𝚿☾༺૮αɱρ ɦαℓƒ ɓℓσσ∂༻☽𝚿
Percy was lying down in his bed at his cabin, injuries still fresh from his fights and near death, he wanted to help Luke.
He wanted to save him, but how? For all he knows Kronos who possesses Luke's body is gathering armies to kill him, the demigods as well as the gods.
A knock on his cabin door removed him from his thoughts, Annabeth and Grover stood at the entrance, and Percy only nodded towards them to enter.
"I... I want to help Luke... but how? Praying to every deity might or might not help, considering he's siding with Kronos and is the lightning thief..." He said starting the conversation.
Annabeth took out a letter from her pocket as she began to read the contents of the letter,
"𝐿𝒶𝒹𝓎 𝒮𝑒𝓃, 𝐻𝑜𝓌 𝒶𝓇𝑒 𝓎𝑜𝓊 𝓉𝑜𝒹𝒶𝓎? 𝐻𝑜𝓅𝑒 𝓎𝑜𝓊 𝒶𝓇𝑒 𝒽𝒶𝓋𝒾𝓃𝑔 𝒶 𝓂𝑜𝓈𝓉 𝓂𝒶𝑔𝒾𝒸𝒶𝓁 𝒹𝒶𝓎, 𝑔𝑒𝓉 𝒾𝓉? 𝑀𝒶𝑔𝒾𝒸𝒶𝓁-
𝒴𝑜𝓊 𝓂𝓊𝓈𝓉 𝒷𝑒 𝒹𝑜𝒾𝓃𝑔 𝓈𝑜𝓂𝑒 𝒻𝒶𝓃𝓉𝒶𝓈𝓉𝒾𝒸 𝓂𝒶𝑔𝒾𝒸 𝓈𝓀𝒾𝓁𝓁𝓈 𝓉𝒽𝑒𝓇𝑒, 𝓉𝓊𝓇𝓃𝒾𝓃𝑔 𝒶 𝒻𝒾𝓇𝑒 𝒻𝓇𝑜𝓂 𝒶 𝓇𝑜𝓈𝑒 𝓅𝑒𝓇𝒽𝒶𝓅𝓈? 𝐵𝓊𝓉 𝑒𝒾𝓉𝒽𝑒𝓇 𝓌𝒶𝓎, 𝓉𝒽𝑒𝓇𝑒'𝓈 𝓃𝑜𝓉 𝒶 𝒹𝒶𝓎 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝐼 𝒹𝒾𝒹𝓃'𝓉 𝓂𝒾𝓈𝓈 𝓎𝑜𝓊,
𝒜𝓃𝓃𝒶𝒷𝑒𝓉𝒽 𝒻𝑜𝓇 𝓈𝓊𝓇𝑒 𝒹𝑜𝑒𝓈, 𝓈𝒽𝑒'𝓈 𝒿𝓊𝓈𝓉 𝒾𝓃 𝒹𝑒𝓃𝒾𝒶𝓁, 𝒞𝑜𝓃𝓃𝑜𝓇 𝒶𝓃𝒹 𝒯𝓇𝒶𝓋𝒾𝓈 𝒶𝓇𝑒 𝒿𝓊𝓈𝓉 𝓉𝒽𝑒 𝓉𝓇𝑜𝓊𝒷𝓁𝑒𝓂𝒶𝓀𝑒𝓇𝓈 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝓉𝒽𝑒𝓎 𝒶𝓇𝑒.
𝐼 𝒹𝑜𝓃'𝓉 𝓅𝓁𝒶𝓃 𝑜𝓃 𝓈𝑒𝓃𝒹𝒾𝓃𝑔 𝓉𝒽𝒾𝓈 𝓁𝑒𝓉𝓉𝑒𝓇 𝓇𝑒𝒶𝓁𝓁𝓎... 𝐵𝓊𝓉 𝐼 𝒹𝒾𝒹 𝑒𝓃𝓉𝓇𝓊𝓈𝓉 𝓉𝒽𝒾𝓈 𝓉𝑜 𝒯𝓇𝒶𝓋𝒾𝓈, 𝒹𝑒𝓈𝓅𝒾𝓉𝑒 𝒽𝒾𝓂 𝒷𝑒𝒾𝓃𝑔 𝒶 𝓉𝓇𝑜𝓊𝒷𝓁𝑒𝓂𝒶𝓀𝑒𝓇 𝓁𝒾𝓀𝑒 𝒽𝒾𝓈 𝒷𝓇𝑜𝓉𝒽𝑒𝓇, 𝒽𝑒'𝓈 𝓉𝓇𝓊𝓈𝓉𝓌𝑜𝓇𝓉𝒽𝓎.
𝐼 𝓉𝑜𝓁𝒹 𝒽𝒾𝓂 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝒾𝒻 𝒶𝓃𝓎𝓉𝒽𝒾𝓃𝑔 𝒽𝒶𝓅𝓅𝑒𝓃𝑒𝒹- 𝓎𝑜𝓊 𝓀𝓃𝑜𝓌 𝓌𝒽𝒶𝓉 𝒹𝑜𝓃'𝓉 𝓌𝑜𝓇𝓇𝓎 𝒶𝒷𝑜𝓊𝓉 𝒾𝓉. 𝒞𝒶𝓂𝓅𝓈 𝓁𝑜𝑜𝓀𝒾𝓃𝑔 𝑔𝑜𝑜𝒹 𝓈𝑜 𝒻𝒶𝓇, 𝓉𝒽𝑒𝓇𝑒'𝓈 𝒶 𝓃𝑒𝓌 𝒸𝒶𝓂𝓅𝑒𝓇, 𝒷𝓎 𝓉𝒽𝑒 𝓌𝒶𝓎, 𝒫𝑒𝓇𝒸𝓎 𝒥𝒶𝒸𝓀𝓈𝑜𝓃.
𝐻𝑒'𝓈 𝒫𝑜𝓈𝑒𝒾𝒹𝑜𝓃'𝓈 𝓀𝒾𝒹, 𝒶 𝒻𝑜𝓇𝒷𝒾𝒹𝒹𝑒𝓃 𝓀𝒾𝒹.
𝐼 𝓀𝓃𝑜𝓌 𝒽𝑜𝓌 𝒷𝓊𝓈𝓎 𝓎𝑜𝓊 𝓂𝒾𝑔𝒽𝓉 𝒷𝑒 𝑜𝓋𝑒𝓇 𝓉𝒽𝑒𝓇𝑒, 𝐼 𝒿𝓊𝓈𝓉...
YOU ARE READING
𝕮𝖆𝖘𝖙𝖑𝖊 𝖔𝖋 𝕲𝖑𝖆𝖘𝖘 : 𝕷𝖚𝖐𝖊 𝕮𝖆𝖘𝖙𝖊𝖑𝖑𝖆𝖓
FanfictionCₐᵤₛₑ ᵢ'ₘ ₒₙₗy ₐ cᵣₐcₖ ᵢₙ ₜₕᵢₛ cₐₛₜₗₑ ₒf gₗₐₛₛ ₕₐᵣdₗy ₐₙyₜₕᵢₙg ₜₕₑᵣₑ fₒᵣ yₒᵤ ₜₒ ₛₑₑ. 𝔄 𝔩𝔬𝔳𝔢𝔯𝔰 𝔥𝔢𝔞𝔯𝔱 𝔰𝔥𝔞𝔩𝔩 𝔞𝔠𝔥𝔢, 𝔴𝔥𝔢𝔫 𝔞 𝔳𝔦𝔰𝔦𝔬𝔫 𝔬𝔣 𝔟𝔢𝔱𝔯𝔞𝔶𝔞𝔩 𝔦𝔰 𝔭𝔩𝔞𝔶𝔢𝔡. ℌ𝔢𝔯 𝔱𝔢𝔞𝔯𝔰 𝔰𝔥𝔞𝔩𝔩 𝔭𝔬𝔲𝔯 𝔤𝔬𝔩𝔡, �...