Κεφάλαιο 12

388 37 8
                                    

Ο Κίλιαν έχει το ισχίο μου παγιδευμένο στα χέρια του, γιατί έχει ελευθερωθεί από τη λαβή μου και το σώμα μου καμπυλώνει προς αυτόν. Ωστόσο, τα πόδια μου τον σφίγγουν και το στόμα μου είναι αυτό που ελέγχει στο φιλί.

Δεν μπορώ να το πιστέψω! Θα με αφήσει να συνεχίσω;

«Ίσλα...» ένα από τα χέρια του Κίλιαν απομακρύνονται από το σώμα μου και κρατά το πρόσωπό μου. Τον παρακολουθώ λαχανιασμένη.

«Τι συμβαίνει;» Ο Κίλιαν δεν λέει τίποτα για λίγα δευτερόλεπτα και αποφασίζω ότι, αν το μετάνιωσε, καλύτερα να μην επιμείνω.

Φέρνω το στόμα μου πίσω στο δικό του και τραβώ το χείλος του. Έχει τόσο καιρό που δεν το κάνω αυτό... να απολαμβάνω πραγματικά το σεξ, είναι περίεργο. Κρατώ ακόμη και τα μάτια μου ανοιχτά για ένα δευτερόλεπτο για να βεβαιωθώ ότι αυτό συμβαίνει πραγματικά, επιτρέποντάς μου να δω τον Κίλιαν με κλειστά μάτια, απορροφημένος σε αυτό που κάνουμε.

Κατεβάζω τα χείλη μου στο μάγουλό του, στο λαιμό του, βρέχοντας κάθε μέρος του γεμάτου με μελάνι δέρμα του με τη γλώσσα μου, μέχρι να την περάσω πάνω από το στήθος του και να νιώσω ικανοποιημένη ακούγοντας τον να βογκάει από ενθουσιασμό. Δαγκώνω το δέρμα της κοιλιάς του με τατουάζ και χαμηλώνω τα χείλη μου κατά μήκος όλων των μυών του, μέχρι που το στόμα μου σχεδόν αγγίζει τη ζώνη του παντελονιού του. Ο Κίλιαν μόλις έχει βάλει το χέρι του στο πίσω μέρος του λαιμού μου και κρατάει τα μαλλιά μου στη γροθιά του, λες και αυτό ήταν εγγύηση ότι θα μπορέσει να με σταματήσει.

Ή να ελέγξει τι θα του κάνω.

Χωρίς να χάσω πολύ χρόνο, κατεβάζω το μοναδικό ρουχισμό που έχει απομείνει και αγγίζω απαλά το μέλος του, με το χέρι μου να το στηρίζει. Ο άντρας με τατουάζ γρυλίζει ξανά και πριν από οτιδήποτε άλλο, περνώ τη γλώσσα μου αργά στο πίσω μέρος του αλμυρού δέρματός του και βγάζει ένα λαχάνιασμα. Βάζω μόνο τη βάλανο στο στόμα μου και τη ρουφάω ενώ εσωτερικά νιώθω περήφανη που μπορώ να κυριαρχήσω σε αυτό, να έχω τον έλεγχο ενός ανθρώπου τόσο κυρίαρχου όσο αυτός. Κουνώ το στόμα μου και μάλιστα βοηθώ τον εαυτό μου με τα χέρια μου, με απόλυτη ελευθερία να τον αγγίξω.

Όταν το μόριο του Κίλιαν είναι τελείως όρθιο και νομίζω ότι θα μπορούσα να τον κάνω να τελειώσει μόνο με τη γλώσσα μου, τραβάει το κεφάλι μου μακριά από το σώμα του και με σπρώχνει από πάνω του, αφήνοντας την πλάτη μου στο στρώμα, για να τοποθετεί από πάνω μου με μια άγρια έκφραση στο πρόσωπό του.

Εκτός πλατό Where stories live. Discover now