Rozdział 2

23 3 4
                                    

Czarny kocur wyszedł ze żłobka. Kierował się do legowiska przywódcy. Był ciekaw co Srebrzysta Gwiazda ma mu do powiedzenia . Dawało się wyczuć naddchodzący deszcz . Musiał jeszcze tylko przejść po zawalonym pniu . Wbił mocno pazury w korę , by nie stracić równowagi  .I w końcu zobaczył legowisko przywódcy. Srebny kocur już czekał na Czarnego Blaska przy wejściu do legowiska.
Przywódcą zawolał:

~~No w końcu przyszłeś .Długo kazałeś na siebie czekać .

~~Przepraszam Srebrzysta Gwiazdo.O czym chciałeś porozmawiać ? ~~miauknął lekko pod irytowany Czarny Blask.

~~Powiem Ci coś , ale nie mów narazie nikomu .~~Powiedział przywódca ściszonym głosem .

~~Dobrze nikomu nie powiem A o co chodzi?~zapytał zaciekawiony Czarny kocur .

~~Otóż planuję atak na klan Wodospadu.
Ale nie chce żeby ktoś o tym jeszcze wiedział.
Muszę się nad tym jeszcze zastanowić.

~~Atak na Klan Wodospadu?! Ale dlaczego?

~~Ponieważ koty z tego klanu podkradają nam zwierzynę . Przecież wiesz .Poza tym wczoraj widziałem Słoneczna rudą  sierść na granicy z naszym klanem .
Więc pewnie była to Słoneczny Ogon .A nie chciałem jej atakować , ponieważ była moją przyjaciółką.

~~Ale  jeszcze Sosna ma Słoneczno rudą sierść!
Raczej Słoneczny Ogon nie jest aż tak głupia .

~~Hmm.. Sosna? Ta samotniczka?! Bała by się podkradać nam zwierzynę .Zresztą wracaj już do swojej rodziny.~~miauknął stanowczo Srebny kocur .

Zastępca posłusznie wyszedł z legowiska przywódcy i kierował się spowrotem do zwalonego pnia.

~~Słoneczny Ogon, raczej by Bała się sama przekroczyć granicę . A podkradanie zwierzyny w całe do niej nie pasuje.  Klan Wodospadu  ma lepszych wojowników a my?  Każdy Klan boi się zaatakować Klan Wodospadu.
Więc chyba nasz przywódca zwariował do reszty.
Jeszcze muszę pozbyć się jakoś mojego syna .
Tylko jak? Coś napewno wymyślę, ~~myśli Czarnego Blaska .

Kocur wchodzi do żłobka.

~~Tata! ~~zapiszczał Nocek na jego widok.

~~No hej maluchu..

~~Nocku idź  się pobawić .
~Ehh No dobrze.

~~Co się stało? ~~ zapytała zmartwiona Sowi Wzrok .

~~Powiem Ci,  ale błagam nie mów że się wygadałem~~Powiedział błagalnie Czarny Blask .

~~W porządku.

~~Srebrzysta Gwiazda chce zaatakować Klan Wodospadu.

~~Co zrobić?! Chyba zwariował do reszty!

"Życie Nocnego Zmierzcha" SuperEdycja Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz