|3| Episode.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
İkinci bölümün sonunu hatırlayalım:
Evin Kadınları Tek kelime etmeden sofrada oturuyorlardı Emine'nin ne kadar kararlı olduğunu ve kimsenin onun bu kararından kaydıramıycaklarğını biliyorlardır. Hızır'a gelirsek Emine'nin vazgeçmeyeceğini anlar ve planı uygulamak için harekete geçerler...
Emine ayağa kalkar ve kararlı bir ses tonuyla bir duruşu ile konuşmaya başlar...
Emine: Sen daha beni tanımıyorsun Façalı dayı Her şey şimdi başlıyor Macera, savaş her şey şimdi başlıyor Haşmet Façalı...
Herkese söylüyorum parolamız "Çakırbeyli mi yaman Paçalı mi yaman"!.
The end of the 2 Episode._______________________________________________________________
/3 gün sonra/
Cakirbeyli erkeklerinin hepsi ve tabikide Emine'de hazırdır planı uygulamak icin her şeyi ince ayrıntısına kadar hazirllamislardir. Ve artık planı uygulamaya başlayabilirler.
Evden Çıkmadan önce Emine konuşmaya başlar...
Emine: Parolamız neydi Çakırbeyli ailesi diye bağırır
Bütün Cakırbeyliler bir anda: Şşşşttttt Üç iki birrrr " CAKIRBEYLİ Mİ YAMAN YOKSA PAÇALI Mİ YAMANNNN" derler.
Ilyas: Yalnız parola harikaymış abla.
Alpaslan: Tabii ki de biz Çakırbeyler yamanız!
Tipi: Abla bir şey olursa benim telefonu çaldır kapat ben anlarım, hemen gelirim hepsini buarım.
Hayriye hanım: Allah'a emanet ol kizum dikkat edeysun.
Melis: Emine şunu unutma maddi manevi hep yanındayız kalbim seninle.Emine hepsine tebessüm eder ve kapıdan çikar Son kez arkasını döner ve Hızır abisi konuşmaya başlar...
Hızır: Her şey hazır başlıyoruz gazamız mübarek olsun gözün arkada kalmasın, etrafında adamlarımız olacak ama yinede dikkat et Emine.
Emine: Sizinde gözünüz arkada kalmasın, merak etmeyin, korkutucu bir plan gibi görünebilir ama sonu mutlu ve huzurlu bitecek der ve arabaya biner ve Haşmet'in inşaat şirketine gider...-Façalı şirketi- Saat 9:08
Emine şirkete girer ve güvenliğe iş görüşmesine geldigini söyler ver güvenlikler üzerinize aradıktan sonra şirkete girer, oradaki çalışanların yönlendirmesi ile Haşmet'in odasının önüne gider ve de ne görsün 10/12 kişi kuyruktadır ve görüşmek için sıralarını beklerler ve Emine oflararak kuyruğun sonuna geçer ve oda beklemeye başlar...
5 dakika sonra...
Emine: Allahım yarabbim yaa bu kadar kişi bunun şirketinde calışmak için burada bütün gün bekliyorlar ya pes! Bizim şirkete olaydım şimdiye kadar benim sıram gelmişti hata ve hata kabul edilip çikmiştim bile yaa diye sesizce sitem ederken Celal Haşmet'in odasına girecekken Emine'yi kuyrukta görür ve seslenir
Celal: Burcu hanim?
Emine(Burcu): Celal bey der ve şaşırmış gibi yapar
Celal yanina gider ve konuşmaya başlar...
Celal: Kusura bakmayın sizi burada görünce şaşırdım, ben bir daha karsilasmayiz diye düşünmüştüm, ama sizi yeniden gördüğüme çok sevindim.
Emine sahte bir tebessüm eder ve konuşur.
Emine(Burcu): Ben şu an çok şaşkinim, sizi yeniden görmek ne güzel, siz bu şirketin sahibimisiniz yoksa?
Celal: Hayır, ben yöneticinin bir alt seviyesindeyim ama yönetici sayilirim o işlerede bakıyorum, yoksa bu şirketin sahibi Haşmet Façalı.
Emine(Burcu): Haa tamam bu Haşmet Façalı dediğiniz kişi havalimanında yanınızda olan kisi degil mi, emin olmak icin soruyorum?
Celal: Evet ta kendisi, bu arada bunu söylemeden geçemeyeceğim çok şıksınız.
Emine(Burcu): Yine sahte bir tebessüm ve mutluluk ile Yaa çok teşekkür ederim der.
Celal: Siz iş görüşmesi için mi geldiniz çünkü bu kuyruk onun içinde.
Emine(Burcu): Aa Evet is görüşmesi için gelmiştim.
Celal: Tamam o zaman benimle gelin.
Emine(Burcu): Nasıl nereye?
