Onunla bir gün..

89 2 0
                                    

Berk ''Şey Buse bugün okul çıkışı bir şeyler yapalım mı?'' dedi ben de ''Ne gibi ?'' dedim o da ''Bugün arkadaşım beni ekti kız arkadaşıyla buluşacak yani benide çağırdı ama ben tek gitmek istemiyorum bana eşlik eder misin?'' Ben hemen söze atılarak ''Tabii ederim ama bana nereye gideceğimizi söylemelisinki ona göre bir hazırlık yapayım.'' dedim ve güldü ''Ne yani ne var bunda gülünecek.'' dedim ve o da ''Tamam kızma siz kızlardan ne beklersinki zaten süsleneceksiniz yine.'' dedi ve tebessüm ettik ''Ne yani çirkin mi geleyim.'' dedim o da ''Senin çirkin olman mümkün mü?'' dedi ve bende hafif öksürerek ''Ayy teşekkür ederim'' dedim ve teklifini kabul ettim ''Tamam gideriz ama beni evden alırsın annemlere bir görünmem gerek hemde üstümü felan değiştiricem.'' dedim o da ''Tamam.'' dedi ve ben de ''Kaçta gelirsin?'' dedim o da ''Akşam 8 buçuk gibi alırım seni evden.'' dedi ve ben de ''Peki o zaman şimdi son ders son derse giriyim çıkışta sana adresi veririm.'' dedim ve yanından uzaklaşırken arkamada döndüm güldü ve bana göz kırptı bende güldüm kalbim küt küt atıyordu ONUNLA BİR GÜN geçirecektim ve çok güzel olmalıydım son derse girdim ama Berk'i düşünmekten derse odaklanamadım pek ders böyle hep Berk'i düşünürek geçti okul çıkışı hemen ağzım kulaklarımda bahçeye çıktım ve Berk'i bekledim Berk'i beklerken Elif'e rastladım ve koşarak ona sarıldım ve her şeyi bir bir anlattım o da bu heyecanımın nedenini anladı ve ''İstersen bu gün seninle eve geleyim kıyafetini beraber seçelim.'' dedi ben de bu duruma çok sevindim ve ''Çok güzel olur canım birinin fikrini almam gerekiyordu.'' dedi ve tam o anda Berk çıktı Berk yanımıza geldi ve ''Evet adresini ver bakalım güzel kız akşam seni nereden alacağım?'' dedi ve ben de çantamdan ufak bir kağıt çıkarıp adresi yazıp Berk'e verdim göz kırpıp yanımızdan uzaklaştı ben de güldüm ve öylece arkasından bakakaldım Elif'in beni dürtmesiyle kendime geldim Elif ''Kızım sen baya aşık olmuşsun.'' dedi ve ben tebessüm ederek ''Biliyorum hatırlatıp durmasana Elif yaa.'' dedim o da güldü ve koluma girerek ''Hadi daha işimiz var.'' dedi ve beni çekiştirerek götürdü eve vardığımızda babam işteydi evde sadece annem vardı anneme seslendim ''Anneeeeeeee!'' biraz sonra annemin sesi duyuldu ''Efendim tatlım.'' ben de hemen izin almaya koyuldum ''Anne ben bugün arkadaşlarla dışarı çıkacağım babama söyle beni yemeğe beklemeyin.'' dedim ve annemi öptüm Elifle hemen odaya girip kapıyı kapattık ve elbiseyi seçmeye koyulduk ben rahat bir şeyler istiyordum fakat Elif elbise giyip şık olmamı istiyordu sonunda ortayı bulduk ve kot elbisemi çıkarıp giydim saçlarımıda düzleştirdim ve sade bir makyaj yaptım odadan çıktım ve anneme ''Anneciğim nasıl olmuşum?'' dedim ve annem ''Ooo bu ne güzellik canımın içi çok güzel olmuşsun.'' dedi ben de gülerek annemi öptüm saat 8 olmuştu Berk'in gelmesine az kalmıştı biraz Elifle zaman geçirdik ve saat 8 buçuğa doğru Elif'i çekiştirerek ''Görüşürüz anneeee.'' deyip evden çıktım Elif bana sarıldı ve evinin yolunu tuttu bende Berk'i beklemeye koyuldum biraz sonra beyaz çok güzel bir araba geldi ve içinden Berk indi ''Oooo bu ne güzellik.'' dedi bende güldüm ve ''Teşekkürler sen de çok şık olmuşsun.'' dedim Berk'i ilk defa böyle görüyordum çünkü o genelde spor takılırdı her neyse Berk centilmen bir şekilde bana kapıyı açtı ve ben bindikten sonra kapımı kapatıp hemen şoför koltuğuna bindi ve gideceğimiz yere doğru yola koyulduk.

Sen De Beni Sever Misin ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin