-მწარე კი არ ვარ! ნორმალური ადამიანები ასე ვსვავთ ჩვენ ყავას..თუ გინდა რო ყავის გემო გაიგო შაქრის გარეშე უნდა დალიო-თქვა ნიკამ და გაიცინა
-აუუ ძმაა მეძინება რა დროს მოხვედი რაა..-თქვა გოგომ და ნიკას გვერდზე მიუჯდა-ისე მაგ ელენეს როგორ ეკურკურებიიიიიი
-ვაიმეეე.. რა ძმაა..გაგაძმავებბ მე შენნ! თან რა არასტუმართმოყვარე ხარ!-თქვა ბიჭმა და გოგოს ხელი მოხვია
-ძალა რო მქონდეს და რო არ მეძინებოდესს..ან ჩაგარტყავდი ან გავიწეოდი მაგრამ ახლა ისე მეძინებაა..ვეღარ შეგეწინააღმდეგები-თქვა გოგომ ბიჭისკენ მიიწია და მხარზე თავი ჩამოადო..და ხელი მაგრად მოხვია წელზე...ბიჭი ლამის გაგიჟდაა, ვერ ხვდებოდა გოგო რანაირად შვებოდა ამას აინტერესენდა სიცხე ხო არ ჰქონდა.
-სიცხე გაქ?-კითხა ბიჭმა გოგოს მაგრამ გოგო მაინც არ იწეოდა მეტიც მაისურის ქვეშ შეუცურა ხელი...და პრესზე მიეფერა, ნიკამაც მაისურის ქვეშ შეუცურა ხელი და ზურგზე მოეფერა.-ქეთი კარგად ხარ?
-კი კარგად ვარ...მეძინება უბრალოდ..-თქვა გოგომ და ბიჭს უფრო მიეკრა
-ნეტა სულ გეძინებოდესს-თქვა ნიკამ
-ნუ ხარ შენ იდიოტი!-თქვა გოგომ და მალევე ჩაეძინა, ნიკამ დიდი ხანი უყურა, უყურაა და ბოლოს ჩაეძინა.
***
ლუკამ ანი ტყესთან ახლოს მიიყვანა და გოგოს ლამის გულმა დაარტყა, ვერ იტანდა ტყეებს..მეტიც ძალიანნ ეშინოდა, ლუკა მანქანიდან გადავიდა მაგრამ ანი არ გადაჰყვა..
-გადმოდი პრინცეს-უთხრა ლუკამ გოგოს მაგრამ ლუკა მაინც არ გადმოიდოდა.-კარგიი რა! კარგიი რა! მაინც და მაინც ტყე? ხო იცი რომ მეშინია?-თქვა ანიმ და ძლივს გადმოვიდა მანქანიდან..
-რა გეშინია? არ გითქვამს ჩემთვის პრინცეს თორე ხო არ მოგიყვანდი აქ..-თქვა ლუკამმ და ანის მოეხვია შემდეგ კი დაამატა-თუ გინდა წავიდეთ..გინდა?
-არაა არა ლუკა თუ მომიყვანე ბარემ ვიყოთ..-თქვა ანიმ და ლუკას შემოხვია ხელები
-რა ვქნათ აბა მითხარი..-თქვა ლუკამ-თუ ძაან გეშინია მართლა გეუბნები წავიდეთ..
-არა მეთქი ლუკა..არაა!-თქვა ანიმ და მალე ტყეში შევიდნენ...-ეს რა სახლიაა..რა ლამაზია..
-ჩვენი სახლიაა ანი...-თქვა ლუკამ და გოგოს გაუღიმა, გოგომაც გაუღიმა
-რას ნიშნავს ჩვენი? შენი სახლია?-თქვა გოგომმ და ლუკას კარგად შეხედა
-ჩემი არაა! ჩვენი სახლიაა..ჩემიც და შენიც..წამოდი შევიდეთ-თქვა ბიჭმა და ორივე შიგნით შევიდნენ..-არ ვიცოდი ტყის თუ გეშინოდა თორე არ ვიყიდდი ამ სახლს.
-რა უყურადღები ხარ! ეგ როგორ არ იცოდი? გაგებუტე ვსო!-თქვა ანიმ და იქვე წამოწვა საწოლზე, შემდეგ კი ლუკაც გვერდით მიუწვაა..
-ნუ ხარ შენ ბუტიაა რა!-თქვა ლუკამ და გოგოს ხელები მოხვია-მეძინება
-წადი და იქით დაიიძინე..ჩემგან რა გინდა?-თქვა გოგომ და გადაბრუნდა ლუკამ კი ხელები მოხვია და ორივეს ასე ჩაეძინათ..
***
ცოტა ხანში ბიჭს გამოეღვიძა და გოგოს დახედა..ზუსტად იმ მდგომარეობაში იწვნენ როგორც დაიძინესს..დიდად არაფერი შეცვლილა..იგივე პოზაში იწვნენ და ეძინათ, როგორც დაიძინეს..გოგოსაც მალე გამოეღვიძა და ბიჭს ახედაა..შემდეგ კი ნელა მოშორდაა..-აა უი გღვიძავსს?-კითხა გოგომ ბიჭს-ვიფიქრე მეთქი არ გავაღვიძო ეძინოსთქო..
-არა შენზე ადრე გამეღვიძა მე..-თქვა ბიჭმა და ისიც წამოიწია
-კაი გამოვიძინეთ მარა მე მაინტერესებს რა მიზეზით მოხვედი აქ.-თქვა გოგომ და ბიჭს შეხედა ბიჭს კი გაეცინა
-მომენატრე და მოვედიი-თქვა ბიჭმა მაგრამ გოგომ თვალები დაუბრიალა-კარგიი ჰოო..ბატონმა გიორგიმ გამომგზავნა რაღაც უნდოდა და..ნუ კაროჩე რაღაცა მოდელების ტანსაცმლისს ნაჭრები უნდა შევრჩიოთ...და აუ...
-რა მოხდა?-კითხა გოგომ და ბიჭის სახეზე გაეცინა
-რა მოხდა და მე დებილს მანქანაში დამრჩა ნაჭრები-თქვა ბიჭმა და გაეცინა გოოგოს სახეზე
-ვა მიხვდი რო დებილი ხარ? რა მიღწევაა..-თქვა გოგომ და გაიცინა
-ჩავალ ამოვიტან და ამოვალ