gözlerini gözlerimden cekmeden beni yatağa yatırdı.bana sarılarak uykuya daldı.
Ellerimi saclarından geçirdim,uykulu olmasaydı buna izin vermezdi,yanağına öpücük kondurdum ve uykuya daldım.Uzun bir aradan sonra merhabaaa ölüm çiçeklerim🍀
Yeni bir kurgu yazmak istiyorum,sizce kimin hakında olsun?
Albüm böyle birşey ama sadece üzerindekiler farklı