• Episode 2 •

35 2 0
                                    

|2| Episode.

Merhabalar, ilk hikayemin ikinci bölümü karşınızdadır... Yazı hataları olursa şimdiden kusuruma bakmayın elimden geldiği kadar yazılıma dikkat etmeye çalıştım.
Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum düşünceleriniz benim icin çok önemli. Beğenmeniz ümidiyle iyi okumalar.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Birinci bölümün sonunu hatırlayalım:

Emine: Memnun olduk ben Burcu bu da Esra.
Melis Emine'ye ne yapıyorsun sen bakisi atar Emine fark ettirmeden sus der çünkü her şeyi anlamıştır.
Melis: Memnun olduk neyse hadi Burcu gitmemiz lazım.
Ve parka doğru gitmeye başlarlar ne şans ki Haşmet'in ve Emine'nin arabaları yan yanadır. Kızlar arabaya binerler ve Melis hemen bütün pencereleri açar ve adamların yandaki arabada olduklarını unutur ve konuşur
Melis: Sen iyi misin niye yalan söyledin adamlara?! Dedi yüksek sesle
Haşmet ve Celal duymuştur Emine allah seni kahretmesin der ve kötü kötü Melis'e bakar sol tarafına bakamaz çünkü Haşmet ve Celal Emine ve Melis'e garip garip bakarlar ve konuşmaya baslarlar...
The end of the 1 Episode.

_______________________________________________________________

Haşmet: Nasıl yalan söyledi Esra hanım? Der ve korkucu bakışları ile kızlardan cevap bekliyorlardır. O anda Emine'nin aklına bir fikir gelir ve o fikri uygular aksi taktirde Haşmeti tanidiklari belli olacaktır.
Emine: Haşmet bey galiba siz üstünüze alindiniz ama yanlış anladınız.
Haşmet Emine'ye ters ters bakar ve açıklama ister
Haşmet: Nasıl yanlış anladık Burcu hanim izah edersiniz mutlu oluruz çünkü şu an benim aklımda soru işaretleri var ve bu soru işaretleri aklımda durdukça gerginlik yapıyor yani kötü oluyorum.
Emine: Anlatayım, söyle ki Esra ve benim ortak arkadaşlarımız var onlarla ne zamandır görüşmüyorduk yani ben görüşmüyordum Esra onlara haber etmiş Istanbul geldik diye valizleri alırken, onlarda Istanbulda oldukları için bize gelin dediler Israrla ama çok değişmişler tabikide kaç sene geçti aradan o yüzden bende onları kırmamak amaçlı onlara yalan söylemek zorunda kaldım ve dedim ki Esra size yanlış demis biz Istanbul'la inmedik biz şu an Izmir havalimanındayız yani bileti yanlış almişiz dedim üç gün sonra Amerika'ya geri döneriz boşunada oradan buraya gelmeyin dedim ondan bahsettiyordu Esra. Bu yalanın tek sebebi çok değiştiler ve onlara güvenmiyordum bu kadar. (İçinden= sen düşmanına açıklama yapacak duruma mı gelecektin Emine offf)
Celal:Kusura bakmayın Burcu hanım açıklama yapmak zorunda değilsinisiz, Haşmet'in her zamanki hali emin olması lazım yoksa ne haddine açıklama yada hesap sormak değil mi Haşmet der sert bir şekilde.
Haşmet: Kusura bakmayın Burcu hanim sizede sert tepki verdim ama dediğim gibi soru işaretlerini sevmiyorum ondan açıklama istedim yeniden kusura bakmayın.
Emine: Siz de haklisiniz tabii asil siz kusura bakmayın bu kız hep böyle.
Haşmet tebessüm eder Emine'de eder.
Melis: Neyse yeniden özür dilerim hepsi benim suçum belli belirsiz konuştum ama artık gitmemiz lazım Burcu merak ederler şimdi.
Emine: Doğru geç oldu bizim artık gitmemiz lazım der ver arabayı sürüp gider Melis ile.

-Çakırbeyli Ev🏡- saat 22H23

Emine ve Melis Çakırbeyli evine giriş yaparlar ev ahalisinin haberi vardır Emine yolda gelirken haber etmiştir.

Mine kapıyı açar hoşgeldin hoşbulduk faslı olduktan sonra sofraya geçerler.
Hızır: Ana yemekleri yiyebilirmiyiz acaba?
Emine: Abi niye öyle dedin şimdi?
Hızır: Niye olacak butun gün bizi tehdit etti anan Emine gelmeden yemekleri dokunan bitti diye ölduk bitik daaa.
Emine ile Melis gülmeye başlarlar.
Hayriye hanım: Onin anasıysam senin neyinum ha tebiyesuzzzz, acindurma kenduni yoksa aç kalırsın bu akşam.
Bir kaç dakika sonra zor da sakinleşirler ve Emine konuşmaya başlar.
Emine: Anam sultanım boşver sen bunları da kıskanıyorlar bizi der ve sarılırlar.
Hızır: Ayyyy tamam da sustum.
Yemeklerini yerler.
Emine: Anam çok özlemişim elerine sağlık çok güzel olmuş.
Melis: Aynen efsane olmuş efendim ellerinize sağlık, Emine'nin elinin lezzeti'nin nereden geldiği şimdi belli oldu.
Hayriye hanım: Kuzum senda benim bir kizum sayilirsun ana de yeter da siz biz olmayı da.
Emine yani yeter da der, Melis tebessüm eder ve cevap verir.
Melis: Tamam o zaman Anne yada Ana mi diyeyim?
Herkes güler ve Emine konuşur
Emine: Kızım ikiside ayni anlamına geliyor zaten istediğini de der ve Hayriye hanım'da onaylar.
Tum Çakırbeyli ailesi bir arada güle eğlene bol sohbet ve bol şakalı akşam yemeklerini yerler ve salon'na geçerler sohbet muhabbet derken saat geç olduğunu fark ederler Ve herkes uyumaya gider.

İntikamdan AşkaWhere stories live. Discover now