თავი 5

47 5 4
                                    

-ქეთი შვილო..შეგიძლია მე და ნიკა დაგვტოვო..-კითხა კაცმა გოგოს

-დიახ რათქმაუნდა-თქვა გოგომ და ოთახიდან გავიდა

-რა ხდება ნიკა...რეებს აკეთებსს..ძაან არ გათამამდე თორე სხვა განყოფილებაში გადავიყვან-თქვა გიორგიმ ნიკამ კი შეწუხებული სახით გახედა.

-ქეთი კი არა ელენე გადაიყვანეე რა! ნერვები მიტოკავსს უკვეე..დავახრჩობ გეფიცები-თქვა ნიკამ-გოგო რომ არ იყოს დავახრჩობდი იდეალურადდ..

-ნიკაა! რა გააკეთეთ..რა გააკეთე იმ გოგოსთან თქვი!-თქვა გიორგიმ და ნიკას თავი გააქნია არაფარიო-როგორ არაფერი ეს რაარი აბა?-უთხრა კაცმა და სარკე მიუწიიაა, ტუჩებზე მაინც ჰქონდა დარჩენილი პომადისს კვალი.

-გამიჩალიჩაა მამაა!-თქვა ბიჭმა ბოლო ხმაზეე

-რაა მამა ბიჭოო..-თქვა გიორგიმ და გაეცინა მაგრამ მალევე დასერიოზლდა-არაა არაფერი არ აწყენინო იცოდეე..ძალიანნ მშვიდი გოგო ჩანსს და ნუ აწყენინებბ..შეეშვი და შენს გოგოებს მიხედე...არ აწყენინოო!

-არაფერს არ დავუშავებ! გპირდეპი არაფერს არ დავუშავებ!-თქვა ნიკამ მაგრამ გიორგის არ სჯეროდაა

-მაინც ვერ დავიჯერებ..იცოდე არ აწყენინო მოგკლავვ..-თქვა გიორგიმ-რაც შეეხება ელენეს არ მომწონს მისი მუშაობაა..გადავიყვან სხვაგან ხელი რომ არ შეგეშალოთ-თქვა კაცმა სიცილით

-რას დამცინიი შენნ.-თქვა ნიკამ და მასაც გაეცინა.

-კარგი ჰოო..საქმეები როგორ მიდის?-კითხა გიორგიმ და ნახატებს გადახედა-კარგად ხატავ..-უთხრა ბიჭს

-ჩემი ნახატები არარი ეგ..ქეთისაა, ჩემი შემოგიტანა წეღან ელენემ..-თქვა ბიჭმა და სკამზე გადაწვაა

-ვა რა ცოტა მოგიწევიაა..ყოჩაღ ბიჭოო შენ-უთხრა კაცმა ბიჭს როდესაც საფერფლეს დახედა.

-რა მოვწიეეე რა მოვწიეე..ვკვდებიი ისეთი ლომკა მაქ.!-თქვა ბიჭმა-გარეთ გავალ იქ მაინც მოვწევ..

-მოწიე ბიჭო აგერ..ფანჯარასთან რაიყოო..-თქვა გიორგიმ-მაგასაც კი არ გიშლი.

-არა არაა...ვერ მოვწევვ ცუდად ხდებაა..და მერე მაგისი მოსულიერების თავი სად მაქ..თან ჩემს გამო რატო უნდა გახდეს ცუდადდ კაცო..-თქვა ბიჭმა და იქვე მდივანზე გადაწვაა-არ შეიძლება დავიძინო?

-აუუ...შენ სულ გაგიჟდიი ბიჭოო..სულ
რატო გეძინება..-თქვა გიორგიმ და შვილზე გაეცინაა..-კარგი გავალ მე და გააკეთე შენ რამე.-თქვა კაცმა და ოთახი დატოვაა..ბიჭსს კი დასცხაა..ძალიან უნდოდა სიგარეტიი..კვდებოდა ისე უნდოდა..მაგრამ გარეთ გასვლა ეზარებოდა და ვერც აქ ეწეოდაა.. ისე დასცხა პერანგის ღილებიც კი გაიხსნა და სულ არ უფიქრია იმაზე ქეთი რომ შემოვიდოდა რას უზავდა მეტიც საერთოდ არ აინტერესებდა..ძალიან ეძინებოდა..თან ძალიანნ სცხელოდა და თან თავი უსკდებოდაა..ამასთან ერთად სიგარეტიც საშინლად უნდოდა და ამ ყველაფერს ისიც და დაემატა რომ დალევაც ახლაა მოუნდა..გოგოს ტუჩების შეხებაც მოუნდა და ლამის მთლად გადაირია..ამ ფიქრებში გართული მდივანზე იყო გადაწოლილი როცა ოთახში გოგო შემოვიდა.

-რას აკეთებ ნიკა?-კითხა ელენემ მას უცებ მასთან მივიდა და ბიჭს პრესზე შეეხო

-გაიწიე ელენე!-თქვა ბიჭმა და გოგო მალევე მოიშორაა..ახლა კი ელენემ თან ჩალაგება დაიწყო თან კიდევ ლაპარაკი დაუწყო.

-ძალიან გაუხეშდი რაც ის გოგო გამოჩნდა..რა დაგემართა? სულ აგირია თავ გზა..-თქვა გოგომ და ბიჭს დააკვირდა-ბატონმა გიორგიმ მაგ განყოფილებაში არ მომწონხარო და სხვაგან უნდა გადაგიყვანოვოო

-ვიცი ჰო მელაპარაკა წეღანნ..მკითხა რას შვები როგორ შეეწყე სამსახურსო-თქვა ბიჭმა

-ძალიან კარგი კაცია მართლაა  ძალიან კარგი კაცია..აი უკარგესიი.-თქვა გოგომმ და ბიჭს გაუღიმა-წავედი მე-თქვა გოგომ თავისი ნივთები ხელში აიღო და ოთახიდან გავიდა.

-რას აკეთებ ნიკა?-შემოვიდა ოთახში გოგო და ეგრევე დაამატა, როგორც კი პერანგ გახსნილი შენიშნა

-შეიკარი მალე!-უთხრა გოგომ და ნიკაც წამოდგა

-გოგოო..ადამიანი არ ხარ? სიგარეტი არ მოწიო..პერანგი არ გაიხნსაა..ის არ გააკეთო..ეს არ გააკეთოო..მცხელა ცუდადვარრ ვაა

მე შენ გიძღვნი ამ სიმღერას...Where stories live. Discover now