Özür Dilerim..

56 2 1
                                    

Ben en son böyle durmaksızın ağlarken derste uyuya kaldım ve okul bitimine kadar göz kapaklarımı bile oynatmadım. Okul çıkışı vakti geldiğinde Elif beni dürterek uyandırdı ben naz yaparak "5 dakika daha anne." dedim o kadar sersemdim ki yanımdakinin Elif olduğunun bile farkında değildim Elif kahkaha atarak "Yavru kuş uyan artık herkes gidiyor okulda sabahlamak gibi bir niyetin yoktur umarım." dedi Elif'in bu tatlı ses tonunu seviyorum. "Yok yok, hadi gidelim." dedim tebessüm ederek Elif koluma girdi ve beni çekiştirerek okul çıkış kapısına getirdi tam çıkarken arabaya yaslanmış bana doğru bakan bir adet Berk gördüm ve sersem halimle Elif'i arkamda bırakıp hızla yürümeye başladım Elif arkamdan defalarca bağırdı ama dinlemedim çok yakından ayak sesleri duyuyordum biri bana doğru koşuyordu arkamı dönüp Berk'i görmemle iyice hızlanmaya çalıştım ama dengemi kaybedip yeri boyladım Berk hemen yanımda bitti "Buse iyi misin?" dedi. Tersleyerek "Sanane sanki çok umrunda!" dedim ses tonum biraz yükselmişti Berk bir an afalladı ama hemen toparlanıp "Bak bakalım umrumda mısın değil misin." dedi ve beni kucakladı Elif öylece bizi izliyor ve gülüyordu bağırarak "Elif yardım etsenee ne gülüyorsun!" dedim ama Elif hiç oralı olmadı bana öpücük attı. "Yarın görüşücez nasıl olsa küçük hanım." diye söylenirken Berk beni zorla arabanın ön koltuğuna oturttu ve emniyet kemerimi taktı ben ona defalarca vursamda bu işe yaramadı kapıyı kapatıp hemen kendi de bindi. "Ne yaptığını sanıyorsun sen!" diye çıkışırken Berk beni umursamadı ve gaza olağan gücüyle bastı. "Yavaş olsana be!" dedim Berk gülerek "Güzelim çok konuşuyorsun bekle ve gör." dedi yüzümü ekşittim aslında bu olanlar hoşuma gitmiyor değildi bir süre sessizlik oldu Berk sessizliği bozarak "Geldik inebilirsin." dedi ve hemen inip kapımı açtı bende emniyet kemerinden kurtulup hemen indim kafamı kaldırmamla çok güzel bir evle karşılaştım peki ya ben neden burdaydım sinirlenerek "Amacın ne beni neden buraya getirdin!" diye çıkıştım. O ise umursamazca elini omzuna atarak yürümeye başladı ben ne kadar elini itmeye çalışsamda kaslı kollarından kurtulamadım. Berk hemen anahtarı çıkarıp kapıyı açtı ve bana oturmak için koltuğu işaret etti bu sefer sorun çıkarmadan oturdum o tam merdivenlerden yukarı çıkarken bana döndü ve "Ha bu arada babanı ara ve bu gece Eliflerde kalacağını söyle." dedi ben yine ses tonumu yükselterek "Hayatta burada kalmam!" dedim o umursamazca yukarı çıktı ben öylece oturdum ve merakla ne olacak diye bekledim. Dakikalar sonra Berk saçları ıslak ve üstünde kaslarını belli eden dar bir t-shirt ile geri döndü. Onu böyle görmek çok güzeldi Berk sırıtarak "Ne o küçük hanım ağzın açık kaldı." dedi ben hemen toparlanarak "Yok bir şey ben neden buradayım?" dedim tam o anda merdivenden sabah gördüğüm kız indi ve hemen söze atıldı " Abi bu güzel kız sabah okulda gördüğümüz kız değil mi?" ben şok oldum ve "Siz kardeş misiniz?" dedim. Berk " Evet sabah çok yanlış anladın." dedi utancımdan yanaklarım kızararak "Ben çok özür dilerim." dedim Berk "Bırak şimdi özürü felanda Berre sen bu gece arkadaşın da kalmayacak mısın?" dedi ve Berre gülerek "Şimdi gidiyorum abicim." dedi ve abisini öpüp evden çıktı. Ben hala olayın şokundayım tabii Berk sessizliği bozarak "Duş almak ister misin? Biraz kendine gelirsin." dedi bende kabul ettim buna çok ihtiyacım vardı Berrenin kıyafetlerinden bana uygun bir şey çıkmayınca Berk bana kendi şort ve t-shirtlerinden verdi bana duşu gösterdi hemen duş aldım ve çıktım aşağı inerken aklıma babam geldi ve hemen arayıp haber verdim bugün hep Berk'le olacaktık bu duygunun tarifi yoktu. Aşağı indiğimde Berk koltukta öylece uyuya kalmıştı bende onu uyandırmadan hemen mutfağı aradım ona özür olarak yemek yapacaktım mutfağı buldum ve yemek yapmaya koyuldum tam o anda sakarlığım tuttu ve bardak kırdım aceleyle toplamaya çalışırken elimi de kestim sonra mutfağa koşa koşa Berk geldi ve elimi gördü elim biraz derinden kesilmişti tedirgin olarak "Ne yaptın sen? Senden kim yemek istedi ki!" dedi ses tonu biraz yüksekti avuç içim kesilmişti hemen elimi aldı ve avuç içimi öptü önce şaşırsamda sonra tebessüm ettim dudakları kan olmuştu hemen peçete aldım ve "Dudakların kan olmuş" dedim ve sildim gülerek "Buse?" dedi ben de "Efendim" dedim sonra beni yavaşça dudağımdan öptü ben olayın şokundayken " Seni ilk gördüğüm andan beri kendimde değilim." dedi olayın şokunu atlamaya çalıştım bir süre sessizce birbirimize baktık sonra ben sessizliği bozarak "Bende kendimde değilim ve bu gidişlede kendime geleceğimi hiç sanmıyorum." dedim ve ona sımsıkı sarıldım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 24, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sen De Beni Sever Misin ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin