İlk görüşte aşk...

173 6 0
                                    

Eve doğru hızlı bir şekilde gidiyordum o kadar dalgındımki sanki dünyadan bağım kesilmişti çünkü evde benim geç geldiğimi görünce deliye dönecek bir babam vardı her zaman onunla bunun kavgasını yapardık eve doğru böyle dalgın bir şekilde giderken birine çarpmamla kitaplarımı düşürmem bir oldu ben hemen eğilip kitaplarımı toplarken çok kalın erkeksi bir ses duydum ''Özür Dilerim.'' kafamı kaldırdığım gibi kalbim küt küt atmaya başladı çünkü o hayallerimdeki erkekti hemen söze atıldım ve özrüne karşılık verdim ''Sorun değil fakat hemen gitmem gerek.'' diyerek oradan istemeyerekde olsa uzaklaşacaktımki kolumu kavrayıp hemen beni kendine çekti nefesini yüzümde hissediyordum sesim titreyerek ''Lü-lütfen bı-bırak beni gitmem gerek.'' dedim ve o da ''Olmaz kendimi affettirmeliyim böyle kuru kuruya özür olmaz.'' dedi bende ''Bırak bilmediğin sorunlarım var eğer biraz daha geç kalırsam bu benim için hiç iyi olmaz.'' dedim ve koşarak ordan uzaklaştım orda öylece bıraktım onu dönüp arkama baktığımda ne oldu dermiş gibi bir bakış attı bana ben umursamadan arkamı dönüp gittim eve vardığımda annem babam yemek masasında öylece beni bekliyordu içimden ''İşte şimdi hapı yuttun Buse..'' dedim ve ellerimi yüzümü yıkayıp tüm günün yorgunluğu stresi içinde masaya geldim oturdum babamın ters bakışlarını fark ettim hemen kafamı çevirip tam yemek yiyecektim babamın o kabaca sesini duydum ''Yine geç kaldın Buse seninle defalarca şu geç kalma tartışmasına girmekten sıkıldım beni ne zaman dinleyeceksin!'' dedi ben de ''Baba bugün çok yoğun bir gündü okulda sınav olduk ve benim hayatımı belirleyecek sınavlardan birisiydi bu.'' dedim babamda ''Bu da yeni bahane herhalde neyse bakalım bir daha olmasın olsa bile elinde telefonun var haber verebilirsin.'' dedi ve ben de ''Peki baba.'' dedim ve rahatlayarak yemeğime başladım çünkü ilk defa babam böyle sakindi yemek yedim ve odama gitmek için izin isteyerek odama çekildim o çarptığım yakışıklı çocuğu düşündüm acaba bir daha görebilecek miydim ? Her neyse yarın stresli bir gün daha beni bekliyor sınavlar üst üste gelmişti çünkü erkenden uyumam ve yarına enerjik kalkmam gerekiyordu saat 10 buçuk olmuştu hemen yatağıma girdim ve o hayallerimdeki erkeği düşünürken uykuya daldım.

Sen De Beni Sever Misin ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin