" Kumsal bişi dicem ! " dedi Aslı." Dur Aslı , flim çok güzel sus. " dedim. Birlikte 'Kaçak gelinler' izliyorduk. Şebnem ve Selim bi harika yaa. Ama suan Aslı susmuyordu.
" Ya kızım önemli ! " diye bağırdı.
" Bağırma lan Sağır yok burda !! " dedim.
" Bugün Derin'in doğum günüymüş ! " dedi Aslı.
Derin ? Doğum günü bugün ? What dedin gülüm ?
" Niye ilk baştan söylemedin gerizekalı ? " diyip hızla ayağa kalktım.
" Mal mısın ? Deminden beri sus diyen sensin embesi . " dedi Aslı.
" Iyi şimdi süpriz doğum günü hazirliycaz. Tamam mı ? " dedim.
" Tamam Ömer'i arıyorum ben. " dedi.
" Tamam evi süsleyelim. Ömer ve Cem süs alsınlar bende pasta malzemeleri alıyım benim yerime hediye alın siz tamam mı ? " dedim.
" O zaman Mira'yla alışverişe gideriz biz . " dedi.
" Of çok konuşuyoruz hadi ben malzeme alıcam. " diyip hızla evden çıktım. Üstümde kot şort ve askılı beyaz atlet tarzı bişi vardı. Ben böyle dışarı nasıl çıktım? Neyse ki telefonum param yanımda. Of neli pasta sever bilmiyorum ki , hangi şeyleri sever. Ben bitek ikimiz olmak isterdim ama işte hayırlısı. Telefonum çalmasıyla hemen telefona kimin aradigina baktım. AŞKIM ♡♡ arıyordu.
Şimdi sıçtık !!
Fich dich !!
" Alo " dedim.
" Alo prenses bişiler yapalım mı ? " dedi.
#BU RESMEN GEL BIZE YAPALIM GIBI OLDU AZCIK :D #
Iç ses sus.
" Şey .... olmaz ... Çünkü ııı annemlerle musafirlige gidicez. " diye yalan attım.
" Ne zaman dönersin ? " dedi.
Eşek kavaga çıkınca gelcen mi ? Tvbe tvbe allam cok tvbe.
" Bilmiyorum , Derin bay . " diyip yüzüne kapattım. Naptim ben ya ? Az bile yaptım banane neyse. Bu seferde telefonuma mesaj geldi.
AŞKIM ♡♡
Telefonu yüzüme kapatmak öyle mi ? Acısı fena olcak prenses. ( sinirli bakan emoji )
Telefonu cebime sokup markete girdim. Lanet olsun ki liste hazırlamadım. Ne bok alıcam mı bilmiyorum ? Ama herkes çikolata sever o yüzden çikolata pasta yapıcam.
1▪ Pasta için malzemeler : Un şeker , süt , çikolata tanecikleri vb.
2 ▪ D E R İ N yazan harfler ve 18 yazan sayılar.
3 ▪ Kola , Fanta , kokteyl vb içecekler.
Bu kadar yeter bence bunların hepsini bulmak için bi an önce alışveriş merkezini gezdim. Aklıma hediye gelince hemen Aslı'yı aradım.
" Aslı hediyeyi ben alıcam tamam mı ? " dedim.
" Tamam sen herseyi aldın mi ? " dedi
"EVET bays "diyip yine suratına kapattım.
DERIN'IN AĞZINDAN :
Lanet olsun ki kimse doğum günümü hatırlamıyor. Sadece ailem . Şuan hepsi sıraya girmiş beni teker teker arıyordu. Aha şimdide annem arıyor. Ben böyle ailenin bi rahat verin mk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Okulum (DÜZENLENİYOR)
Novela JuvenilNefret ve Aşk'ın arasında hiç kaldınız mı ? Kumsal ve Derin ' in hikayesi Babasına öfkeli olan kız Güçlü olmayı öğretten Derin. Uyuz olan Derin. Inatcı olan Kumsal. Yanında olan arkadaşları. Hüzün. Kavga Mutluluk Sevgi