Sziasztok!
Elég régen írtam már, itt szóval elég furcsa számomra az egész, de remélem még megmaradtunk egy páran, hisz most nagyon a segítségetekre vagyok szorulva. Már egy jó ideje, dolgozom egy történetemen, amit a napokban sikerült publikálnom, e-book és sima könyves formátumban ( pár fejezetet meg is leshettek itt, a wattpad oldalamon). Azt szeretném tőletek kérni, hogy elsősorban csatlakozzatok Facebook csoportomba, ahol több információt, a könyvből részleteket és még hasonló dolgokat megtudtok lesni. Utána, pedig ha megtetszett a könyv, kérlek olvasd végig, és hagyj nekem egy visszajelzést!
Facebook csoport: https://www.facebook.com/groups/885328846596164 L.M Imre könyvek
E-book oldalak: https://books2read.com/u 4ALnkN
Könyvem full szövege:
Charlie Roberts élete nem a legegyszerűbb. Egy munkahelyi utazás miatt muszáj az apjához költöznie Oak Jeans városába, míg az anyja dolgozik. A beilleszkedés mindig is problémát jelentett neki, viszont itt még nehezebb. Nem elég, hogy az új osztályába színes belépővel indított, otthon sem könnyíti meg a zavarbaejtő Ethan az életét. Meg kell küzdenie a fiú hangulatingadozásával, miközben egyre jobban beleszeret a morgós rendőrbe. Eddigi nyugodt mindennapjai fenekestől felfordulnak, ahogy egyre több időt tölt a városban. A sok titok, ami körbeöleli, kezd a felszínre törni, és pusztító tűzként hatni rá.
Ethan Edevane nyugodt, de makacs természet. Monoton, unalmas élete egy pillanat alatt felborul, amikor az édesanyja párjának a fia hozzájuk költözik.
Az esetlen, makacs Charlie teljesen kifordítja magából és oyan érzéseket kelt benne, amit gyűlölnie kellene, viszont a fiú elragadó személyisége a mélybe rántja. Eleinte ellenáll a vonzalomnak, durva viselkedésével megpróbálja minél messzebbre üldözni magától Charliet, de nem tudja sokáig türtőztetni magát. Felszáll egy végtelen hosszúnak tűnő hullámvasútra, amiről nincs leszállás. Egyszerre jön minden érzés, boldogság, vágyakozás, bánat, megbánás, szerelem.Borító:
YOU ARE READING
Rám Tartozik
FanfictionA Tekergők most kezdik utolsó évüket a biztonságos Roxforti iskolában. De ez az év más lesz, egy nehéz év aminek a főpontja a szerelem ami csak úgy jön hiába nem szeretné az ember. Mivel mindenki átesik ezen én természetes de Remusnak ez sokkal nehe...