Celal: Nereye olacak iş görüşmesine bende Haşmet'in yanına gidiyordum.
Emine(Burcu): Ama bekleyen var haksızlık olur.
Celal: Burcu hanim bir şey olmaz siz tanidiksiniz der ve Haşmetin odasını önüne gelir ve kapıyı çalar « gel » komutunu duyunca iceri girerler ve Celal konuşmaya başlar...
Celal: Bölmüyorum umarım?
Haşmet Emine'yi yani onun bildiği Burcu'yu görünce şok olur ve bellide eder, ama çok çok mutlu olmuştur ama bunu belli etmiyordur, kendine gelir ve bütün ciddiyeti ile konuşmaya başlar...
Haşmet: Bir dakika Celal, hanımefendi dosyanız çok zayıf maalesef sizi bu şirkete alamam, çıka bilirsiniz der ve kadın çıkar gider.
Haşmet: Şimdi müsaitim.
Celal: Hanımefendiyi hatırladın mı, bence hatırladım ki şaşırdın benim gibi.
Haşmet: Evet hatırladım, Burcu hanim'di değil mi?
Emine(Burcu): Evet Haşmet bey
Haşmet: Beni hatırladınız değil mi? Yani hatırlatmaya gerek var mi diye soruyorum?
Emine(Burcu): Yok hatırlatmaya gerek yok hatırlıyorum kolay kolay bir şeyi unutmam.
Haşmet: Iyi o zaman, yanlış anlamayın ama niye buradasınız der ve hemen Celal lafa girer
Celal: Iş görüşmesine gelmiş bende onu kuyrukta gördüm ta arkadaydı yani sondaydı bende gel dedim tanıyoruz sonuçta.
Haşmet: Iyi etmişsin Celal, eee o zaman ben dosyanızı alayım der ve Burcu verir ve Haşmet'in izniyle masasının karşısındaki tekli koltuğa oturur.
Haşmet dosyayı incelerken Celal'in hala burada olduğunu gördü ve konuşmaya başladı...
Haşmet: Celal kalmak istiyorsan kal ama ayakta kalma der ve işine geri döner.
Celal de o zaman Burcu'nun karşısındaki tekli koltuğa oturur.
Bir kaç dakika sonra, Haşmet şaşırmış bir sekilde Emine'ye yani onun bildiği Burcu'ya döner ve konuşmaya başlar...
Haşmet: Çok tecrübeliymişsiniz ve bu tecrübe yetmemiş daha iyi olmak için Amerika'ya okumaya gitmişsiniz.
Emine(Burcu): Evet öyle oldu.
Haşmet: Soru sormayacağım dosya çok kaliteli, yani kısacası işe alındınız Burcu Hanim, hayırlı olsun.
Emine şaşırmamıştır zaten işe kabul edileceğinden hiç şubesi yoktu ama sahte bir mutlulukla konuşmaya başlar...
Emine(Burcu): Yaaa gercekten mi, çok teşekkür ederim der.
Celal: Hayırlı olsun, aramıza hoşgeldin.
Emine(Burcu): Çok sağolun.
Celal: Haşmet Burcu hanımın dosyasını versene bi, merak ettim der ve Haşmet dosyayı verir ve Celal bakmaya baslar.
Haşmet: Seni hangi pozisyona koysam. Bilemedim simdi der ve düşünürken, Celal dosyayı bırakır ve şaşkın bir sekilde konuşmaya başlar...
Celal: Dosya harika! Haşmet kabul edersen biliyorsun benim sekreterim yok Burcu hanım benim sekreterim olsun.
Haşmet Celal'in dediğine sinirlenir belli etmez ve aklına bir şey gelir ve sekreteri Caner'i cagirir
Haşmet: Canerrr buraya gel
Caner: Buyrun Haşmet bey
Haşmet: Caner ne zamandır benim sekreterimsin?
Caner: 2 yıldır Haşmet bey.
Haşmet: Niye iki yıldır benimle çalışıyorsun peki?
Caner: Çünkü benim dosyam kadar güçlü ve etkileyicisi bir dosya ve tecrübeli birisi gelmedi bu zamana kadar.
Haşmet: Aynen öyle, ama seninkinden daha iyisi geldi. Yani kısacası sen Caner artık benim eski sekreterimsin. Yeni sekreterim Burcu Yılmaz'dır der ve herkes soka girer özellikle Emine(Burcu) çünkü işe alınacağını biliyordu ama alt pozisyonlarda olur diye düşünürken Haşmet Façalı'nın koskoca şirketin müdürünün sekreteri olmuştur, Emine çok sevinir içinden « Harika bu kadarını beklemiyordum, beni sekreterin yaptigin için çok pişman olacaksın Paçalı! Işim dahada kolaylaştı sayende » der.
