5.BÖLÜM

32 4 3
                                    

VOTE VERMEYİ UNUTMAYIN!

KEYİFLİ OKUMALAR!

O günden sonra Deniz de ani bir değişimler oluşmuştu sanki. Ne oluyordu ki ona? Ben hayatımda hiç aşık olmamıştım. Acaba Deniz aşık mı olmuştu ki böyle davranıyordu?

Sağ tarafımı döndüğümde koltukta elinde cipslerle uyuya kalmıştı Büyük Kuşum. Ellerinden o çok sevdiği cipslerini alıp mutfağa koydum.

Büyük Kuşumu uyandırmaya kıyamadım. Herkes uykusunda masum uyur ne de olsa, savunmasız durur. Öyle güzel uyuyordu ki aklıma birden ileriki zamanlarda evleneceğimiz geldi.

Biz birbirimizden kopamazdık ki. Nasıl olurda ayrılabilirdik? Çok seviyorduk birbirimizi. Bu evi ne yapacaktık?

Sil şu aklındaki düşünceleri Kumsal!

Odaya girip örtü aldım. Deniz'in üzerine örtüp yanağına bir öpücük kondurdum.

Mutfakta ki yemek yediğimiz tabak, çatal ve kaşıkları bulaşık makinesine yerleştirdim.

Odamdaki küçük ama şirin banyoma girip kendimi ılık suyun içine attım.

Yorucu günler geçiriyorduk. Ama her şeyin üstesinden de gelebiliyorduk. Biraz daha düşüncelere daldıktan sonra uykumun geldiğini hissederek durulanıp çıktım.

Kıyafetlerimi giyip saçlarımı kuruturken birden kapım açıldı.

"Ay ödümü kopardın Deniz!" bir yandan elim kalbimde diğer elimde damağımdaydı.

Yeni uyanmış ifadesiyle "Nasıl dalmışım bilmiyorum. Bu aralar ne kadar yorgun olsak da gözüme uyku girmiyor."

Söyledikten sonra kendini yatağımın üzerine attı. Fön makinesini komidinin üzerine bırakıp yanına gidince, gözlerini yerden bana kaldırdı.

"Mavi Kuşum benim, aklımda bir soru var ama kızacaksın diye soramıyorum be Büyük Kuşum."

Ona kızacağı bir şey soracağım zaman hep Mavi Kuşum derdim.

"Kesin bana soracağın şey beni kızdıracak diye seziyorum ama hadi sor bakalım dinliyorum."

"Acaba diyorum ki senin aklın şu geçen günlerde konuştuğun çocukta mı?" demem ile gözlerini anında bana sabitleyip,

"O Bal göz mü yok canım ne alakası var" hızlı hızlı cevap verip gözlerini kaçırdı.

Anlamalıydım!

Ona o gün ki bakışları, kekeleyerek konuşması ve hafif kızaran yanaklarından anlamalıydım zaten,

"Yok yok var sende bir şeyler. Ama Büyük kuş ben seni hiç böyle görmemiştim ki." diyerek kelimeleri uzata uzata konuştum.

"Kızım yok öyle bir şey kafana güneş mi geçti senin, soğuk su mu içtin ben mi aşık olacağım? Aşk uğramaz bana bilmiyor musun?"

Ah be kuşum sen aşık olmuşsun haberin yok.

"Hadi sen yat ben cips yiyeceğim" diyerek en sevmediğim hareket olan yanaklarımı sıkıştırdıktan sonra koştu, odamın kapısını da sertçe kapattı.

Bakalım önümüzde ki günlerde hangi tarz Deniz ile karşılaşacağız?

KUŞLAR'IN AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin