ელენე მათ უყურებდა და ნერვები ეშლებოდა..ვერ ხვდებოდა ნიკა ასე რატომ ზრუნავდა ქეთიზე..
-ქეთ-უთხრა ნიკამ-ეს ნახე.. რა ფერი ჯობიაა?-კითხა ბიჭმა და მასთან ფურცელი მისწია..მოკლე კაბა ანახა..-აღწერაში წერია რომ გამომწვევი უნდა იყოს რაც შეიძლებაა...გოგოებს გეხერხებათ ეგეთებიი.-ქეთიმ თვალები აუბრიალა და უთხრა
-წითელი ან შავიი...ან წითელი შავი დეტალებით ან პირიქით..როგორც გინდა-თქვა გოგომ და ბიჭს გაუღიმა..ბიჭმაც იგივეთი უპასუხა და ამ დროს კაბინეტში შემოვიდა ვიღაც ბიჭი.
-ქეთა რომელია?-იკითხა ბიჭმა
-მე ვარ!-აწია ხელი გოგომ ისე რომ არც კი შეუხედავს ბიჭისთვის, ბიჭი კი მასთან ახლოს მივიდა და დაუდგა.
-ეს ნახე-უთხრა ბიჭმა და მიაწოდა-ვიღაცამ გამომატანაა ქეთას მიეციო..-უთხრა ბიჭმა..დაცვა იყო, უთხრა და გოგოს ყვავილები მიაწოდა..წითელი ულამაზესი ვარდები იყო.. ნიკამ თვალები ჭყიტა და თვალებში სიბრაზე ჩაუდგა..
-ვინ იყო ხომ არ იცით?-კითხა ქეთამ ბიჭსს-აა გამახსენდა ვინც უნდა ყოფილიყო-თქვა ნიკას სახე რომ შენიშნა-მადლობაა-თქვა გოგომ და ბიჭმაც მალე დატოვა ოთახი.
-ვინ მოგიტანა?-კითხა დაინტერესებულმა ელენემ-შეყვარებული გყავს თუ თაყვანისმცემელი?
-თაყვანისმცემელი..სხვათაშორის ძალიან კარგი ბიჭია-თქვა ქეთამ და გაიღიმა, ნიკამ ამის გაგონებაზე კარგად შეხედაა და ქეთამ შეამჩნია რომ მას თვალებში ცეცხლი ენთო..იფიქრა ეს ვერარი რა დაემართაო
-ვინ მოგიტანა?-თქვა ბიჭმა და მაგიდას ხელი დააჭირა..კბილები ერთმანეთსს დააჭირა რომ რამე ცუდი არ გაეკეთებინა და მაქსიმალურად შეეკავებინა თავი..თვითკონტროლი არ დაეკარგა.
-თაყვანისმცემელმათქო ხომ ვთქვი!-თქვა გოგომ და ბიჭმა კიდევ გაუმეორა კითხვა.
-ეგ არ მიკითხავსს..სახელი და გვარი მინდა ვინ მოგიტანა..-თქვა ნიკამ და გოგოს კარგად შეხედა