Sonunda yetişmiştik benim ağzım kulaklarımdaydı Berk'te öyle gibiydi neyse işte Berk arkadaşı Cem'i gördü ve gidip el tokuştu beni gören Cem nazik bir şekilde ''Hoşgeldiniz.'' dedi bende tebessüm ederek ''Hoşbuldum.'' dedim ve bizi sevgilisinin yanına götürdü Cem ''İşte bu da kız arkadaşım Melis tabii Berk onu tanıyor.'' ben gülerek ''Memnun oldum Melis ben de Buse.'' dedim Melis'te ''Bende memnun oldum.'' dedi ve güldü Cem ve Melis yan yana oturdu Berklede ben yan yana oturduk ben iyice heyecanlanıyordum lavaboya gitmek için yanlarından uzaklaştım ve lavaboda elimi yüzümü yıkayarak kendime gelmeye çalıştım çok heyecanlıydım neyse tam lavabodan çıktımki birde baktım Berk karşımda Berk ''Seni iyi görmedim bende merak ettim burada seni bekledim.'' dedi ben de ''Bir şeyim yok merak etme.'' dedim ve Berkle beraber Cemlerin yanına gittik Cem ''Ne oldu Buse?'' dedi ben de bir şeyim yok biraz halsizim galiba.'' dedim ama heyecandan olduğunu kimseye söyleyemedim her neyse çok güzel zaman geçirdik güldük eğlendik sonra Cem Melis'i dansa kaldırdı onlar dans ederken biz Berkle öylece sessiz kaldık o da ''Şey Buse biz de dans edelim mi?'' dedi ve kalbim iyice küt küt atmaya başladı ben de ''Hımmm bilmem ki yani olabilir tamam.'' dedim ve gülüştük Berkle öyle çok eğleniyordumki tüm dertlerimi unutmuştum aradan biraz zaman geçti Cem ile Melis oturdular ben ''Oturalım mı artık Berk?'' dedim ve Berk tebessüm ederek ''Peki.'' dedi ve geçip oturduk zaman çok hızlı geçiyordu artık gitmem gerekliydi daha fazla geç kalamazdım müziğin sesi biraz yüksekti Berk'in kulağına ''Gidelim mi artık geç oldu.'' diye fısıldadım Berk ''Peki hiç bitmesin isterdim ama biraz geç oldu galiba.'' dedi ve Cem ile Melis'in yanından ayrılarak arabaya doğru gittik arabaya bindik ve evin yolunu tuttuk eve vardığımızda Berk ''Bugün çok güzeldi her şey için teşekkürler.'' dedi ben de ''Asıl ben teşekkür ederim.'' diyerek eve girdim ve annemle babamın yanına gittim babam bu defa kızmadı çünkü haber vermiştim ''İyi geceler.'' dedim ve annemle babamda bana karşılık verdi odama girip derhal bu elbiseden kurtulup rahat şeyler giydim ve yatağıma girdim o yorgunlukta hemen uyuya kaldım ertesi gün yine ağzım kulaklarımda giyinip kahvaltımı yapıp okulun yolunu tuttum neyse okula yetiştim tam o anda ne göreyim Berk bir kızla bankta oturmuş gülüşüyor ve kız Berk'in elinin üstüne elini koymuş içimden sinirli bir şekilde ''Bu nasıl olur?!'' dedim ve derin nefes alarak onlar hiç yokmuş gibi yanlarından geçerken Berk beni fark etti ve arkamdan koşup ''Buseee!!'' diye bağırmaya başladı arkamı dönüp ''Ne var ?'' dedim Berk şaşırdı ''Ne oldu bir şey mi yaptım?'' ben de ''Sen kız arkadaşının yanına gitsene.'' dedim Berk kahkaha attı ben sinirlendim ve ''Ne gülüyorsun şapşal.'' diyerek ağlamaklı gözlerle koşarak oradan uzaklaştım hayallerim yıkılmıştı sınıfa geldiğimde sırama kapanıp ağlamaya başladım ve tam o anda Elif geldi ne olduğunu sordu her şeyi anlattım ve Elif çok kızdı ağlamama dayanamadı ve bana sarıldı ''Biliyor musun Elif git kız arkadaşının yanına dediğimde şapşalca güldü birde.'' dedim ve Elif ''Değmez Buse ağlama.'' dedi ve bana tekrar sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen De Beni Sever Misin ?
RomanceEve doğru hızlı bir şekilde gidiyordum o kadar dalgındımki sanki dünyadan bağım kesilmişti çünkü evde benim geç geldiğimi görünce deliye dönecek bir babam vardı her zaman onunla bunun kavgasını yapardık eve doğru böyle dalgın bir şekilde giderken bi...