-ვაიმე შენ სულ გააფრინე ხო..-თქვა ქეთიმ როცა ნიკა სხვა ოთახში გაიყვანა-ამიხსენიი! სულ გაგიჟდიი შენ! სულ გააფრინეე შენ! ჰაა ამიხსენი სულ შეიშალე ხო ჭკუიდან, საერთოდ ნორმალური ხარ...რეებს აკეთებ ამიხსენიიი..-თქვა გოგომ და ბიჭს გვერდით მიუჯდა.
-შენ გამაგიჟე გოგოოო! შენ გამაგიჟეე! ვერ ხვდები მაგას რო შენ გამაგიჟე?!-თქვა ბიჭმა და გოგოს ხელი დაიჭირა-მიყვარხარ გოგოო...როცა ვინმე შენ გეხებაა შემიძლიაა რო მოვკლა..ხომ იცი არა?-კითხა ბიჭმა მაგრამ ქეთიმ უთხრა.
-არ გაბედო და ხელი არ დააკარო იცოდე..-თქვა გოგომ და ბიჭი უცებ წამოენთო
-ეგ რას ნიშნავსს? მოიცა შენ ის ს*რი ხომ არ მოგეწონა ჰა? ამიხსენი ჰომ არ მოგეწონაა?-თქვა ბიჭმა და გოგოს კარგად შეხედა-თვალებში შემომხედე და მიპასუხეეე!-გოგომ ეგრევე შეხედა მას.
-რომც მომწონდეს შენ რა?-თქვა გოგომ და ბიჭს შავ თვალებზე დააკვირდა..აინტერესებდა რამდენად აინთებოდა მის თვალებში სიბრაზე..მართლაც ისე მალე მოხდა ეს ყველაფერი რომ ვერც მიხვდა გოგო ასე ძაან როგორ ბრაზდებოდა..თან ასე მალე..
-შენ გოგო გაგიჟდი? მე? მე რა? რა მე რა?? შენ სულ გააფრინეე? და გინდა რომ მეც გავგიჟდე ხომ ასეა? სულ გაგიჟდიი გოგოო შენნ?? ამიხსენიი სულ გაგიჟდი შენ? ადამიანი გეუბნები მიყვარხართქო და შენ იმას გაიძახი მე რომ სხვა შემიყვარდეს შენ რაო..გოგოო რა მე რაა..მიყვარხარ მიყვარხარ მიყვარხარ..მოიცა არ თქვა რომ მართლა მოგწონს ის ბიჭი..?! გთხოვ უბრალოდ არ თქვა-თქვა ბიჭმა და თვალები ცრემლებით აევსო..გული ძალიან მარტივად ატკინა გოგოს ერთმა სიტყვამ..ისე ეტკინა გული ვერც მიხვდა ასე მალე თუ შეიძლება სტკენოდა გული შეყვარებულ ადამიანსს..
-დაწყნარდი..დამშვიდდი..არავინ არ მომწონს და არც არავინ არ მიყვარსს..ნუ იჭრები ხოლმე ეგრევე ყველაფერზეე რა..დავიჭერ თავს შორსს ოღონდ გთხოვ ჩხუბი არ დაიწყო..ცუდად ვხვდები ეგეთ რაღაცეებზე-თქვა გოგომ და ბიჭმა თავი დაუქნია და თან გაუღიმა- იმ ელენეს კიდე..გეფიცები თუ მოგეკარება დავარხჩობ!
-ეჭვიანობ პატარავ?-კითხა ბიჭმა გოგოს-ეჭვიანობბ ხო? ვაიმეე შენ ეჭვიანობბ?-ეკითხებოდა ბიჭი მას სიცილით
-ვეჭვიანობ არა ის კიდე! მეტი საქმე არ მაქვს შენზე ვიეჭვიანოო..ამას უყურე შენ მომინდომაა..აქ ეჭვიანობები და ამბები!-თქვა გოგომ და გაეცინა ბიჭსაც გაეცინა და გოგოს მაშინვე ჩაეხუტა..კისერზე თავი ჩამოადოო და მისი სურნელი ხარბად შეისუნთქა. ხვდებოდა რომ უყვარდა ყველაფერი უყვარდა ამ გოგოში..ეს ტკბილი სურნელიც უყვარდა..ის ტუჩებიცც უყვარდა...მისი მოკამკამე და მოკაშკაშე მწვანე თვალებიც უყვარდა და ყველაფერი უყვარდა რაც შეიძლებოდა რომ ამ გოგოში ყვარებოდაა..თვითონ ეს გოგოო ისე უყვარდაა უნდოდა სულ მასთან ყოფილიყო..უნდოდა სხვასთან არავისთან ყოფილიყო..იმდენად მესაკუთრეე ადამიანიი იყოო..იმდენად ეგოისტიი..ვერ შეძლებდა და სხვას ვერავის დაუთმობდა ამ გოგოს თავსს..ეს გოგო იყო მისი სუნთქვისს და მისი სიცოცხლისს აზრი..ასე მალე რომ შეძლო და თავი შეყვარაა..
***
გოგო ბიჭზე მიკრული იყო და ისე ლაპარაკობდნენ..-ლუკაა ახლა რაღაცას გკითხავ..მინდორში არის მარწყვიი და შენ ძააან გშიაა..აი ვკვდები ისე გშია შეჭამ?-თქვა გოგომ და ლუკამ იფიქრა ნეტა რა ვუპასუხო ხომ არ დამერხევაო
-არა არ შევჭამ-თქვა ლუკამ
-ძაან გშიაა ლუკა კარგად დაფიქრდიი!-თქვა გოგომ
-არა ჩემო ცხოვრება არ შევჭამ! თან ხო იცი ალერგია მაქვს მარყვზე!-უთხრა ბიჭმა
-ანუ რო არ გქონდეს შეჭამდი?-თქვა გოგომ
-არაა გოგოო არ შევჭამდიი თუ მშიაა მარწყვირ რას გამაძღობს ამხელა კაცსს-თქვა ლუკამ და გოგოს გაუღიმა
-დარწმუნებული ხარ ხო ასი პროცენტით შენს პასუხში თუ არაა? აიი ძაან ძაან გშიაა და სხვა გზა არ გაქ!-თქვა გოგომმ
-ვაიმე არ შევჭამდითქო!