Taehyung pov.
A doua zi mă trezesc din cauza unui zgomot care venea de undeva din camera in care mă aflam. Îmi deschid ochii buimac și privesc în jur.
Totul în regula.
Mai puțin privirea speriată a Vaianei.
Se uita la mine înțepenită fara să spună ceva. Când deschid gura sa vorbesc cu ea, mi-o ia înainte.Vaiana: Îmi pare rău, n-am vrut sa te trezesc.
Își culege cartea de pe podea - lucrul care a provocat zgomotul - și da să iasă însă mă ridic din pat și o apuc de încheietura întorcând-o spre mine.
Tresare.Taehyung: Ce căutai azi-noapte in camera mea?
Obrajii i se înroșesc considerabil, lucru care o făcea atât de adorabila!
Doamne, trebuie să-mi dau doua palme, și asta cat mai repede!Vaiana: Eu..pai...um.., incepe bâlbâindu-se și începe să facă câțiva pași în spate când mă apropii de ea.
Taehyung: Tu? Întreb privind-o adânc în ochi.
Vaiana: Pai..vezi tu...ledurile mele s-au stricat..și umm..după cum știi mi-e frică de întuneric..așa că am mers să dorm in camera ta...
Taehyung: Hmm, ciudat. Când am venit eu aici ledurile funcționau perfect. Sa fie ăsta motivul? Întreb apropiindu-mi fața de a ei.
Face ochii mari și privește în toate direcțiile. Acum era lipită de peretele de lângă ușă, iar mâna mea se sprijinea langa capul ei.
Vrea să fuga, dar îmi pun și cealaltă mână pe perete, blocând-o.
Înghite in sec.Vaiana: Î-îmi pare rău..nu o sa mai fac asta...
Stau câteva momente privind-o atent, apoi izbucnesc in râs făcând-o să mă privească curioasa.
Taehyung: Glumesc doar. Nu mă supăr că ai dormit acolo.
Îi ciufulesc părul apoi mă îndepărtez puțin de ea.
Taehyung: Totuși, sper să nu-ți faci un obicei din asta. Continui zâmbind făcându-i cu ochiul după care ies din dormitorul ei.
Intru in camera mea și îmi îndrept involuntar privirea spre patul in care dormise bruneta acum câteva ore. Zâmbesc și îmi caut niste haine in dulap apoi intru la duș.
*
Toată ziua mi-am petrecut-o înăuntru pentru că afară plouă și nu aveam niciun chef să ies.
E ora 19. Stau in camera mea uitându-mă la un film când Vaiana bate la ușă. Stiu că e Vaiana pentru că părinții mei au plecat de dimineață la mătușa Thea.Îmi îndrept atenția spre ea iar sa roșește ușor.
Vaiana: Unde e mama ta?
Hopa. Se pare că am uitat să-i spun și ei noutățile.
Taehyung: E plecată cu tata la o mătușa până mâine după-masă. De ce? Ce s-a întâmplat?
Vaiana: Nu, nimic. Spune ezitând și vrând să iasă din camera mea.
Taehyung: Te simți bine?
Încuviințează apoi pleacă. Îmi reîndrept atenția spre film însă nu mă mai puteam concentra pe acțiune.
Cu mine clar nu vrea sa vorbească. Îmi amintesc de Anais, așa că pun mana pe telefon și o sun.
Îi spun sa vina până aici pentru că Vaiana cred că are nevoie ea, iar blonda îmi răspunde ca ajunge in 10 minute.După ceva timp aud soneria și cobor să-i deschid.
Mă așteptam să fie Anais, dar in locul ei erau Yoongi, Jimin, Jungkook și Namjoon. Aveau în brațe vreo două lăzi de băuturi și tot felul de snacksuri.