2.BÖLÜM

268 19 20
                                    

İlk bölümü sevdiğinizi düşünerek bu bölümü de atmak istiyorum.İsteklerim olmadı ama olsun.Sonuçta sadece istekti.

İyi okumalar okuyucularımmm💕

İyi okumalar okuyucularımmm💕

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

♣″∞♪″

Gözlerimi açtığımda alarmım çalmadan kalmış ve güne nereden geldiğini bilmediğim enerji ile kalkmıştım.

Telefonumdan şarkı açarak hem üstümü değiştirmiş ve hemde kahvaltımı yapmıştım.Kahvaltıyı toplayarak duşa girmiştim.Duştan sonra ise hemen üstümü değiştirmiş ve arabama binmiştim.

Merkeze geldiğimde herkes benim gibi neşeliydi.Benim gibi olmasalar da neşelilerdi işte.

Bizim ekip üyelerine bakındım.Hepsi topluca bir şey yapıyorlardı ama ne yaptıklarını bilememiştim.Arkaları bana dönüktü.

"Günaydın." dedim yanlarına vardıklarında varlığımı anlamaları için.Hepsi dönerek bana baktılar.

Ellerinde makas ve boya kutuları vardı.

"Günaydın." dedi Tugay sırıtarak.Gülümsedim. "Bize yardım etmek için mi geldin?"

"Ederim de ne konuda yardım edeceğini söylerseniz,öğrenmiş olurum." hepsi kendi aralarında gülümsedi.Bundan rahatsız olmuştum.

"Çınar komiser ceza verdi." dedi Demir ellerindeki makası göstererek."Sana vermedi tabi ama bize yardım etmen şart."

Çınar komiser kimdi acaba? Bildiğim kadarıyla başka ekipten komiserler filan da ceza verebiliyordu.

"Ne yapacağız ki?" dediğimde Keskin,elini alnına vurdu.

"Salak mısın sen?" dedi ardından. "Kes şu çimenleri.Ondan sonra ise aynı boyutta olup olmadığına bak."

"İyi tamam." elime tutuşturdukları makas canımı yakmıştı."Ah!" makas koluma batmış ufak bir alanda kanamaya yol açmıştı.

"Ne oluyor lan!" diyen ses arkamdan gelmişti.Çarptığım komiserin sesiydi bu. "Ben bu cezayı kime verdim lan!"

"Bize komiserim." dedi Cesur.

Ne yani ismi Çınar mıydı?

"Çınar komiserim,biz bilemedik ne yapacağımızı.Zümra d gelince yardım etmeli diye düşündük." dedi içlerindeki en ciddi olanı.İsmi Yalçın'dı.

"Neyse." arkam ona dönüktü ve onun suratsız yüzünü görerek modumu düşüremezdim. "Revire git." bana demişti sanırım.

KARANLIĞIN SEFİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin