3.

97 7 0
                                    

Jack Verstappen

Nem jó másnaposan kelni. Tegnap sátföldig ittam magamat ahogyan mindenki ezen a "kisebb" bulin.
Mint felelősségteljes felnőtt fel akartam kelleni még az előtt hogy apa és anya hazaértek volna.. Nem akartam, hogy a nagy Max Verstappen így lássa azt a házat amiben ő is hasonló képpen bulizott, bulizik, de ez most mellékes.
Azt mondta ne legyek olyan mint ő. De ezt ott elbasztuk hogy ő nevelt feléig. Szóval nem keltem fel időben. És ha ez lett volna a legnagyobb gondom..

Ahogyan megmozdultam a fejembe hasított a fájdalom, de ha ez tényleg nem lett volna elég, akkor valaki feküdt mellettem. Erősen megijedtem, hogy melyik lány lesz pontosan az ágyamban. Már megint hülyeséget csináltam az alkohol miatt. Nem szabad többet innom. Én mindig hülyeséget csinálok részegen. Félelemmel nyitottam ki a szememet most nem jött volna jól egy újabb médiabotrány a csapongó életem miatt.
Először homályosan láttam a körülöttem lévő dolgokat. Kellett pár perc míg kitisztul előttem teljesen a kép. A szobám ablakán a bejövő fény nem könnyítette meg a helyzetemet. Még a retinám is kiégett.. Óvatosan az oldalamra fordultam és elmondtam pár holland imát, hogy ne a legnagyobb kurva legyen mellettem aki azzonal futni fog a Sky Sportshoz, hogy mindent elmondjon nekik. Mert, akkor tuti hírekben leszek,  apa pedig megöl..

- Mi a fasz...- ejtem ki döbbenten a szavakat a számból az ágyamban lévő társam miatt. Hangosan felnevetek, amire Duen Ricciardo mozogni kezd mellettem. A legjobb barátom oldalra csapja a kezét amivel pontosan arcon talált amiért én megrúgtam és egy hangos, fájdalmas nyögés keretében leesett a nagy francia ágyról. A nevetésem csak hangosabb lett amikor Duen nagy csatanásal földet ért.

- O hogy a...- kezdte volna el a káromkodást amikor kivágodott az ajtó és egy nem annyira boldog Max Verstappen lépett be. Apa először a szemöldökét húzta fel amikor Duen felült hirtelen a földről. Én pedig nem tudtam nem nevetni a legjobb barátomon. Végül amikor a nevetésem csillapodott újra a holland férfire néztem akinek ebben a helyzetben nem volt jó a pókerarca.

- Kaotikus estétek volt?- kérdezte mostmár szórakozóttan apa. Duen egy like jelet mutatott és visszadőlt a földre.

- Nem emlékszem sokra de, azt biztos, hogy csináltunk pár hülyeséget..- vakarom meg a tarkómat szórakozóttan és egyben zavartan.

- Max Emilian Verstappen! Nem ezért kültelek fel!- hallottam meg anya mérges hangját a lépcső aljáról. Apa néztem aki elhúzta a száját.

- Szerintem csinálj úgy mintha halálosan másnapos lennél.- suttogja apa és a fejével int, hogy jöjjek le utánna. Szerintetek ezeket tapasztalatból mondja nekem?? Igazán érdekelne, hogy apa honnan tudja mivel tud anya haragja elől kibújni..

- Hány hét büntetést kapok attól függetlenül, hogy már külön lakók?- kérdeztem meg halkan apát, amikor kikeltem az ágyból. Négy hónapja költöztem el otthonról. A nagy Verstappen házban újra csak a szüleim vannak. Nyilván ez csak a szezon alatt van így mert a szünetekben a legtöbb időt itt töltjük. Nem csak az én barátaim hanem apa, és anya barátai is. Hiába élek külön nagyon sokszor jövök haza.

- Legyen egy hét, és most neked kell takarítanod.- válaszolta halkan és kilépünk a szobámból.

