2.

93 5 0
                                    

Jack Verstappen

Ma van Emma szülinapja. A szüleim házában rendezi meg a 18-dik szülinapját. Anya és apa segítettek feldisziteni a házat, majd Emma és anya főztek valamit estére. Végül Verstappen szülők léptek a Sainz redizenciára. Én a szobámba vonultam átöltözni míg Emma a vendégszóbába ment. A szoba az én szobám mellett van.. Nem akartam mocskos lenni mert mégis az egyik legjobb barátomról van szó...de.. Emmának jó alakja van. És biztos vagyok benne, hogy több srác is elképzelte már. Én is sajnos vagy nem sajnos. De persze erről senkinek nem kell tudnia..

A szekrényemet nézve végül egy fekete ingre, és egy fekete nadrágra esett a választásom. Nem akartam túlzásba esni de mégis tetszeni akartam az embereknek. Vagyis csak egy személynek akinek lehet sosem keltettem fel az érdeklődését. A lány aki egész életeben közel volt hozzám, de mégis olyan távolinak tűnt. Olyan mintha sosem lett volna teljesen az enyém és ez igaz is volt. Sosem voltunk barátoknál többek. Sosem próbáltam meg vele több lenni mert biztos voltam benne hogy én nem vagyok az este. Biztos voltam benne, hogy nem engedne ennél jobban közel magához. A reményt elvesztettem, de aztán.. tudat alatt elkezdtem vele flörtölni az egyik nap. Nem tudom hogyan történt, de ő folytatta. Válaszolt rá és nem úgy nézett ki mint akinek ellenére van. Szóval próbálkozok! És reménykedek hogy nem rontom el a barátságunkat. Ha rosszul jönne össze akkor barátok tudnánk maradni? Nyilván nem. Nem tudom hova gondolok. Vagy barátok vagy szerelmesek. A kettő nem lehet egyszerre.

A hatalmas házukban még ki élveztem az utolsó pár csendes percet mert lassan jönnek a vendégek. Csak erre kellett gondolnom és már csengedtek is. Nagy sóhaj keretében indulok meg az ajtó felé. A kilincset lenyomva engedem be az első vendéget akinek kibaszottul örülök. Duen Ricciardo nagy mosollyal az arcán lép be és pacsizott le velem. A srác teljesen az apjára ütött. Barna göndör haj, a bőr színe sötétebb, viszont a szemei zöldek, és még helyes is, és persze formula 2-ben versenyzik ellenem. Ahogyan apa mondaná a pályán ellenfelek, azon kívül barátok. Duent a legjobb barátomnak mondhatom. Hiába az egyik legnagyobb vetélytársam és ellenfelem a pályán. Jelenleg mi ketten harcolunk a formula 2-es világbajnoki címért. Szoros csata mert a nyertes kerül fel év végén a formula 1-be. Mind a ketten a Red bull nevelő programban vagyunk. Mind a ketten egy RB ülésre pályázunk.

- Molie is lassan itt van.- kacsintok a Ricciardo fiúra. A szemét megforgata miközben leülünk a nappaliba beszélgetni. Nyilvános titok hogy oda meg vissza vannak egymásért. Molie viszont úgy van hogy nem megy bele semmilyen komoly kapcsolatba így a legjobb barátomnak nehéz dolga van. Nem egyszerű feladat rávenni egy Leclerc lányt hogy engedje el az elveit.

- Emma?- húzza fel a szemöldökét a barátom miközben körbenéz, aztán selytemes mosollyal rám néz. Én ezt egy csúnya pillantásal díjazom.

- Még készülődik. Én előbb kész lettem.- vonok vállat mintha nem érdekelnek hogy mit csinál a lány ennyi ideig. Pedig kurvára érdekel.

- Na! Jack!- nevet fel szórakozóttan.- Látom rajtad hogy megesz a kíváncsiság, hogy mit csinál a lány fent.- néz rám játékosan mire én a középső ujjamat mutatom fel neki.- Gyerünk Jack menj fel szépen és nézd meg mit csinál!- kezd el biztatni a hülye barátom. A szememet forgatva mutatom nem tetszésem felé. Fel kelek a kényelmes szürke színű kanapéról és indulok el fel az emeletre. A fehér lépcsőn lépkedve többször is elgondolkozom azon hogy mennyire vagyok hülye egy 10-es skálán. Nagyon de semmi gond..

A szóba előtt kopogtam majd beléptem. A szóba mint mindig most is világos volt. A nagy ablakon jött be a fény. A lány aki egy gyönyörű fehér ruhában volt a tükör előtt nézte magát. Nem tudom mi játszódott le benne de én mögé léptem. Emma kék szemei rám néztek én pedig vissza rá. Pár percre megállt velem az idő ahogyan őt és a szemeit néztem. A szívem furán kezdett el verni. Nem tudtam mi történik velem csak azt tudtam, hogy ezt nem kéne de mégis megtettem.

Miattuk..[3]Where stories live. Discover now