• Episode 1 •

38 2 0
                                    

|1| Episode.

Merhabalar, İlk hikayemin ilk bölümü karşınızdadır... yazı hataları olursa şimdiden kusuruma bakmayın elimden geldiği kadar yazılıma dikkat ettim. Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum düşünceleriniz benim icin çok önemli. Beğenmeniz ümidiyle iyi okumalar.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Çakırbeyli evinde bugün büyük bir telaş vardır, çünkü yıllar sonra evin ve ailenin kıymetlisi Türkiye geri dönüyordur.

•ABD 🇺🇸• Saat 04:00

Melis: Emine hastane işlerini haletin mi ? Bitti mi yani?
Emine: Her şeyi hallettim Melis Türkiye saatiyle 21H30'larda İstanbul'da oluruz.
Melis: Amerika'yı çok Özleyeceğim hastaneyi de öyle.
Emine: Sanki bir daha gelmicez gibi konuşma Melis hem de ben her şeyi hallettim İstanbul'un en iyi hastanesinin müdürü olacağım burada olduğu gibi yani değişen bir şey yok sadece ülke değiştiriyoruz
Melis: İyi bari, nerede kalacağız, malum benim İstanbul'da kimim kimsem yok.
Emine: Sen benim kim olduğumu unuttun galiba Melis, Istanbul'da evlerim var hatırlatırım Ve tanınmış ailenin bir üyesiyim, yani kalacak yer çok merak etme kendime ait 2 tane evim var İkisinden birinde kalırız ya da en kötü sonuçta Baba evine gideriz.
Melis: Ben seni bilmez miyim Emine reis kusura bakma taşınma telaşından aklımdan çıkmış, annen gilin haberi var mı geri döneceğinden?
Emine: Herkesin haberi var, Ama bir sıkıntı var abimgil biliyorsun mafya ve büyük bir düşmanları var ve beni bilmiyorlar abim düşmanların bütün bilgileri anlattığı, fotoğrafları vs attı.
Melis: Emine şaka mı yapıyorsun buna rağmen mi geri döneceğiz!
Emine: Melis merak etme beni bilmiyorlar zaten, Yunus Çakırbeyli'nin yani babamın Bir kızı yok biliyorlar dört oğlu var diye biliyorlar. Amma korkak çıktın sen de ya.
Melis: Kusura bakmayın Emine hanım unutmuşum sizin yaman bir kadın olduğunuzu, belki seni biliyorlardır Emine nereden biliyorsun seni tanımadıklarını?
Emine: Beni tanımıyorlar rahat olabilirsin, olaki tanıdılar elimiz boş gezmiyoruz ya hepsini sıkarız evelallah.
Melis: Kızım sen doktorsun hatırlatırım can kurtarıyorsun can almıyorsun.
Emine: Neyse bunları boşver dert etme Her şey tamam mı 1 saat sonra havaalanına gidiyoruz ona göre.
Melis: Her şey normalde tamam, yeniden kontrol edeceğim eksik gedik var mı diye.
Emine: Tamam ben de Türkiye'deki durumları bakayım ev hazır mı vs.

•Türkiye 🇹🇷•

-Çakırbeyli Ev🏡- saat 11H00

Hayriye hanım: Her şeyi hazırladınuz değul mi kızlar eksuk bir şey yoktır inşallah.
Mine: Her şey hazır teyze merak etme.
Hayriye hanım: Ha o zaman napaysinuz ha orada hala.
Meryem: Anne yaptığın yemeklerin tadına bakacaktık şimdi Hatice, Mine, Mubeccel ile.
Hayriye hanım: Hayurrr, bakmayasunuzz
Mubeccel: Bismillah ya teyze yaaa, niye bakamayız acaba? Yoksa ilk kizun mu bakacak ondan mi teyze, oysa ask olsun kirildim su an.
Hayriye hanım: Kuzum gelesiye kadar o yemeklere dokunmayacaksinuz yoksa yakarum.
Kızlar mutfakta « aaaa... » diye sitem ederken Hızır, Tipi, Ilyas ve Alpaslan gelirler.
Hızır: Ana ne oluyor bunlar yoksa haberimiz olmadan opera'ya mi başladılar (bir yandanda gülüyordur)
Kadınlar Hızır'i duyup mutfaktan salona gelirler ve kötü kötü Hızır'a bakalar.
Hayriye hanım: Yok usagum, benum kıymetlume yaptugum yemekleru kizum gelmeden gömeceklerdi onları durduruyorum. Ha herkes ha burayadur yine söyleyeyum yemekleru dokanan bitmistur yakarum haaa.
Hızır: Tamam ana Emine gelesiye kadar ha kimse dokunmayacak o yemeklere. Bunu boşver de Emine aradı beni az evvel. Sen sormadan ben söyleyeyim, diyorrr kiii.
Hayriye hanım: Hizur benum sinirlendirmeyesun söyle ne diyi benum kiymetlum.
Hızır: Ana bana 100 dolar ver Emine'nin ne dediğini anlatayım der ve gülmeye başlar ve hatta Hayriye hanım hariç herkes gülmeye başlar. Hayriye hanım konuşmaya baslaginca herkes susar.
Hayriye hanım: Terbiyesuzlerrr ben kizumi ha şimdu arayıp öğrenirum.
Hızır: Ana tamam da ha buraya gel şaka yapıyorum. Emine dedi ki uçağa biniyorlarmış hatta şimdiye kadar binmişlerdir saat 11H44 11H30da havalanıyordu, neyse arabası ile gelekmiş biliyorsun kızını kimseye yük olmak istemez arabasını havalimanına yolladım bile neyse burada kalmayacakmış onun 2 evi var ya 2sinden 1rinde kalacaklar işte sonra, (Hayriye hanım sözünü yarıda keser ve hemen konuşmaya başlar).
Hayriye hanım: Demaaa nasıl ha buraya kalmayacaktur hele bir de düşman variken, kabul etmiyrum ha buraya gözümün önüne olacaktur. Der ve hemen telefonunu alır ve Emine'yi arar.

İntikamdan AşkaWhere stories live. Discover now