Berk ''Hadi neyse derse geç kalıcaz.'' dedi ben de ''Evet hadi sınıflara gidelim.'' dedim ve kantinden beraber çıktık fakat sınıflarımız farklı olduğu için bir süre sonra ayrıldık ben sınıfa girdiğimde sanki bütün gözler bana çevirilmiş gibiydi sırama oturduğum anda herkes başımda toplandı ve sorular sormaya başladı ''Okulun en yakışıklı erkeğiyle ne konuşuyordunuz öyle?'' ''Onu seviyor musun?'' gibi sorular ama ben bu sorulardan sıkıldım ve biraz yüksek bir sesle ''Yeter ama sizeneki ne konuştuysak konuştuk.'' dedim ve tam o anda kapıda hoca belirdi ve herkes yerine oturdu hoca yine geldiği gibi derse başladı ve ben çok sıkıldım bir anda üstüme bir halsizlik çöktü midem çok kötüydü hocadan izin alarak hemen lavaboya gittim elimi yüzümü yıkadım lavabodan çıkamadım uzun bir süre herhalde yediğim bir şey dokundu tam sınıfa gidiyordumki zil çaldı ve bende sınıfa gitmek yerine bahçeye gittim ve boş bulduğum banka oturdum benim kardeşim dediğim öz kardeşim gibi sevdiğim arkadaşım Elif yanıma geldi ve ne olduğunu sordu ''Bilmem halsizlik var üstümde.'' dedim O da ''Kendine hiç dikkat etmiyorsun Buse.'' dedi ben de ''Aman boşversene geçti gitti.'' dedim ve Elif tebessüm etti ben de karşılık verdim Elif ''Eee banada mı söyleyemeyeceksin okulun en yakışıklı erkeği Berkle kantinde ne konuşuyordunuz öyle hararetli.'' dedi ve ben de gülerek ''Önemli bir şey değildi dün ufak bir talihsizlik yaşadık onun için birbirimizden özür diledik tanıştık felan.'' dedim ve Elif ''Buse ben anlayamam mı sanıyorsun gözlerindeki şu ışıltıya baksana söyle seviyor musun?'' dedi ve göz kırptı gülüştük ben de ''Onu çok seviyorum.'' dedim ve Elif ''Bizim yavru kuş aşık olmuş.'' dedi ve ikimizde tebessüm ettik sonra merdivenlerde Berk belirdi ben bunu fark etmedim başka tarafa bakıyordum ama Elif fark etti ve hemen beni dürttü ben nazlı bir şekilde ''Ne var yaaa?'' dedim Elif ''Bak kim geliyor.'' dedi hemen olduğum yerde üstümü başımı düzelttim ve Elif'e ''Nasılım?'' dedim o da ''Çok güzelsin canım.'' dedi ve tam o anda Berk geldi ''Ne konuşuyorsunuz kızlar böyle hararetli?'' dedi Elifle aynı anda ''Hiççç.'' dedik ve Berk çok tatlı bir kahkaha attı bende ona eşlik ettim Elif ''Neyse ben bir hocaya bir şey soracaktım.'' dedi ve beni öpüp yanımızdan uzaklaştı Berk ''Sana bir şey itiraf ediyim mi?'' dedi bende heyecanlanarak ''Dinliyorum.'' dedim ve o da bana ''Çok tatlı gülüyorsun.'' dedi ben olduğum yerde öylece kaldım Berk kafasını kaşıyarak ağzını yamulttu ve ''Yanlış bir şey mi söyledim?'' dedi ben de ''Yok ya bir şey yok teşekkür ederim.'' dedim ve Berk tebessüm etti ben de ''Peki ben bir şey itiraf ediyim mi?'' dedim o da ''Peki.'' dedi ve ben de ''İyi ki tanışmışız.'' dedim Berk ''Tabii ki benimle tanışan hep böyle der.'' dedi ve bende ''Hemen ego tavan zaten.'' dedim ve gülüştük o da ''Eminim sanada çok tatlı güldüğünü söyleyen tek ben değilimdir.'' dedi ve ben de ''Yani değilsin.'' dedim ve kahkaha attık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen De Beni Sever Misin ?
RomanceEve doğru hızlı bir şekilde gidiyordum o kadar dalgındımki sanki dünyadan bağım kesilmişti çünkü evde benim geç geldiğimi görünce deliye dönecek bir babam vardı her zaman onunla bunun kavgasını yapardık eve doğru böyle dalgın bir şekilde giderken bi...