Caner: Ben ne olucağım Haşmet bey?
Haşmet: Celal sekreter istiyorduya işte Celal'in sekreteri ol sende tabi Celal isterse ha ne dersin Celal?
Celal mutsuzdur çünkü Burcu'yu istiyordur ve mutsuzluğunu belli etmeden Haşmet'e cevap verir...
Celal: Olur olur.
Haşmet: Tamam o zaman hepimize hayırlı olsun o zaman Celal ve Caner başka bir şey yoksa siz çıkabilirsiniz der ve Celal ve Caner çıkar ve odada sadece Haşmet ve Emine(Burcu) kalır.
Emine(Burcu): Haşmet bey kusura bakmayın sokun icinden cikamadim hic beklemiyordum, çok teşekkür ederim hic pişman olmayacaksınız elimden geleni yapacağıma emin olabilirsiniz yeniden teşekkürler.
Haşmet tebessüm eder ve konuşmaya başlar...
Haşmet: Asıl ben teşekkür ederim bizim şirketimizi seçtiğiniz için sayenizde daha iyi yerlere geleceğimizden hic kuşkum yok, tebrikler tekrardan, ben sana bütün calistiğim dosyaları vs mail olarak atarım akşama, böylece işe hakim olursun, ertesi gün sabah gel çalısmaya başla, anlamayacağın bir şey olursa bu karta e-mail ve numaram yazıyor bana buradan istediğin zaman ulaşabilirsin der ve kartını Emine'ye(Burcu'ya) verir.
Emine(Burcu): Tamamdır çok teşekkürler, başka bir şey varmı acaba yoksa çıkacağım ?
Haşmet: Var, bir şeyi merak ettim ve biliyorsun soru işaretlerini sevmem. Şöyle ki bildiğin uzere Istanbul'da bir çok inşaat şirketi var ama en ünlü 2 şirket var.
Emine(Burcu): Evet biliyorum, Façalı Inşaat şirketi yani burası ve Çakırbeyli İnşaat şirketi en ünlü 2 inşaat şirketi, Türkiye'ye gelmeden ve hatta geldiğimin ertesi günü arastirmistim, hatta bu şirkete gelmeden once Çakırbeyli inşaat şirketine gittim iş görüşmesi için.
Haşmet: Demek öyle eee niye buraya geldin o zaman.
Emine(Burcu): Bildiğiniz üzere yeni geldim ve hemen calismak istiyordum ama Çakırbeyli inşaat ilk başta dosyamı gördüklerinde şaşırmışlardı hatta kendi kendime dedim tamam işe alındım dedim hatta alınmıştım ama ne olduysa birden bire adam fikir değiştirdi ve duşunucem dedi ve kapıyı gösterdi bende sinirlenip düşünmenize gerek yok ben burdan calismaktan vazgeçtim dedim ve kapıyı çarpıp buraya geldim.
Haşmet Emine'nin anlatıklarına ve özellikle o Çakırbeylilerin şirketinin kapısını çarpıp buraya gelmesinden çok mutlu olmuştur ve konuşmaya başlar...
Haşmet: Tamam, buraya gelmekle en doğru kararı vermişsin yoksa zaman kaybetmiş olacaktın; bir de bir şey daha hem Türkiye'yeye gelmeden once ve Türkiye'ye geldikten sonra şirketleri araştırmıştım dedin ya ve geldiginiz an havalimanında tanışmıştık kolay kolay unutmam da dedin yani soyadımdan bilmedin mi benim şirketim olduğunu? Der
Ve Şimdi Haşmet bu sorusu ile Emine'yi karanlık bir kuyuya atmış olur, Emine hiçbir şekilde böyle bir soru beklemiyordu. Emine ne yapacagını ne cevap vereceğini bilemez adeta büyük bir boşluktadır içinden « İşte şimdi bitti yolun sonu » der...°The end of the 3 Episode.°
————————————————————————
"Pus bağlamış yüregine ümit ver
Yarinlara bugünlerden hazirlan
Mani olan engelleri yere ser
Gün geldikçe işlesin yaptığın plan"
25.11.2015/10:35
/Halil Manus, Plan/::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Evettt ilk hikayemin üçüncü bölümün sonuna geldik sizce sonra neler olacak?
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum ;)
Bir hatam olduysa affola.
Gelecek haftaya görüşmek üzere, o zamana kadar kalın sağlıcakla.
YOU ARE READING
İntikamdan Aşka
AdventureMerhabalar; "İntikamdan Aşka" hikayesi ilk hikayem olacaktır, Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz dizisinin Emine ve Haşmet'in bir o kadar zor ve garip maceralı, korkulu, mutluluk, kıskançlık, aksiyonlu, soru işaretli, intikamlı... ama güzel sonuçlu olan...