6. Az a bizonyos buli

51 2 0
                                    

Megérkezett a piás részhez Drew. Csak pár perc múlva láttam meg, mivel táncoltam Layla-val. A táncparketten észrevettem egy fiút. Elnézegettem. Hasonló testalkata volt mint Drewnek, talán ezért tetszett meg. Észre vette hogy bámulom. Nem nagyon érdekelt. Majd elkezdett közeledni.
-Szia! Kérsz valamit inni?-mutatott a pult fele.
-Aha, egy somersby jó lesz köszi!-ordítottam a hangos zene miatt. Ezt követően már hozta is.

-Nem megyünk egy nyugisabb helyre?-kérdezte.
-De miért ne?-azzal el is mentünk a hely másik felébe. A srác végig mosolygott rám.
-Áruld el a neved!-tette kezét vállamra.
-Brooek.-
-Ne, Brooek, Brooek Tucker? Drew új húga vagy?-nem akarta elhinni.
-Igen?-
-Nem tudtam hogy ilyen helyes lány leszel!-
-Köszi..!-mosolyogtam. Sokáig beszélgettünk. Elkezdett közeledni felém. Kicsit megilyedtem. Most csattan el az első csókom?!?! Kezével arcomat megsimította.
-Olyan gyönyörű vagy!-súgta az arcomba. Ajkai lassan enyémhez értek. Nem hiszem el. Megtörtént. AZ ELSŐ CSÓKOM! Csak csókoloztunk tovább. Kezével testem több részét simogatta, ahogy én is az övét. Ezután lejjebb ment, és a nyakamat kóstolgatta. Aztán újra a számat.
-Khm..-gyorsan elkaptuk mindketten a fejünk. Drew állt ott karba tett kézzel. Csak a földet bámulta aztán minket.
-Gyere megyünk!-leszálltam a padka széléről, majd intettem a fiúnak aki nem árulta el a nevét.

A kocsi ajtót Drew elég dühösen bevágta. Egész úton néma csendben ültünk. Egyszer sem nézett rám.
-Mi volt a fiú neve?-kérdeztem. Csak kis idő múlva kaptam választ.
-Ő Oliver, egy barom! Jobb lenne ha nem találkoznátok többet!-csak hallgattam. Dühében mondhatta ezeket. Nem tudom mi történhetett a bulin, amiért ilyen dühös lett.

A fürdőben nézegettem sebemet, amit még kiskoromban szereztem anyukám által

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

A fürdőben nézegettem sebemet, amit még kiskoromban szereztem anyukám által. Megint beugrottak fejembe a képkockák. Mikor anyu kést fogott rám. Szörnyű vissza gondolni ezekre az emlékekre. Fel néztem a tükörbe, és vissza nézett rám könnyes szemekkel egy lány. Igen, én voltam az.
-Mi a baj?-szólalt meg mögülem Drew. Hirtelenjében csak megölelni tudtam. Hála Drew átkarolt, ami nagyon jól esett. Aztán észbe kaptam. Jaj én Drewet ölelgetem.
-Ne haragudj!-néztem fel rá szét sírt szemeimmel. Fél mosolyra húzta száját.
-Semmi gond!-

Ezután felbattyogtam szobámba. Benéztem apuékhoz, de ők már rég aludtak. Én is bebújtam ágyikónba, de nem tudtam aludni, folyton Oliver-re gondoltam, és a csókunkra.

❌Csak❌ A mostoha tesómOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz