backbackstabber

38 5 9
                                    

Medya çok güzel değil mi??? Jirou en sevdiğim kadın karakterlerden biri ✨✨

"Aaa hoş geldiniz buyrun buyrun."

Midoriya karşısındaki mor kısa saçlı kıza soğuk mu soğuk bakışlar atıyordu. Kız kapıyı açtığından beri bunun farkındaydı ama gülümsemesinden ödün vermiyordu.

"Jirou, rahatsız ettiğimiz için kusura bakmayın ama Midoriya'yı-"

Mavi saçlı çocuk cümlesini bitiremeden kahverengi saçlı kız lafa girdi.

"Iidacım içeri mi geçsek bak kız davet etti bizi."

"Doğru evet."

İçeri doğru 4 kişi adımlarını attı. Midoriya'nın yakın arkadaşlarından yeşil uzun saçlı kız orada değildi. Jirou'nun yanına gideceklerini öğrendiğinde, gelmek istediğini söyledi. Tabii ki arkadaşları sonradan Tsuyu'ya olanlardan bahsedecekti.

"Hayırdır arkadaşlar. Hangi rüzgar attı sizi benim odama?"

"Hayır mıdır bilemeyeceğim ama sebebi ziyaretimiz belli." dedi Todoroki. Lafı bittiği anda önündeki ona nispeten daha kısa olan yeşil saçlı çocuk sahte bir öksürükle boğazını temizler gibi yaptı.

"Jirou. Senden biraz bencilce olan bir yardım isteyeceğiz. Lütfen bizi anlayışla karşıla." dedi Iida.

"Dinliyorum" diye yanıtladı.

"Nereden başlarım bilmiyorum. Ve açıklamaya da biraz utanıyorum." Midoriya sözünü bitirir bitirmez kahverengi kısa saçlı kız söze dagil oldu. "Deku Bakugou'dan hoşlanıyor."

Midoriya zaten Jirou'ya bunu açıklayacağını kabul ederek bu odaya giriş yapmıştı. Bu yüzden Uraraka'nın yaptığı bu açıklamaya kızmaktan çok rahatlamıştı.

Uraraka sözüne devam etti. "Eminim cuma günü yaşanan olaydan haberin vardır Jirou. Deku Bakugou'nun yaptığı (kendi hareketinede ğsösowi) harekete inanamadı ve onunla o zamandan beri konuşup bir şeyleri açıklığa kavuşturmak istiyor."

Midoriya odanın açık mor duvarları arasında kırmızıya bulanmış bir brokoliye dönmüştü. Duvarda asılı olan gitarlardan birini alıp kendi kafasında parçalamak istiyordu. Uraraka bu sözleri sarf etmeden önce bu kadar utanacağını düşünmemişti.

Jirou odasında ona bu açıklamayı yapan tatlı mı tatlı kıza bakakaldı. Uraraka'nın sözüne devam etmesini beklerken Todoroki konuşmaya başladı.

"Senden arkadaşlarını satmanı istemiyoruz."

"Aslında istiyoruz." dedi Iida. Todoroki Iida'nın haklı olduğunu bildiği halde görmezden gelerek sözüne devam etti.

"Sadece Bakugou'nun Midoriya hakkında neler hissettiği ve düşündüğünü bize söylesen yeter."

Jirou zaten şaşkın olan haline bu sözler eklendiğinde artık ayakta kalamadı. 3 adım gerisinde olan yatağa oturdu ve ellerini başına koyarak gözlerinin kapanmasını sağladı.

"Üzgünüm ben.. emin olamıyorum. Bakugou benim en yakın arkadaşım. Ona sormadan harekete geçersem iyilik mi kötülük mü yaptığımı bilemem."

Jirou'nun telefonuna bir bildirim geldi. "Midoriya sizi *Dekusquad* grubuna ekledi."
Bu bildirimden sonra Jirou Midoriya'nın gözlerine baktı. Karşısındaki çocuk konuşmaya başladı.

"Senden imkansızı istediğimizi biliyoruz. Belki Kacchan beni sevmiyordur üzmek için söylemek istemezsin, ya da arkadaşını satmak istemezsin, bu karar sana ait. Ama eğer yardımcı olmak istemezsen gruptan şuan çık. Ki boşa umutlanmayayım."

Bizim Salaklar | BakuDeku | yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin