VOTE VERMEYİ UNUTMAYIN!
KEYİFLİ OKUMALAR!
Deniz'in boş bakan gözleri birden hocaya döndü. O kadar yoğun bakmıştı ki hoca fark etti ve gözlüklerinin üzerinden uyarıcı bir şekilde baktıktan sonra "Herhangi bir itirazda puanlamanız 70 üzerinden yapılacaktır. Bilginize."
Büyük Kuş'um ne yapacağını şaşırmış bir şekilde bir bana bir hocaya bakıyordu. Alt sırada ki çantasını karıştırarak bir sandviç çıkardı ve çaktırmadan yemeye başladı. Onun için en iyi sakinleştiriciydi bu. Onu ilk tanıdığım da sınıf öğretmenimize dersin ortasında 1 kilo mandalina ile yakalanmıştı. Aklıma dolan anılarla hafifçe gülümsedim.
Deniz biraz daha rahatlamış olacak ki kulağıma fısıltı şeklinde "Heyecanlı mısın eşin için?" dedi. Kafamı belli belirsiz salladıktan sonra listeyi dikkatlice dinlemeye başladık.
Sıra bana geldiğinde "Kumsal Kural. Kumsal sen Savaş Soydan ile berabersin." Gözlerim hızlıca sınıfın içinde Savaş denen çocuğu aradı. Arkalara yakın sıralarda ona bakıp hafifçe gülümseyen bir yüz görünce onun Savaş olduğunu anlayıp önüme döndüm. Zaten molada bu konu hakkında görüşecektik.
Mola zamanı geldiğinde herkes eşinin yanına gidiyordu. Yan tarafımızda bir hareketlilik hissedince o tarafa doğru döndük Deniz ile. Toprak her zaman ki gülümsemesi ile "Nasılsınız? " dedi. Benim gözüm Savaş'ı ararken Büyük Kuş'um bir garip hareketler yaparak "Bu seni ilgilendirmez. Ve proje konusuna gelirsek bu hafta sonuna kadar araştırmaya başla haftaya kadar teslim edeceğiz." dedi.
Toprak ise bal rengi gözlerini şekilden şekle sokarken "Ne acelen var sanki Deniz? Tamam şu projeyi bir anca önce halledelim. Nerede buluşalım?" dedi.
Büyük Kuş'um ise istifini bozmadan "Haftaya çarşamba bize gelebilirsin. Adresi veririm. Hem belki Savaş ve Kumsal'da bize katılır?"
Gözlerim hala Savaş'ı ararken "Beyefendiyi bulabilirsen, olur Deniz." dedim mırıltıyla.
O sırada ön sıraya birisi tam anlamıyla çöktü ve "Sanırım birileri beni arıyor." dedi.
Toprak gülümseyerek Savaş'a selam verirken bende tanışma amacıyla elimi Savaş'a doğru uzattım ve "Kumsal." dedim. O da aynı şekilde karşılık verince Deniz'de Savaş ile tanıştı ve muhabbet proje ödevine geldi.
Sonunda aldığımız karara göre yapacağımız tüm araştırmaları toplayıp haftaya çarşamba bizim evde buluşacaktık. Deniz bu konuşma sırasında iki limonata ve bir tost yemişti. Bu Savaş ve Toprak'ın gözünden kaçmamış olacak ki "Yemekle derdin ne?" diye bir soru attı ortaya Toprak.
Deniz'in bu konuda ki hassasiyetini bildiğim için lafı hemen devr aldım ve "Derdi filan yok. Sadece... Seviyor işte bilirsin."
Toprak "Pekala." diyerek gülümsemesiyle Deniz'e döndü ve "O zaman sana kalan zamanda kafeteryada bir şeyler ısmarlamak isterim." dedi. Deniz'ın 'Hayır' diyemeyeceğini biliyordum. Tam tahmin ettiğim gibi gülümseyerek kafasını salladı ve ayaklandı.
Hadi ama beni burada yaklaşık yarım saat önce tanıştığım Savaş Soydan ile bırakamazsın Büyük Kuş!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUŞLAR'IN AŞKI
Teen Fictionİki yakın arkadaş olan Deniz ve Kumsal'ın hikayeleri, hayatlarına üniversite yolunda tanıştıkları gençler ile başlıyor. •Toprak Asrın, yumuşak yüz hatları ,hafif bal rengine kaçan çekik gözleri, kıvırcık ve toprak renginde olan saçları, uzun boyu...