Multimediayada Kumsal var..
Öpüldünüz :* :*
Kafama gelen yastık darbesiyle yeri boyladım . " Bunu hangi gerizekalı yaptı ? Inşallah kocası , çocuklarıyla birlikte onu sokakta bırakır . " dedim uykulu sesle.
" Tövbe Allahım Tövbe " dedi Gülerek Aslı.
" Aslı ! " dedim.
" He Aslı'ya ne biçim beddua lan o ? Ömer beni boşarsa ben ne bok yerim ? " dedi.
" Herkesinde bi sevgilisi var . Benim niye yok ? " dedim.
" Oha senin sevgilin vardı ne çabuk ayrıldınız ? " diye sordu Mira.
Yatağımdan kalkıp onlara 'mal mısınız bakışları attım. "Benim sevgilim yok. " dedim. Ama bunu söylerken sesim buruk çıktı.
" Okulun wep sayfasında senin ve Derin'in öpüştüğünüz ayrıca dans ettiğiniz fotoğraflar var. Üstelik 'Yeni çiftlerimiz hayırlı olsun. ' diye başlık var hatta. "Dedi.
Bu işe çok sinirlenmistim. " Şu wep sayfasını söylesene bana " dedim sinirle.
" Buyur " diyip ismini söyledi. Haberlere baktığımda doğru olduğunu anladım. Kızlara sinirle bakan gözlerimi Çevirdiğimde "Ben bi hava alacağım. "Diyip kapıyı hızla çarpıp Derin'lerin odasına gittim. Kapıyı tüm gücümle çaldım. Bırak tıklamayı , tekme atıyordum
"Yavaş be yavaş " diyip beni içeri aldı Derin.
" Oo Derin beyde uyanmış ! "Dedim sinirle bağırarak.
" Ne bağırıyosun , bişi ki yaptık ? " dedi.
" Evet , bizim hakkımizda haber çıkıyor. Burda uyuyorsun. Fazla mütüşsün. "Dedim.
" Ne haberi bi Bağırmadan konuş ! "
" Bak ! " diyip telefonu ona verdim. Oda habere bakıp kısa süre sonra gözlerinden duman çıkıyor gibiydi.
" Bunun kimin yaptığını biliyorum. Ayrıca bizim kısa süreye kadar sevgili gibi davranmamız gerekiyor. "Dedi
" Hayır böyle bişi olmiycak ! "
" Olmak zorunda , benim işim var Çekil surdan. "Diyip kapıyı hızla çarpıp gitti.
Derin...
Bunun kimin yaptığını biliyorum ? Benden intikamını almaya çalışıyor. Ama ben buna izin vermiycem . Ben suçsuzdum. O işi ben yapmadım.
Rüzgar'ın odasına hızla girdim. Odada tekdi. Bu benim işime geldi tabi.
" Lan şerefsiz , o kızı neden karıştırıyorsun bu olaya ? " dedim.
" Sende intikamımı çok kötü alacağım . Sen benim kardeşimi öldürdün. "
" Ben öldürmedim . Lanet olacası " diyip yumruk attım. Yüzünden kan gelene kadar onu Dövdüm.
" Katilsin oğlum sen katil ! " dedi fisildayarak. Karnına tekme attıp odadan çıktım.
Ben katil değildim. O kızı ben öldürmedim. Biliyorum o ölmedi. Yalan söylüyorlardi.
Kumsal.....
Acaba napmıştı ? Bunu yapan kimdi ? Derin acaba bunu yapana ne yaptı ? Uf çok Korkuyordum. Cem'e bütün olayı anlattım. Cem ise yine o güven verici kollarını bana sardı. Bende ona sımsıkı sarıldım. O benim tek kardeşimdi. Huzur verici bi tek oydu.
" Cem neden Derin böyle ? " dedim.
" Zamanı gelince öğrenirsin. Bak bana herseyi anlat. Onun için korkuyorsun, çünkü ona aşıksın dimi ? " dedi.
Bunu söyleyemem.
" Lütfen benden hiç bişi saklama , kimseye bişi demem. "Dedi.
" Evet onu birazcık olsada hoşlanma duygusu var. Ama beni sevicene inanmıyorum. "
" O senden hoşlanıyor ama yanlış yapmaktan korkuyor. "
" Gerçekten mi ? "
" Evet bak bizim buraya 2 'inci gelişimiz . Derin kıyılık gibi bir yer var , her sinirlendiğinde oraya gider. Bence gitmelisin. " dedi.
" Tamam "diyip odadan çıktım.
15 dakika sonra Cem'in dediği yere gittim. Evet oradaydı. Sessizce yanına oturdum.
" Derin ? " dedim sessizce
" Neden geldin ? "
" Merak ettim. "
" Öyle mi ? Demek beni merak eden biri varmış. " diyip güldü.
" Bak bana bişi anlatmak istersen , ben hep yanındayım tamam mı ? " dedim.
Kafasını sallayıp gözlerini gözlerime dikti. Gözleri diyorum çok güzel. Kısa süre bakıştıktan konuştu.
" Seni öpebilirmiyim ? " diye sordu.
Ama ben cevap vermeyince beni dudağımdan öpmeye başladı. Istemsizce karşılık verdim.
Ben galiba ona aşıktım. Cem haklı ben onun için korkuyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Okulum (DÜZENLENİYOR)
Ficção AdolescenteNefret ve Aşk'ın arasında hiç kaldınız mı ? Kumsal ve Derin ' in hikayesi Babasına öfkeli olan kız Güçlü olmayı öğretten Derin. Uyuz olan Derin. Inatcı olan Kumsal. Yanında olan arkadaşları. Hüzün. Kavga Mutluluk Sevgi