2

21 7 0
                                    

" Сайн байна уу?, Н.н.намайг."

" Битгий сандар, үгүй бол тэр чамайг компаниасаа хөөж гаргах болно. " Sarang-г тайвшруулах гэсэн түүний үгс нь эсрэгээрээ Sarang-г айлгаж, түүний сандралыг улам ихэсгэв. Sarang удахгүй ажил олгогч нь болох Heeseung-тэй уулзах гэж байсан юм.

" Өө, Sarang! " Jinhyuk инээмсэглэн, 2 сэндвич барьсаар Sarang, jihan-руу ирлээ. Тэр сэндвичээ түүнд өгөх гэсэн ч Sarang татгалзан, Heeseung-тэй хэрхэн мэндлэхээ бодоод, анхаарал хандуулах завгүй байв.

" Гүнзгий амьсгаа аваад, аль болох инээмсэглэж байгаарай. Тэр тийм ч аймар хүн биш. "

" Jihan надад түүний тухай бүх зүйлийг ярьсан, би яаж тайван байж чадах юм бэ? " хэмээн Sarang санаа алдав.

" Зүгээр л түүнд хүрэхгүй байхад л болно, тэгвэл тэр зүгээр л байх болно. " Jinhyuk Sarang-г тайвшрууллаа. Үүнийг сонссон Jihan найзынхаа хөөрхөн аашинд инээв.

" Тэд хоорондоо үнэхээр сайх- "

" Сайн уу? Heeseung " Jinhyuk үеэл рүүгээ очоод Sarang-руу хуруугаараа зааж, Sarang-г улам сандаргав. Heeseung түүн рүү ширтэж байгааг харсан Sarang харцаа салган, нүүр нь улайж байв. Тэр өмнө нь ийм мэдрэмж мэдэрч байгаагүй бөгөөд өмнө Lee Know-той уулзахдаа ийм мэдрэмж мэдэрч байгаагүй юм. Heeseung-тэй уулзахад Sarang амархан ичиж, сандардаг болов. Энэ байдал нь Jinhyuk, Jihan хоёрт эргэлзээ төрүүлж эхллээ.

" Түүнийг дагаад яв. " Jinhyuk Sarang-г Heeseung-рүү түлхэхэд, Sarang түүнд санамсаргүйгээр хараалын үг хэлчихэв. Heeseung тэр үгийг нь сонсоогүйд Sarang тайвширч түүнийг дагаад явав.

" Тэр оффис руу орж, чимэглэл, дизайныг нь хараад гайхаж, ам нь ангайв. Heeseung түүнийг харан, Sarang-н хүүхдийнх шиг ааш авирт нь толгой сэгсрэв.

" Хөөе хүүхдээ, нааш ир. "

" Миний оффис музей биш. Гайхаад байх зүйл алга. " гэж хэлэхэд Sarang доошоо харан уучлалт гуйв.

" Хөөе "

" Sarang түүн рүү харав. "

" 6-г 12-р үржээд хэд вэ? "

Sarang гайхав.

" Яагаад гэнэт математикийн асуулт асуугаад эхлэв? "

" 72... "

Silent...

" Тэгвэл 11х56 ? "

" Хариулт нь... "

" Хүлээгээрэй "

" m, c гэж юу вэ? "

" (345 + 823) x 10? Энэ бодлогын хариулт хэд вэ? "

LAST TOUCH  ( 이 희승 )Where stories live. Discover now