7. Doktor

9 1 0
                                    

Yazar'dan:

Artık yeni bir sabah olmuştu. Kızların her ikiside yeni uğur kazanıcaktı. Ve bu aynı anda gerçekleşicekti. Bu işin hala uğurlu olup olmadığından habersizdiler.

Merve'den:

Sabah olmuştu. Hemen hazırlanıp derse derstende işe gitmem gerekiyordu. Her zamanki rutin işte. Telefonu elime aldığımda Geceden mesaj gelmişti:

Gece🌗🌙

- Aşkım, bu gün işe erken
gitmem gerekiyordu.
Malum biliyorsun. Senide
Uyandırmak istemedim🌷🌼
 
                               - Tamam canım, umarım
                      Her şey istediğin gibi olur💗

Gecenin bu gün önemli iş günüydü. Umarım çok iyi geçer. Neyse bende hemen kahvaltımı yapıp, derse gittim. Ders bittikten sonrada hemen işe uğradım. Biranda aklıma Hastanenin sahipinin, "pazar ertesi  günü hastanenin önüne toplanın" demesini hatırladım. Acaba ne olmuştu düşüncesiyle içeri girdim. Elifi görür görmezz:

M: Elifff

E: Buyur Merve

M: hastanenin önüne şimdimi toplanmalıyız?

E: evet, her kes toplanıyor şimdi. Bende oraya gidiyorum. Bekleyimmi senide?

M: yok canım merak etmede toplanma sebebimizi biliyormusun?

E: yok bilmoyorum. O zamam ben gidiyorum.

M: tamam

O sırada üzerimi değişip, hastenin önüne herkesin toplandığı yere geçtim. Daha sonra Hasatenin sahipi Eren bey çıkış edip göz gezdirdikten sonra konuşmaya başladı.

Eren: her kes buradaysa başlıyorum. İlk önce hastenemizde tüm gönülden çalışan her kese teşekkür ederiyorum. Ve son zamanda olan genç kızımız Suna Akdenizin geçirtdiyi trafik kazasına müdahile eden Merve Ersoya özellikle teşekkür ediyorum. Merve Ersoy hiç bir şeyi düşünmeden bu müdahileyi yapmasaydı, şuan belkide bi hastamızı kayp edicektik. Merve Ersoy gibi zeki bi doktora borçluyuz. Evet doktor dedim. Yanlışlıkla demedim. Merve gibi bi kızımız burada asistan olarak değilde bi doktor olarak çalışması binlerce canı kurtarmaya yardım edicektir. Merve kızım seni buraya davet ediyorum.

Eren bey devam ederek:

Eren: ben senin eğtimlerine baktım. Neden eğtim aldığın bunları çok iyi inceledim. Becerilerinide çok iyi kanıtladın zaten geçen ki olayda. Bunuda eklersem zaten bu yıl eğtiminin 6 yıllığını tamamlayacaksın. Düşünüyorumki, Doktor ismini almak için baya eğtimli , zeki ve oldukça güçlü bi kadınsın. Başarıların devamlı olsun.

M: ben cidden ne diyeceğimi bilemiyorum. İlk önce şöyle söyleyimki, bu benim insanlık borcumdu. Bunu yapmamız gerekiyordu. Eğer o ameliyatta birlik olarak giriyoruzsa hepimiz hastaya müdahile etmemiz gerekir. Ben işimi yaptım. Ve sizin bana yaptığınız bu teklifinizi kabul ediyor ve teşekkür ediyorum.

Her kes el çalmağa başlamıştı. Başardığım şey için sevinçten göz yaşlarımı tutamadım.

Eren: sana güvenimiz sonsuz. Başarıların devamlı olsun. Daha iyi performans bekliyoruz senden. Ve başarıcağınada güveniyoruz.

Sonsuz yolculuk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin