Midoriya'dan
Gün geçmiyor ki... Kacchan'la dünyanın en saçma durumunda kalmayalım. İkimizde mısırın başında oturmuş, olmasını bekliyorduk.
O da bende yine elimizde telefonlaydık. Ama Kacchan dersini almış gibiydi, bana bulaşmıyordu. Neredeyse kimlerle konuştuğunu merak edecektim.
Fakat yüksek zekalı olduğum için Jirou bizim tarafımızdandı.
"En sevdiğim Kacchan. Bu amına koyduğumun ocağının altını kısmayı ne zaman akıl edersin?"
"Sanane lan istediğimde kapatırım."
"Yav banane. Bende yicem o mısırdan."
"Yemezsin olur biter."
"Kacchancığım, çok konuşuyorsun boş konuşuyorsun. Buna dur diyebilirsin."
"Başladı yine ya... Al kıstım kıstım. Mutlu musun brokolisine soktuğum."
"Saçıma niye sokuyon amk."
"Küfür bulamadım. Saçınıda sikerim günü gelince."
"Iyyy iğrenç. Ne alaka be. Adam saçımı sikiyo. Vizyona bak. Kusucam."
Elinden 1 ya da 2 tane patlama çıkardığında benden götümün korkmasını bekledi. Yemezler canım.
"Bana yamuk yapma yamuğun kralını görürsün."
"Bir şey diyim mi.. Valla senle gram uğraşamam şuan."
"Beni sevmiyor musun Kacchan."
"Hayır salak. Mısırlar oldu. Kap ver."
"Hee öyle desene amk"
2. Rafı açtım ve içerisinden mısırları kaldırabileceğini düşündüğüm pembe bir kap çıkarttım.
En büyük sırrımdır. Pembe çok severim.
Bazen Mina'yı kıskandığım ve saçımı boyamak istediğim oluyor.
Neyse tamam dur. Kacchan'a uzattım kabı ama bana dik dik baktı. Sonradan anladım kabı tezgaha koymam gerektiğini. Ya ben nerden bileyim. Ben hayatımda ev işi yapmamış biriyim.
Ben kabı tezgaha koyduğumda, Kacchan'da mısırları içine dökmeye başladı. Şu döküşe bak oyy maşallah.
"Öyle bön bön mal gibi izleyeceğine alda gidelim."
"Mal mıyım ben?"
"Hakiki hemde. Yürü şimdi."
"Allah belanı versin Kacchan"
Son dediğimi duyduğuna emindim. Ama yine de görmezden geldi. Cidden gram uğraşmıyor benimle. Neyse. Sanki sarılmak için plan yapan benim amk.
Yürümeye başladığında peşinden sürüklendim. Hayvan olduğu için beni ya yine unuttu ya da görmezden geldi.
Ama aklıma geldi bak. Abi biz mal mıyız ? Öpüştük lan biz. Birbirimizden kaçarken şimdi olanlara bak. La havle. Beyin varda kullanmıyoz gibi. Yapışcam şimdi dudağına ha.
_____________________Bakugou'dan
"Selamun Aleykum orospu cocuklar."
"Tam diyordum ki, sonunda doğru yolu bulmuş. Bugünde olmadı arkadaşlar."
İlk boş konuşmaya başlayan tabii ki kimdi? Kaminari piçiydi. Başka kim olabilir ki zaten.
"Adamın selamını alsanıza lan. Aleyküm selam Bakugou'cum Allahın Hürme-" diye başladı Iida ama lafı başka bir ırz düşmanı tarafından kesildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Salaklar | BakuDeku | yarı texting
ChickLitJirou: Ben özetliyim kanziler bakugouyla midoriya mutfakta opusuyodu Mina: NE?!+??*?#?