- Áh, nem 2 hét lesz, és a baratáimmal kell takarítanom.- mondom apának aki megáll és kihívóan rám nézett..

- Fogadjuk?- húzza fel a szemöldökét Verstappen. Na ezért szeretem apát. Vele minden hülyeséget lehet csinálni, sok mindent ő talál ki, vele lehet veszélyesen élni. Szigorú de mégis megtalálja a kettős utat a szigorú és a nem szigorú szülő között. És a hülye fogadásink a kedvenceim..

- Nyilván! Ha én nyerek odaadód egy hónapra azt a új kis csini Hondádat.- nyújtom felé a kezemet. Apa mosolyogva fogadja el.

- Ha nyerek akkor meg kitakairhatod a csini új Hondámat.- kacsint rám szórakozóttan.

- Oké.- engedjük el egymás kezét. Végül újra meg indulunk lefelé. Végül jó nagy gebasz lett, mert apa úgy gondolta, hogy ma ő is beszél a büntetés ossztásába mire az lett hogy ki kell takarítanom azt a csini Hondát..

Végül nagy fájdalmak között nekiálltam takarni amíg anya elment bevásárolni. Fél óra múlva Emma és Duen társaságban folytattam a takarítást. Apa jól szórakozott a szenvedésünkön. De aztán megesett rajtunk a szíve és besegített. Összesen két óra alatt takarítuk ki azt a nagy házat. Új rekord.


§§§


- Jack.- nyitott be másnap délelőtt 11-kor apa a szobámba. Már rég ébren voltam de nem mentem le. A gondolataimban jól el voltam.- Sainz, Leclerc és Norris family kitalálta 10 perce, hogy menjünk el gokárdozni, Lando pályájára. Ha szeretnél jönni öltözz de hozz váltó ruhát mert Carloséknál grillezünk.- néz rám a kék szemeivel de amikor nem válaszolok, belép a szobámba. Az ajtót gondosan becsukja maga után majd az ágyam szélére ül és rám néz sokat mondoan.- Mi a baj?- húzza fel érdeklődve a szemöldökét.

- Hogyan sikerül meghódítani anya szívét?- nézek rá mire apa mosolyra húzza a száját.

- Amit én csináltam az nem követendő példa. Anyád csak sokszor volt jó helyen az adott pillanatban amikor valakire szükségem volt. De ahogyan az első nap neki mentem már akkor megfogott benne valami. Nem tudom mi. Hogy hogyan sikerült? Nem tudom! Azt sem tudom hogy Vic mit látott bennem akkor. Egy roncs voltam abban az időben...- vont vállat a végén. Tudom hogy apának zűrös a múltja és ha kérdeztem mesél is róla. Nem titkolnak előlem semmit. Azt is az első naptól fogva tudom, hogy nem ők a igazi szüleim csak örökbe fogadtak de ez nem változtat semmin. A szüleim úgy szeretnek mintha a sajátjuk lennék.- Miért kérdezed?- néz újra vissza rám apa. Egy kisebb mosolyra húzza a száját. Sejti..

- Tudod...öhmm..- jöttem zavarba. Apa egy kicsit hangosabban felnevetett. Jól szórakozott rajtam.- Emma...

- Mármint Emma Sainz?- kérdezi egyből.

- Igen..- húzom el a számat.- Nem hiszem, hogy ő is úgy érez ahogyan én.

- Tudod vagy csak hiszed? Nem mindegy.- rázza a fejét nemlegesen.

- Lehet esélyem?- csillan fel a szemem. Nincsen még minden veszve?

- Több mint gondolod.- bólint majd ezek után feláll.- Kezdj öltözni öt perc és indulunk. Összeszedem anyádat.- mosolyog rám majd lép ki a szobámból Max.

Én is mosolyogva kelek fel és kezdek el készülődni. Apa nyilván okkal mondta azt amit. Ha ő nem látna valamit kívülről, akkor nem mondaná. A remény hal meg utoljára..



.

Miattuk..[3]Where stories live. Discover now