PROLOGUE

87 8 0
                                    

Энд дурдагдсан нэр, дүрүүд, байгууллага, газар, үйл явдал болон тохиолдлууд нь зохиолчийн төсөөллөөс гарсан.


-

" Яагаад?"

" Юу? "

" Түүнд энэ үйлдлийг хийх үнэхээр хэцүү гэж үү? Яагаад? "

" Учир нь би - "
Heeseung...

" Би зүгээр л хайртай хүндээ зориулж хийхийг хүссэн юм. "

" Тэр чиний хайрт биш гэж үү? "
" Тийм ээ. "

-

ЖИЛИЙН ӨМНӨ.

" Lee Know! Би чихэр авчихлаа! Sarang түүн рүү инээмсэглэсээр харан, залууг чихрийг нь авахыг нь хүлээнэ. Lee Know хэн нэгнийг хараад завгүй байсан тул Sarang-ийн хэлснийг сонссонгүй. Залууг богино үстэй охинд анхаарлаа хандуулж байхыг харсан Sarang-ийн зүрх эмтрэх шиг болов. Sarang 2 жилийн турш Lee Know-д сэтгэлтэй байсан бөгөөд ямар ч үед түүнтэй хамт байхыг хүсэж, түүнд ямар их хайртайгаа харуулсан юм.

" Lee Know? "

" Бурхан минь! Чи бүхнийг сүйтгэчихлээ. " ахин богино үстэй охинд анхаарлаа хандуулж, Sarang-ийг улам гуниглуулав.

" Яагаад...түүн рүү хараад байгаа юм? "

" Учир нь би түүнд хайртай. Тэр эмэгтэй миний анхны бөгөөд сүүлийн минь хайр. " Sarang уруулаа хазлан, Lee Know-той хос болохыг мөрөөдөж байсан нь түүнд тэнэг санагдав.

Чимээгүй байдал.

" Хөөе, Nam Sarang. Надад хэлээч. "

Sarang түүн рүү харав.
" Түүний сэтгэлийг яаж булаахыг надад хэлээч. Ямар нэгэн зөвөлгөө байна уу? Захидал бичих үү? Цэцэг өгөх үү? Кинонд урих уу? "

Sarang-д одоо ямар байгааг зөвхөн бурхан л мэднэ.
" Кинонд урих нь сайхан сонголт юм байна..."

" Чи надад туслах хэрэгтэй. Би түүнийг надтай байгаасай гэж хүсэж байна! "

-

" Чамд ямархуу даашинз таалагдаж байна? "

" Энэ надад юм уу? "

" Мэдээж үгүй. Үүнийг сайн хүндээ зориулсан юм. "

-

" Маргааш хоёулаа хамт өдрийн хоол идэх үү? "

" Би хүнтэй хамт идэх болно оо. "

LAST TOUCH  ( 이 희승 )Where stories live. Discover now